Ρεπορτάζ, Ειδήσεις, Άρθρα, Σκέψεις, Σχόλια, για σκεπτόμενους πολίτες Χειροτεχνήματα, πλεκτά με βελόνες και βελονάκι, κοσμήματα, δεντράκια με σύρμα και πέτρα
Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009
Κι όμως επέτρεψαν στο Χάι Σπιντ 3 να ...τιμήσει το όνομά του!
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΒΛΑΒΗ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Προσπάθησε να αποκρύψει ο πλοίαρχος του Χάι Σπιντ 3 τη βλάβη που παρουσιάστηκε στο σκάφος όταν κατέπλευσε με 65 λεπτά καθυστέρηση στο λιμάνι της Σαντορίνης. Η βλάβη στη Νο «1» μηχανή εντοπίστηκε από κλιμάκιο της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων ενώ ο πλοίαρχος ισχυρίστηκε ότι απλά είχε μειώσει την ταχύτητά του λόγω υπερθέρμανσης της ίδιας μηχανής.
Σύμφωνα με το Υπ. Ναυτιλίας η εταιρία υπέβαλε το αίτημα να συνεχιστεί ο πλους με τις τρεις μηχανές και με 68 επιβάτες με προορισμό την Ιο και 367 επιβάτες με προορισμό τον Πειραιά.
Το αίτημα εξετάζεται.
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Αντε να βάλουν και οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ το χέρι στη τσέπη...
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009
ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ "ΠΡΟΒΛΗΤΑ" ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ NEXTOK
Τελικά ο κ. Παπαληγούρας θα αφήσει κάποιο θετικό έργο πίσω του. Αληθινά δεν μπορώ παρά να του αναγνωρίσω ότι σε ορισμένα θέματα κινείται με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Δυστυχώς όμως πολύ λίγα είναι αυτά τά έργα ή πολύ λίγα μαθαίνουμε με ευθύνη φυσικά του ίδιου του υπουργού. Ο ίδιος γνωρίζει. Θεοδοσία Κοντζόγλου
-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-
Για το θέμα αναρτήθηκαν 11 σχόλια στο salaminabloggers & salamis press.
Χαριτωμένα... έως και ενδιαφέροντα
Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΄Οσοι έχουμε "φάει" στη μάπα την γραφειοκρατία του δημοσίου,θα πούμε ένα μπράβο στο δήμο μας. 13/8/09 13:53
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Άντε,επιτέλους,να βγάλετε προς τα έξω τι κάνετε. Συνεχίστε και μην ακούτε κανέναν. 13/8/09 21:22
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Καλά για όλους αυτούς που τρώνε κουτόχορτο και χαίρονται με αυτές τις ανακοινώσεις του δήμου, θα ήθελα να ρωτήσω τα αμφίδρομα αν έρθουν στην Φανερωμένη που θα δένουν? Μήπως η λύση είναι να δένουν στο λατομείο στο Μπιζάνι; Το έχετε παρακάνει όταν για κάθε πρόβλημα προτείνετε το λατομείο στο Μπιζάνι. Για ευνόητους λόγους βέβαια λόγω συμφερόντων γνωστού σας φίλου. Για τα μπάζα εκεί προτείνατε. Για το ΚΤΕΛ το ίδιο. Σειρά τώρα θα έχουν μου φαίνεται τα φερυ μποτ. Μας χαρίζετε χρόνια με το γέλιο που μας προκαλείτε! 14/8/09 10:19
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Βρε κουτουργιάρη,δεν το βλέπεις το αμφίδρομο στη Φανερωμένη;Δεν βγαίνεις απ'το σπίτι σου, ή σε έχει μπολιάσει ο αρχηγός σου;Τίποτα δεν βλέπετε;Δεν πειράζει, το μαύρισμα θα το δείτε. 14/8/09 10:51
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Προς φίλο ξερόλα 10:51 θα του απαντούσα πως το αμφίδρομο που υπάρχει είναι ένα μικρό των 50-60 αυτοκινήτων και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με αυτά των 100 -130 αυτοκινήτων των Παλουκίων. Οι προδιαγραφές πχ βάθος κλπ δεν πληρούνται από την μέχρι τώρα προβλήτα της Φανερωμένης. Τώρα μετά το φροντιστήριο ελπίζω να είναι πιο σεμνός και να μην συνεχίζεις να τρως κουτόχροτο διότι δεν μπορείς να χαίρεσαι με αυτά τα χάλια και την άγνοια σε σοβαρά θέματα που έχετε. Άκου είναι το ίδιο το αμφίδρομο των Παλουκίων με αυτό το μικρό της Φανερωμένης. Χαχαχα το είπαμε μας χαρίζεται χρόνια με το γέλιο που μας προκαλείτε! 15/8/09 10:02
Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΄Ακου φίλε μου τι βρήκανε να πουν. ΄Οτι ένα αμφίδρομο των 60 οχημάτωνείναι μικρό και δεν τους κάνει.Εντάξει ρε λαμόγια της πολιτικής υποκουλτούρας ,δώστε εσείς τις προδιαγραφές του αμφίδρομου που επιθυμείτε,και αύριο να δούμε τι άλλο θα ζητήσετε.Ρε ουστ σκοταδιστές και λαοπλάνοι. 15/8/09 12:22
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Η ανακοίνωση του δήμου ξερόλα 12:22 αναφέρει ότι έχει ζητηθεί η δρομολόγηση αμφίδρομων ανοικτού τύπου φέρυ! Αυτό σημαίνει ότι ένα αμφίδρομο από Παλούκια θα μπορούσε στο μέλλον να μπει στη γραμμή. Αυτό κύριε ξερόλα πολύ απλά σου εξηγώ ότι δεν γίνεται λόγω βάθους. Το ότι σήμερα συμβαίνει με ένα μικρό αμφίδρομο είναι γιαυτό ακριβώς τον λόγο, ότι είναι ένα πολύ μικρό που αντίστοιχο δεν υπάρχει στα Παλούκια. Τέλος πρότεινε τον χώρο του παλιού λατομείου στο Μπιζάνη για σημείο πρόσδεσης των φέρρυ αφού στην Φανερωμένη δεν υπάρχει. Και να μην ξεχνιόμαστε πρέπει να μας πεις σε ποιον ανήκει το παλιό λατομείο στο Μπιζάνη μιας και συνέχεια το προτείνετε για οποιαδήποτε λύση (βλέπε μπάζα, ΚΤΕΛ). Θα μας πεις ή είσαι ένας φτηνός πολιτικάτζης. 15/8/09 12:59
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Δεν μας είπες, υπάρχει αμφίδρομο στη γραμμή ή όχι;Μήπως βγήκες απ'το σπίτι σου;΄Εχεις μπλέξει τα σώβρακα με τις κυλότες φίλε μου.Εσύ κύριε αντιπολιτευόμενε,(επί παντώς επιστητού),έχεις χώρους να προτείνεις; 17/8/09 11:43
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Προφανώς είσαι πολύ περήφανος για τον δείκτη νοημοσύνης σου αφού με ρωτάς συνέχεια το ίδιο πράγμα και σου απαντώ τεκμηριωμένα. Άκου μήπως και το καταλάβεις κάποια στιγμή, υπάρχει τώρα ένα αμφίδρομο πολύ μικρό των 50 αυτοκινήτων, αν όμως ζητηθεί από την κοινοπραξία των Παλουκίων άλλο επιπλέον αμφίδρομο τότε είναι αδύνατη η χρήση του λόγω μικρού βάθους. Διότι τα αμφίδρομα στα Παλούκια είναι μεγάλα πάνω από 110 αυτοκίνητα. Μήπως κατάλαβες γιατί πρέπει να γίνουν έργα εκεί; Μήπως κατάλαβες πως το να γίνει εκβάθυνση δεν είναι αντιπολίτευση αλλά έργο υποδομής για το νησί; Μήπως κατάλαβες ότι άλλο σοβαρό έργο κι άλλο έργο 2-3 ημερών για τα μάτια του κόσμου;Συνεχίζω να σε ρωτώ όμως κι εσύ δεν απαντάς. Σε ποιον ανήκει το λατομείο στο Μπιζάνι που προτείνετε συνέχεια για κάθε λύση; Πόσα χρήματα θα έπαιρνε ο κύριος αυτός αν έκλεινε συμφωνία ο δήμος να πετάνε εκεί τα μπάζα; Πείτε στον κόσμο τα πράγματα με το όνομα τους αν τολμάτε. 17/8/09 15:24
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Το Μπιζάνι ανήκει σ'αυτόν που ανήκει και η δρακατσούλα... καθώς και η μπουκουρίμηζα... μεγάλε. Μου φαίνεται ότι τ'άχεις παίξει, ή κάνω λάθος;Ξέρεις πως μετράνε το IQ "ξύπνιε";Τελικά είσαι και λιμενολόγος και ξέρεις πόσες ημέρες κάνει να σκαφτεί μία θαλάσσια λεκάνη 1200τ.μ.;Να πεις στον αρχηγό σου, να σου δώσει καλύτερο NON PAPER για να παπαγαλίζεις. 18/8/09 14:30
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Πες ονόματα κι άσε τις εξυπνάδες και τις κουτοπονηριές. ΄Η καλύτερα μην λες ονόματα για να κρίνει ο κόσμος πόσο φοβάσαι να πεις τα πράγματα με το όνομά τους. Ακόμα ένας που η πολιτική του ευαισθησία τελειώνει εκεί που ξεκινάει η ενδοπολιτικοσυμφεροντολική ομερτά. Χαρείτε τους!
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Έξι ανώτεροι αξιωματικοί νυν και πρώην φέρονται να έχουν συμφέροντα και να κάλυπταν τις παρανομίες δύο κοινοπραξιών ferry boat
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Μαρίνα: Το πλοίο των απελπισμένων...
Χωρίς νερό, χωρίς τρόφιμα
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Shaker-jet και το υπουργείο διασκεδάζει
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Ας βοηθήσουμε όλοι όσο και όπως μπορούμε αυτό το παιδί
Από το: helpforlittlegeorge.blogspot.com
"Ονομάζομαι Δήμος Δημήτριος και είμαι πατέρας ενός παιδιού πεντέμισι χρόνων που ονομάζεται Γιώργος.
Τον Ιανουάριο διαγνώσθηκε ότι πάσχει από Fanconi Anemia που έχει εξελιχθεί σε μυελοδυσπλαστικό σύνδρομο.
Η διάγνωση έγινε στο Αγία Σοφία και το παιδί από τότε παρακολουθείται στο τμήμα Τ.Α.Ο..
Αυτή είναι μία αρκετά σπάνια ασθένεια του αίματος και αντιμετωπίζεται μόνο με μεταμόσχευση μυελού των οστών.
Η διάγνωση και ο τρόπος αντιμετώπισης έχουν επιβεβαιωθεί από τον Dr. Helmut Hanenberg ογκολόγο αιματολόγο του πανεπιστημιακού νοσοκομείου του Dusseldorf στη Γερμανία.
Μετά από περίπου τέσσερις μήνες που γίνεται η προσπάθεια εύρεσης συμβατού δότη από τον Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων δεν έχει βρεθεί κανένας λόγω της μεγάλης συμβατότητας που απαιτείται στην περίπτωση αυτή.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης είναι πιθανό να επιχειρηθεί μεταμόσχευση από αίμα ομφάλιου λώρου γιατί στην συγκεκριμένη μέθοδο δεν απαιτείται μεγάλη συμβατότητα.
Δυστυχώς στην Ελλάδα λόγω της σπανιότητας της ασθένειας έχουν αντιμετωπιστεί μόνο οκτώ περιπτώσεις Fanconi Anemia με μικρό ποσοστό επιτυχίας.
Την διαφορά σε αυτή τη διαδικασία όπως έχουμε ενημερωθεί από διάφορες πηγές αλλά και από τον Dr. Helmut Hanenberg την κάνει ένα νοσοκομείο στην Αμερική και συγκεκριμένα το παρακάτω:
Blood and Marrow Transplant Program
University of Minnesota Medical Center
Fairview-UniversityBMT Program
MMC 803420 Delaware St SE
Minneapolis, MN 55455
612.273.2800
888.601.0787
Στο νοσοκομείο αυτό έχουν πραγματοποιηθεί από το 1974 μέχρι σήμερα 150 επεμβάσεις με ποσοστό επιτυχίας 89%.
Αυτό που επιθυμούμε είναι, δεδομένου ότι είμαι υπάλληλος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος και το ταμείο μου είναι ο ΟΠΑΔ, να μεταβεί το παιδί στο συγκεκριμένο νοσοκομείο για να αντιμετωπιστεί η ασθένειά του.
Το ταμείο μου έχει ενημερωθεί και μας δήλωσε ότι προτίθεται να αναλάβει το κόστος αλλά χρειάζεται ένα χαρτί από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων που να εγκρίνει την μετάβαση του παιδιού στο συγκεκριμένο κέντρο στην Αμερική.
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε καταφέρει να εξηγήσουμε στους αρμόδιους ότι δεν θέλουμε να πάει το παιδί στην Αμερική επειδή απαξιώνουμε τις ικανότητες και τις γνώσεις των Ελλήνων γιατρών.
Ο λόγος είναι ένας, ότι εκεί σχεδόν τριπλασιάζονται οι πιθανότητες θεραπείας του Γιώργου μας.
Ο χρόνος είναι κρίσιμος παράγοντας στην ασθένειά του.
Σας παρακαλούμε εάν μπορείτε βοηθήστε μας να ξεμπλοκάρουμε τη διαδικασία.
Με εκτίμηση
Δήμος Δημήτριος
dimitris.dimos@yahoo.gr
Τηλ. 6944 300237"
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009
Από την Καλλιόπη Δράκου


Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Αρκετά πλοία έχουν εξωτερικά τις σωσίβιες λέμβους
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009
Τον ...χαβά τους έχουν Υπουργείο Ναυτιλίας και Ακτοπλόοι
Σύμφωνα με ανακοίνωση της SEAJETS:
"Σας ενημερώνουμε ότι, το ΕΓ/ΟΓ πλοίο μας «MEGA JET» αναχώρησε από τον λιμένα Ηρακλείου 08:55 για Θήρα – Πειραιά.
Το μεγαλύτερο μέρος της καθυστέρησης (πάνω από 1 ώρα) οφείλεται στην αργοπορία του Υπεύθυνου Αξιωματικού Φυλακής του Κ.Λ. Ηρακλείου.
Επομένως, οι ώρες αναχώρησης από τα επόμενα λιμάνια αναμένονται να διαμορφωθούν ως ακολούθως:
Αναχώρηση από ΘΗΡΑ 11:55
Αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ 17:45
Αναχώρηση από ΘΗΡΑ 23:00
και αναμενόμενη ώρα άφιξης στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ 02:00
Με εκτίμηση,
SEAJETS ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ
Ούτε άξιο σχολιασμού δεν ειναι το θέμα αλλά έτσι όπως έχει η επικαιρότητα με τα πλοία της ακτοπλοίας και την έκθεση της ADAC ας μας πει κάποιος ή κάποιοι - όποιος νομίζει ότι έχει την ευθύνη, τη δυνατότητα, την ευαισθησία κ.ο.κ:
1) Το υπόλοιπο μέρος της αργοπορίας του σκάφους πόσο ήταν και ποιος ευθύνεται γι αυτό;
2) Γιατί αργοπόρησε ο υπεύθυνος αξιωματικός φυλακής του ΚΛ Ηρακλείου;
3) Για ποιο λόγο εκδόθηκε η ανακοίνωση;
4) Γιατί δεν εκδόθηκαν ανακοινώσεις για τις προηγούμενες - πόσες άραγε - καθυστερήσεις του σκάφους;
Τέλος πάντων, απάντηση δεν περιμένουμε από κανέναν. Λίγη σοβαρότητα παραπάνω δεν θα έβλαπτε όπως επίσης και μία σοβαρή αντίδραση από την ΕΕΑ ή και μεμονωμένα από κάθε θιγόμενη εταιρία που περιλαμβάνεται στην έκθεση της ADAC μπορεί να έσβήνε τη σιωπή της ενοχής όλων - ακόμα και του υπουργείου που έχει τον χαβά του...
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009
ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009
ΛΙΜΑΝΙ ΧΙΟΥ - ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Ερώτηση για τον Κούρδο μετανάστη που σύμφωνα με ενδείξεις δολοφονήθηκε από Λιμενικούς
Θέμα: Δυστυχώς ο Κούρδος μετανάστης Αριβάν Όσμαν Αμπντουλάχ τελικώς
απεβίωσε. Γιατί δεν απαντήθηκε ακόμα η ερώτηση μας για τις συνθήκες
τραυματισμού του στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 3Απριλίου 2009;
Ύστερα από την προ μερικών ημερών αναγγελία του θανάτου του Αριβάν Όσμαν Αμπντουλάχ, ενός κούρδου μετανάστη που είχε βαρύτατα τραυματιστεί κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας καθώς και την αναιτιολόγητη και απαράδεκτη καθυστέρηση απάντησης στην Ερώτηση-ΑΚΕ που είχαμε καταθέσει στις 24/4/2009 με αρίθμ. Πρωτ. 18003/790 σχετικά με το συμβάν, επανακαταθέτουμε την Ερώτηση-ΑΚΕ προσθέτοντας δύο ακόμα ερωτήματα
Στις 3 Απριλίου 2009, στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, ο 29χρονος Κούρδος μετανάστης Αριβάν Όσμαν Αμπντουλάχ τραυματίστηκε βαρύτατα κάτω από επισήμως αδιευκρίνιστες ακόμα συνθήκες, στην προσπάθεια του να περάσει στην Ιταλία στην καρότσα ενός φορτηγού. Ο εν λόγω άνδρας λόγω της σοβαρότητας του τραυματισμού του διακομίστηκε αρχικώς στο Κέντρο Υγείας Φιλιατών, εν συνεχεία στο νοσοκομείο Ιωαννίνων και τελικώς στο νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη. Διαπιστώθηκαν βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και πιθανό κάταγμα στο μετωπιαίο οστούν. Σύμφωνα με τους γιατρούς του νοσοκομείου ακόμα και στην περίπτωση που συνέλθει από το κώμα στο οποίο έχει περιπέσει, οι κακώσεις θα του έχουν επιφέρει μεγάλο ποσοστό αναπηρίας.
Είναι άξιο απορίας γιατί οι Λιμενικές Αρχές της Ηγουμενίτσας και η ηγεσία του Υπουργείου Ε.Ν.Α.Ν.Π. καθυστέρησαν 16 ολόκληρες ημέρες, ούτως ώστε να διατάξουν τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης για τη διερεύνηση της υπόθεσης από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν καταγγελίες από αυτόπτες μάρτυρες για άμεση εμπλοκή ανδρών των ειδικών δυνάμεων του Λιμενικού Σώματος. Είναι επίσης θλιβερό το γεγονός ότι κάτι τέτοιο κατέστη εφικτό μόνο ύστερα από την παρέμβαση των συγγενών του θύματος και τη δημοσιοποίηση του γεγονότος στα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Να υπενθυμίσουμε ότι παρόμοια περιστατικά έχουν καταγραφεί στην έκθεση της διεθνούς οργάνωσης PRO ASYL που δημοσιεύτηκε πριν από ενάμιση χρόνο, για την περιοχή της Χίου και γενικότερα του Νοτιοανατολικού Αιγαίου και για τα οποία διατάχθηκε Ε.Δ.Ε από τον τότε Υπουργό Ε.Ν.Α.Ν.Π., το πόρισμα της οποίας δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.
Με βάση τα παραπάνω,
ερωτάται ο κ. Υπουργός
Ποιοι ευθύνονται για την απαράδεκτη καθυστέρηση 16 ολόκληρων ημερών (!) στην έναρξη επίσημων διαδικασιών διερεύνησης των συνθηκών του βαρύτατου τραυματισμού του Κούρδου μετανάστη και πως αυτή η καθυστέρηση δικαιολογείται;
Έγινε εγγραφή του τραγικού συμβάντος στο Βιβλίο Συμβάντων του λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας ή άλλης εμπλεκόμενης υπηρεσίας του Λ.Σ.; Εάν ναι, πότε και με ποιο τρόπο περιγράφεται το γεγονός; Εάν όχι, ποιος είναι ο λόγος της μη εγγραφής του;
Σε ποιες υπηρεσιακές ενέργειες προέβησαν οι αρμόδιοι, ώστε να αποτραπεί ακόμα και η υπόνοια ενδεχόμενης απόπειρας συγκάλυψης;
Έχει εκδοθεί το πόρισμα της Ε.Δ.Ε. που διατάχθηκε από τον τότε Υπουργό Ε.Ν.Α.Ν.Π. για τα καταγγελθέντα εις βάρος ανδρών των ειδικών δυνάμεων του Λ.Σ. στη Χίο πριν από ενάμιση χρόνο, όπως αποτυπώθηκαν στην έκθεση της διεθνούς οργάνωσης PRO ASYL;
Ποιο είναι τελικά το πόρισμα της Ε.Δ.Ε. για το τραυματισμό του κούρδου μετανάστη;
Υπάρχει επίσημη ιατροδικαστική έκθεση για τα αίτια του τραυματισμού του και αντίστοιχη ιατροδικαστική έκθεση για την αιτία θανάτου του;
Επιπροσθέτως, αιτούμαστε την κατάθεση επικυρωμένου φωτοαντιγράφου του Βιβλίου Συμβάντων του λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας ή άλλης αρμόδιας υπηρεσίας του Λ.Σ. με ημερομηνία 3 Απριλίου 2009 κ.επ. από τα οποία να προκύπτει εάν το συμβάν καταχωρήθηκε ή όχι επισήμως.
Οι ερωτώντες και αιτούντες Βουλευτές
Θοδωρής Δρίτσας
Α΄ Πειραιά και Νησιών
Περικλής Κοροβέσης
Α΄ Αθήνας
Νίκος Τσούκαλης
Αχαΐας
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Η Βάναυση μεταχείριση μεταναστών συνεχίζεται
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ. κ. Υπουργούς
-Εσωτερικών
-Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής
ΘΕΜΑ: «Μεταγωγές» μεταναστών, ακόμα και ανηλίκων, προς άγνωστη
κατεύθυνση.
Την Κυριακή 26/7 η Αστυνομική Δ/νση Χίου εκτέλεσε απόφαση «μεταγωγής» 51 ανθρώπων από το κέντρο κράτησης Μερσυνιδίου Χίου προς άγνωστη κατεύθυνση. Σύμφωνα με έγκυρες καταγγελίες οι 51 πρόσφυγες υποχρεώθηκαν σε μεταγωγή αφού υπέγραψαν έγγραφα στα ελληνικά, χωρίς καμία ενημέρωση για τον λόγο και τον τόπο μεταγωγής τους ενώ ανάμεσα τους υπάρχουν και δύο ανήλικοι! Ο ένας, 17 χρονών παλαιστινιακής καταγωγής, που ζήτησε άσυλο ενώπιον των Αρχών παρουσία της δικηγόρου του, αίτημα το οποίο όμως δεν καταγράφηκε και συνεχίστηκε η μεταγωγή του. Ο άλλος, δεκαπεντάχρονος πρόσφυγας από την Σομαλία τον οποίο χώρισαν από την μητέρα του που παρέμεινε κρατούμενη στο Μερσυνίδι. Παρά την επίμονη και συνεχή γνωστοποίηση της κατάστασης των δύο ανηλίκων από πολίτες προς τις Αρχές μέχρι και την τελευταία στιγμή, αδιαφόρησαν εγκληματικά και συνέχισαν την μεταγωγή των ανηλίκων μαζί με τους υπόλοιπους.
Σε ερωτήσεις που υπέβαλαν οι κάτοικοι και τοπικοί φορείς του νησιού προς τις αρμόδιες Αρχές του νησιού για τον τόπο μεταγωγή τους, ισχυρίστηκαν ότι τους μεταφέρουν σε ένα κέντρο κράτησης στην Καβάλα, γεγονός που διαψεύστηκε από τον Αστυνομικό Διευθυντή της Καβάλας ύστερα από ερώτηση που του υπέβαλε ο Συνήγορος του Πολίτη, ενώ αργότερα έκαναν λόγο για κέντρο κράτησης στη Θεσσαλονίκη και τελικά αναφέρθηκαν αόριστα «σε διάφορα κέντρα κράτησης».
Επειδή είναι ακόμα νωπές και δεν έχουν διαψευστεί οι καταγγελίες για ένα παρόμοιο γεγονός «μεταγωγής» 30 ανθρώπων από τη Χίο στις 16/7 προς την Καβάλα με το πρόσχημα της μεταφοράς τους και πάλι σε ένα «καλύτερο» κέντρο κράτησης, οι οποίοι, σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, εξαναγκάστηκαν χωρίς νόμιμες διαδικασίες να περάσουν το ποτάμι του Έβρου κατά τη διάρκεια της νύχτας προς την πλευρά της Τουρκίας,
ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί
- Είναι βάσιμη η καταγγελία ότι μετανάστες μεταφέρονται κατά ομάδες στην περιοχή του Έβρου, τους αφαιρούνται τα κάθε είδους έγγραφα που κατέχουν και προωθούνται εξαναγκαστικά προς την αντίπερα τουρκική όχθη του ποταμού, χωρίς να τηρείται καμιά επίσημη διαδικασία;
- Ποια ήταν η ανάγκη που υπαγόρευσε αυτή τη βίαιη μεταγωγή, κάτω από ποιές σκοπιμότητες γίνεται και σε ποιο νόμιμο σχέδιο υπάγεται;
- Ποια μέριμνα έχει ληφθεί ώστε να εξασφαλίζονται τα στοιχειώδη δικαιώματα των μεταγόμενων μεταναστών, όπως να μη διαχωρίζονται τα παιδιά από τις φυσικές τους οικογένειες, να μην «επαναπροωθούνται» παιδιά και ενήλικες που προέρχονται από χώρες που μαστίζονται από πολέμους και εμφύλιες συρράξεις και γενικώς να εξαντλείται η νόμιμη διαδικασία παραλαβής και εξέτασης αιτήσεων αναγνώρισης της ιδιότητας του πρόσφυγα και χορήγησης ασύλου;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Φώτης Κουβέλης
Β΄ Αθήνας
Θοδωρής Δρίτσας
Α’ Πειραιά και Νησιών
Νίκος Τσούκαλης
Αχαΐας
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Τρίτη 28 Ιουλίου 2009
Ασυδοσία στα κυλικεία και τα εστιατόρια των πλοίων
Η Ερώτηση που έθεσε η κ. Ελπίδα Τσουρή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας είναι η ακόλουθη:
Ερώτηση
Προς
Τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής
Θέμα: Καταστήματα των πλοίων της ακτοπλοΐας.
Σύμφωνα με συνεχείς καταγγελίες, σε καντίνες, εστιατόρια, και μπαρ των πλοίων της ακτοπλοΐας παρατηρούνται, καθημερινά, φαινόμενα κερδοσκοπίας και διαπιστώνονται αγορανομικές και υγειονομικές παραβάσεις. Πολλά, μάλιστα, από αυτά λειτουργούν χωρίς την προβλεπόμενη εκ του νόμου άδεια λειτουργίας.
Με την ανοχή του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής, δεν διασφαλίζεται η προστασία των καταναλωτών.
Τα λιμεναρχεία, ανά την επικράτεια, δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ουσιαστικούς ελέγχους, διότι δεν υπάρχει η κατάλληλη διοικητική μέριμνα, οργάνωση και σχεδιασμός από το Υπουργείο.
Η δε διενέργεια ελέγχων εν πλω είναι ανύπαρκτη, διότι αυτή προϋποθέτει επαρκές προσωπικό, και αυτό δεν υπάρχει.
Την προστασία των δικαιωμάτων των ταξιδιωτών, σχετικά με την ποιότητα και τις τιμές των αγαθών που διακινούνται στα πλοία, έχει επωμιστεί εξ ολοκλήρου η Νομαρχία Πειραιά, η οποία, με συνέπεια και υπευθυνότητα, καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες, διενεργώντας τακτικούς ελέγχους, στα λιμάνια, αλλά και εν πλω.
Βάσει των παραπάνω
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Τι άμεσα μέτρα σκοπεύει να εφαρμόσει το Υπουργείο, για τον περιορισμό των κρουσμάτων κερδοσκοπίας στα καταστήματα των πλοίων της ακτοπλοΐας;
2. Πραγματοποιούνται αιφνιδιαστικοί, αγορανομικοί έλεγχοι εν πλω, από έμπειρο προσωπικό του Λ.Σ ; Εάν ναι, με ποια συχνότητα και ποια τα αποτελέσματά τους;
3. Στο λιμεναρχείο Πειραιά, το οποίο εποπτεύει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, λειτουργεί επαρκώς, τουλάχιστον για τους μήνες αιχμής, τμήμα αγορανομίας; Πόσοι λιμενικοί υπηρετούν σ’ αυτό; Επαρκούν έτσι ώστε να γίνονται ουσιαστικοί και επαρκείς έλεγχοι στο λιμάνι αλλά και εν πλω;
4. Υπάρχει συνεργασία του ΥΕΝΑΝΠ με το Υπουργείο Ανάπτυξης, με τη Νομαρχία Πειραιά, αλλά και με οργανώσεις καταναλωτών, προκειμένου να διασφαλίζεται η επάρκεια και η αποτελεσματικότητα των ελέγχων;
28.07.2009
Η ερωτώσα βουλευτής
Ελπίδα Τσουρή
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.
Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009
Εξέπνευσε ο νεαρός Κούρδος που ήθελε να ζήση λεύτερος
Δώστε στη δημοσιότητα
την πρώτη ΕΔΕ
της Ηγουμενίτσας κ. Παπληγούρα
Από τον Οτσαλάν στον Αριβάν
η ίδια ντροπή για όλους τους Έλληνες
Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου
Σοκ! Αυτό ήταν το πρώτο συναίσθημα που με κατέλαβε μόλις διάβασα το δελτίο τύπου του Υπουργείου Ναυτιλίας που αναφέρεται στο θάνατο του μετανάστη της Ηγουμενίτσας. Εκατόν δεκατέσσερις ημέρες άντεξε η καρδιά του Αριβάν που έδινε τη μάχη στην εντατική μονάδα του νοσοκομείου Παπανικολάου μετά τον ξυλοδαρμό που έτυχε από όργανα του Λιμενικού Σώματος.
Από τον Οτσαλάν στον Αριβάν
Αν και σχεδόν σύσσωμο το Λιμενικό Σώμα υποκρίνεται ότι ο πολυτραυματισμός του άτυχου Κούρδου δεν προκλήθηκε από ξυλοδαρμό, ωστόσο υπάρχουν και εκείνες οι φωνές μέσα από το Υπουργείο Ναυτιλίας που αρνούνται να συμμετάσχουν στην υποκρισία και αναγνωρίζουν ότι ψεύδονται ασύστολα όσοι κατέθεσαν υπέρ των φερόμενων ως δραστών-στελεχών του λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας ενώ αναγνωρίζω στον υπουργό Ναυτιλίας ΑναστάσηΠαπαληγούρα τη καθαρή του θέση με την οποία απέρριψε - δικαίως αυτή τη φορά - την ΕΔΕ που δεν κατάφερε να αποκαλύψει την αλήθεια γιατί θα ήταν πολύ σκληρό να πούμε ότι είχε πρόθεση να συγκαλύψει το έγκλημα.
Αυτή η χώρα φαίνεται πως ξέρει πως να μας κάνει να ντρεπόμαστε έναντι του Κουρδικού λαού. Την πρώτη φορά παραδώσαμε τον αρχηγό τους, τον Πολύ σωστά ο υπουργός ανέθεσε εκ νέου την ΕΔΕ από τις 15 Ιουλίου, μόνον που το θύμα δεν θα ανοίξει ποτέ πλέον τα μάτια του και δεν θα βρει ποτέ ξανά τη φωνή του για να καταθέσει την προσωπική του μαρτυρία. Ωστόσο, είναι οι ομοεθνείς του που ήσαν παρόντες στο περιστατικό και είναι και οι γιατροί που περιέθαλψαν τον τραυματία οι οποίοι μπορούν να καταθέσουν και να περιγράψουν τα τραύματα που έφερε ο νεαρός Κούρδοςτου οποίου το μοναδικό αμάρτημα ήταν ότι επεδίωξε να ζήσει λεύτερος.
Και η μοίρα τον έφερε στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία.
Και η χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία τον σκότωσε γιατί ο νεαρός Κούρδος της πάτησε το γράμμα του ...νόμου.
Μήπως όμως είναι η πρώτη φορά που καρφώνουμε τα όνειρα των Κούρδων. Άλλωτε παραδώσαμε τον Οτσαλάν στους Τούρκους. Σήμερα σκοτώσαμε έναν άοπλο νεαρό παλικάρι που έφυγε μέσα απ' τη φωτιά αναζητώντας μια ζωή πνιγμένη στην καθημερινότητα της βιοπάλης και της επιβίωσης χωρίς τις κλαγκές των όπλων, χωρίς τους ήχους των αντιαεροπορικών, χωρίς τις εκρήξεις των βομβών, χωρίς την καθημερινή εικόνα με αίμα και νεκρούς και ερείπια.
Έψαχνε μόνον για ένα σπίτι, μια γειτονιά, για φίλους, για οικογένεια, για δουλειά, για φορολογία, για συνωστισμό στους δρόμους. Έψαχνε ίσως και για πολιτισμό, για θέατρο, για τραγούδι, για μουσεία, για πινακοθήκες. Έψαχνε ίσως και για την ευκαιρία να ζει κι αυτός τον δικό μας καύσωνα, με τις παραλίες, τις βόλτες στα ορεινά, τα μεζεδάκια, τις φιλικές φάρσες, τα καθημερινά προβλήματα, το σερφάρισμα στο διαδίκτυο, την αναζήτηση νέων στόχων...
Τώρα;
Κενό.
Τώρα, ό,τι κι αν γίνει θα πρέπει να γίνει σωστά ώστε κανένας πλέον Έλληνας να μην εξαντλεί τον υπέρμετρο ζήλο του πάνω σε απροστάτευτες ανθρώπινες ζωές.
Χωρίς τα "μη" και τα "πρέπει" της συμβατικής δημοσιογραφίας, παρουσιάζουμε τα γεγονότα, σχολιάζουμε και βγάζουμε στα φόρα όλα τα ανθρώπινα συναισθήματά μας. Πάντα με σεβασμό στον Άνθρωπο.


