Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση των Μινωικών, η εταιρία, κατ’ επιταγή του ν. 3340/2005 και της υπ’ αρίθμ. 3/347/2005 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς,
Ρεπορτάζ, Ειδήσεις, Άρθρα, Σκέψεις, Σχόλια, για σκεπτόμενους πολίτες Χειροτεχνήματα, πλεκτά με βελόνες και βελονάκι, κοσμήματα, δεντράκια με σύρμα και πέτρα
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
ΣΤΙΣ ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΞΑΝΑ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ HELLENIC SEAWAYS
Νέες εξελίξεις διαφαίνονται στον ακτοπλοϊκό ορίζοντα καθώς οι Μινωικές Γραμμές επανέκτησαν τις μετοχές που είχαν στην HELLENIC SEAWAYS και οι οποίες βρίσκονταν στην κατοχή της ΑΝΕΚ.
ΧΡ. ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ: ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ
Συνέντευξη Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή στο Περιοδικό «ΕΠΙΚΑΙΡΑ» και το δημοσιογράφο
Λάμπρο Καλαρρύτη
Η λαθρομετανάστευση εξελίσσεται στη μεγαλύτερη ασύμμετρη απειλή για τη χώρα. Πώς βλέπετε την κατάσταση από τη καινούργια σας θέση, του υπουργού Προστασίας του Πολίτη;
Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο. Η ελληνική κοινωνία έφτασε στα όριά της. Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που παίρνουμε τώρα για την αντιμετώπιση των παράνομων μεταναστών έπρεπε να είχαν υλοποιηθεί από την στιγμή που έγινε σαφές από την τουρκική πλευρά ότι δεν εφαρμόζει την διμερή συμφωνία επαναπροώθησης, που υπέγραψε το 2002. Έκτοτε, η χώρα έχει γεμίσει με αιτούντες άσυλο οι οποίοι κινούνται ελεύθερα χωρίς ποτέ να εξετάζεται το αίτημά τους.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΥΠτΠ για τη ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ -Ι ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ και άλλες διατάξεις
Παρουσίαση Σχεδίου Νόμου του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Υπουργικό Συμβούλιο για τη Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις |
Τελευταίο ταξίδι για δύο Έλληνες ναυτικούς του Μ/Τ «AEGEAN ANGEL»
Στη θάλασσα άφησαν την τελευταία τους πνοή δύο Έλληνες ναυτικοί όταν σύμφωνα με το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων παρασύρθηκαν στη θάλασσα από το κατάστρωμα λόγω θαλασσοταραχής.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, στις 2.00 μ.μ. ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για τον θανάσιμο τραυματισμό του 47χρονου Έλληνα Πλοιάρχου και του 33χρονου Έλληνα Α΄ Μηχανικού καθώς και τον τραυματισμό του 34χρονου Κύπριου Υποπλοιάρχου, μέλη πληρώματος του Μ/Τ «AEGEAN ANGEL» Ν.Π.11328, το οποίο είχε αποπλεύσει έμφορτο από Ταλίν Εσθονίας με προορισμό το Χιούστον Αμερικής.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, στις 2.00 μ.μ. ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για τον θανάσιμο τραυματισμό του 47χρονου Έλληνα Πλοιάρχου και του 33χρονου Έλληνα Α΄ Μηχανικού καθώς και τον τραυματισμό του 34χρονου Κύπριου Υποπλοιάρχου, μέλη πληρώματος του Μ/Τ «AEGEAN ANGEL» Ν.Π.11328, το οποίο είχε αποπλεύσει έμφορτο από Ταλίν Εσθονίας με προορισμό το Χιούστον Αμερικής.
Οι ανωτέρω ναυτικοί, σύμφωνα με επιστολή της διαχειρίστριας εταιρείας όπως αυτή ενημέρωσε, τραυματίστηκαν όταν, κατά τη διάρκεια επιθεώρησης του πρωραίου καταστρώματος μετά από θαλασσοταραχή, παρασύρθηκαν από κύμα και ενώ το πλοίο βρισκόταν σε απόσταση 790 ν.μ. από το πλησιέστερο λιμάνι των Βερμούδων.
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Η ΛΟΓΙΚΗ ΠΕΘΑΝΕ
Η λογική πέθανε
Μια Νεκρολογία που δημοσιεύτηκε στους Times του Λονδίνου - Ενδιαφέρουσα και δυστυχώς μάλλον αληθινή...
Σήμερα πενθούμε το θάνατο μιας αγαπημένης παλιάς φίλης, της Κοινής Λογικής, η οποία μας συντρόφευε για πολλά χρόνια. Κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα την ηλικία της αφού το μητρώο γέννησής της έχει χαθεί εδώ και πολύ καιρό σε γραφειοκρατικές διατυπώσεις. Θα τη θυμόμαστε ως κάποια που μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα όπως αυτά:
Έχε την κοινή λογική να προστατεύεσαι,
Γιατί το πρωινό πουλί πιάνει το σκουλήκι,
Η ζωή δεν είναι πάντα δίκαιη και
Ίσως ήταν δικό μου το φταίξιμο. Η Κοινή Λογική έζησε σύμφωνα με απλές, συνετές οικονομικές πολιτικές (μη ξοδεύετε περισσότερα απ' αυτά που κερδίζετε) και αξιόπιστες στρατηγικές (υπεύθυνοι είναι οι ενήλικες κι όχι τα παιδιά).
Η υγεία της άρχισε να επιδεινώνεται ραγδαία όταν τέθηκαν σε ισχύ καλοπροαίρετοι αλλά αυταρχικοί κανονισμοί. που αποβλήθηκαν από το σχολείο επειδή χρησιμοποίησαν στοματικό διάλυμα μετά το γεύμα και για έναν δάσκαλο που απολύθηκε επειδή επέπληξε έναν απείθαρχο μαθητή, απλώς επιδείνωσαν την κατάστασή της.
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Οι Τρεις Μάγοι με τα δωράκια
Από σειρά κειμένων της Ν. Μπάξερ για την ανεργία
Της Νοέλ Μπάξερ*
Η λύπη έχει κρυφτεί καλά πίσω από την λάμψη. Άμα φανεί, υποσχέθηκε, θα παριστάνει την χαρούμενη. Τα φωτεινά λαμπιόνια στα μπαλκόνια κρύβουν πίσω τους την σκοτεινή διάθεση του κόσμου. Αναβοσβήνουν για να τραβήξουν την προσοχή, όπως κάνουμε όταν στέλνουμε μήνυμα sos. Και ο Άη Βασίλης που σκαρφαλώνει στον εξωτερικό τοίχο σαν διαρρήκτης, για καλή του τύχη είναι ψεύτικος (ούτε αυτός ο Άγιος Βασίλης, μάτια μου, είναι αληθινός) και θα σταματήσει εκεί, στο άνοιγμα της γρίλιας. Ευτυχώς γι’ αυτόν, γιατί μέσα στο σπίτι πιθανόν να τον περίμενε μια ψυχή μαύρη.
Άνθρωποι που ασφυκτιούμε, άρα γνωρίζουμε καλά από ασφυξία, και παρ’ όλα αυτά τυλίγουμε σφιχτά διάφορα κορδόνια με λαμπιόνια γύρω από κολόνες της ΔΕΗ, λερωμένους στύλους και μισοξεραμένα δεντράκια που περιμένουν να βρέξει ο ουρανός να ποτιστούν, τόσο αγνοημένα είναι όλον τον υπόλοιπο χρόνο. Το σχοινί με τα λαμπάκια σφίγγει το δεντράκι σαν εφαρμοστό πουλόβερ με γυριστό γιακά. «Ασφυκτιώ!» θέλει το δέντρο να φωνάξει, όπως μάταια φώναζε «Διψώ!» το καλοκαίρι. «Υπομονή! Γίνεται για χάρη των παιδιών», το πείθουμε.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΕΚΡΥΨΕ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Ανασφάλιστος εργάτης, Αιγυπτιακής καταγωγής, σκοτώθηκε πέφτοντας από τον τρίτο όροφο κτιρίου του υπουργείου Εργασίας, ενώ καθάριζε τα εξωτερικά τζάμια!Ο Emand Aziz, όπως ήταν το όνομα του άτυχου άνδρα, είχε κληθεί να εργαστεί παρανόμως (δηλαδή εκτός του νόμιμου ωραρίου, που ισχύει για καθημερινές 04:00-09:00 μ.μ) την προπερασμένη Κυριακή (19/12) σε κτίριο της Γενικής Γραμματείας Διαχείρισης Κοινοτικών και Άλλων Πόρων, χωρίς καν να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που προβλέπει ο νόμος για εργασία σε ύψος.
Ο 44χρονος, που είχε πάει μαζί με ένα ανιψιό του στο κτίριο επί της οδού Κοραή, έπεσε από τον 3ο όροφο στο κενό και τραυματίστηκε θανάσιμα.
Την επόμενη μέρα, μετά από σχετικό έλεγχο στον τόπο του δυστυχήματος από κλιμάκιο του Κέντρου Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου (ΚΕΠΕΚ), προέκυψαν σοβαρές
Ο 44χρονος, που είχε πάει μαζί με ένα ανιψιό του στο κτίριο επί της οδού Κοραή, έπεσε από τον 3ο όροφο στο κενό και τραυματίστηκε θανάσιμα.
Την επόμενη μέρα, μετά από σχετικό έλεγχο στον τόπο του δυστυχήματος από κλιμάκιο του Κέντρου Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου (ΚΕΠΕΚ), προέκυψαν σοβαρές
Ο ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ
B.Μαρκεζίνης & Θ. Καρυώτης – Ανοιχτή επιστολή για ΑΟΖ: "Η τραγωδία του Καστελόριζου"
Ανοιχτή επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του τόπου απηύθυνε ο ακαδημαϊκός Βασίλειος Μαρκεζίνης και ο καθηγητής πανεπιστημίου του Maryland Θεόδωρος Καρυώτης αναφορικά με το νομικό καθεστώς που διέπει την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) και ιδιαίτερα αυτό της οριοθέτησης στο Καστελόριζο. Το θέμα είναι κρισιμότατης σημασίας καθώς αφορά άμεσα την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων φυσικού αερίου και πετρελαίου της Ανατολικής Μεσογείου.
Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Σ' όλους τους φίλους
του nextok
εύχομαι ολόψυχα
Να φέρει το Φως στη ζωή τους
Κανένα παιδάκι να μη νιώσει ξανά τη πείνα
Κανένας άνθρωπος να μη στερηθεί τα φάρμακα και την ιατρική περίθαλψη
Κανένας λαός να μην ακούσει τους ήχους του πολέμου
Καλά Χριστούγεννα
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010
ΣΤΟΝ ΟΛΠ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ "HELLAS LIBERTY"
Επιτέλους, τελείωσαν οι φουρτούνες, οι ταλαντεύσεις και οι ταλαιπωρίες για το ιστορικό πλοίο "Hellas Liberty". Το πλοίο το οποίο κατέπλευσε πριν από δύο χρόνια στον Πειραιά προερχόμενο από τις Ηνωμένες Πολιτείες, βρήκε τη θέση του σε χώρο του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά.
Όπως έγινε γνωστό, με απόφαση του Συμβουλίου Διεύθυνσης του Ο.Λ.Π. Α.Ε., μετά από εισήγηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Γιώργου Ανωμερίτη εγκρίθηκε η παραμονή του ιστορικού πλοίου HELLAS LIBERTY στο λιμάνι του Πειραιά, χωρίς καμία επιβάρυνση. Το πλοίο ήδη πλαγιοδετήθηκε μπροστά στον προβλήτα του SILO στον Κεντρικό Λιμένα. Όπως είναι γνωστό το κτίριο του SILO, το οποίο έκλεισε την 01.10.2010, θα μετατραπεί σε Εθνικό Ναυτικό Μουσείο και Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων και θα ενταχθεί στο γενικό σχεδιασμό της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά.
ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ευχαριστούμε πολύ τον αρχιπλοίαρχο Τσιαδή για τις ευχές του και την θαυμάσια κάρτα του
Σε όλα τα άξια στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά,
το nextok εύχεται ,
το 2011
να τους αφήσει τις καλύτερες αναμνήσεις
Χρόνια Πολλά
ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ: Είμαστε διασπασμένοι
Ο Πρόεδρος Χριστόφιας, ο οποίος με την ευκαιρία των εορτών των Χριστουγέννων και του νέου έτους επισκέφθηκε χθες το στρατόπεδο Κομμόροτσος συνοδευόμενος από τον Υπουργό Αμυνας Κώστα Παπακώστα και τον Υφυπουργό παρά τω Προέδρω Τίτο Χριστοφίδη, αφού ξεναγήθηκε στον χώρο και άκουσε τα Κάλαντα, απευθυνόμενος στους οπλίτες είπε: «Οι μέρες τούτες δεν είναι μέρες για να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλον διότι είδα και άκουσα πράγματα από επισκέψεις σε στρατόπεδα που μου προκάλεσαν όχι καλή εντύπωση. Γι' αυτό εγώ δεν θα απαντήσω σε κανέναν και δεν θα αμυνθώ ούτε θα επιτεθώ, διότι μπορώ και να επιτεθώ υπερασπιζόμενος και την πολιτική της Κυβέρνησης και εμού προσωπικά σε ό,τι αφορά στο Κυπριακό.
Τι Εξοργίζει την Άγκυρα;
Του Κώστα Μαυρίδη
Με δεδομένη την γεωπολιτική αντιπαλότητα στην Ανατολική Μεσόγειο στο σύγχρονο κόσμο της παγκοσμιοποίησης, οι φιλίες ανάμεσα σε κράτη εδραιώνονται στην βάση σημαντικών αμοιβαίων συμφερόντων. Διαφορετικά, τα διακρατικά μνημόνια είναι άδεια περιεχομένου. Η συμφωνία ανάμεσα σε Κύπρο και Ισραήλ για οριοθέτηση των θαλάσσιων συνόρων (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη) έχει όντως ουσιαστικό περιεχόμενο. Εξού και η οργή της Άγκυρας, η οποία αντίδραση θα μπορούσε να είναι και τρόπος αξιολόγησης της δικής μας αποτελεσματικότητας.
Με δεδομένη την γεωπολιτική αντιπαλότητα στην Ανατολική Μεσόγειο στο σύγχρονο κόσμο της παγκοσμιοποίησης, οι φιλίες ανάμεσα σε κράτη εδραιώνονται στην βάση σημαντικών αμοιβαίων συμφερόντων. Διαφορετικά, τα διακρατικά μνημόνια είναι άδεια περιεχομένου. Η συμφωνία ανάμεσα σε Κύπρο και Ισραήλ για οριοθέτηση των θαλάσσιων συνόρων (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη) έχει όντως ουσιαστικό περιεχόμενο. Εξού και η οργή της Άγκυρας, η οποία αντίδραση θα μπορούσε να είναι και τρόπος αξιολόγησης της δικής μας αποτελεσματικότητας. Στα 36 χρόνια κατοχής, πότε η Τουρκία εξοργίστηκε με ενέργειές μας; Μετρημένες φορές… Όπως, όταν η Κυπριακή Δημοκρατία (ΚΔ) υπέβαλε αίτηση για ένταξη στην ΕΟΚ (σημερινή ΕΕ). Όταν, η ΚΔ οριοθέτησε τα θαλάσσια σύνορα με την Αίγυπτο πριν χρόνια και τώρα με το Ισραήλ. S-300 και στην πράξη εγκατάλειψη του ΕΑΧ. Όπως, η αναποφασιστικότητα της Ελλάδας να ρυθμίσει την ΑΟΖ με την Κύπρο. Η «αδιαφορία» για εδραίωση στενότερης συνεργασίας με την Γαλλία και δυστυχώς, η αντικατάστασή της με το Μνημόνιο Συναντήληψης με την Αγγλία. Ο παραμερισμός της Συμφωνίας της 8ης Ιουλίου 2006 και αντικατάστασή της από το Κοινό Ανακοινωθέν της 23ης Μαΐου 2008 με επίκεντρο πλέον το «νέο συνεταιρισμό των δύο συνιστώντων states” που η Τουρκία επαναλαμβάνει.
Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
A.Π .............. ΓΧ/ΙΣ/ΜΣ 22 Δεκεμβρίου 2010
Προς τον
Πρόεδρο της Κυβέρνησης
Γραφ. κ. Πρωθυπουργού
Ενταύθα
Κοιν:
1. Βουλή των Ελλήνων, Γραφ. κ. Προέδρου
2. κ.κ. Αρχηγούς των Πολιτικών Κομμάτων
3. κ.κ. Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου
4. Μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
5. Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας
6. Εργατικό Κέντρο Πειραιά
7. Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
8. Οργανώσεις Δύναμης ΠΝΟ
ΕΠΕΙΓΟΝ
Αρ. σελ.: (2+1)
Κύριε Πρωθυπουργέ
Ψήφισμα
ετήσιου Τακτικού Γενικού Συμβουλίου ΠΝΟ
Πειραιάς 16 Δεκεμβρίου 2010
Στα πλαίσια των εργασιών του ετήσιου Γενικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας που πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά την 16 Δεκεμβρίου 2010, εγκρίθηκε Ψήφισμα για τις Γερμανικές αποζημιώσεις των θυμάτων της ναζιστικής κατοχής, την επιστροφή του κατοχικού δανείου και τις Γερμανικές επανορθώσεις, αντίγραφο του οποίου για την ενημέρωση και προσοχή σας επισυνάπτουμε.
Το Γενικό Συμβούλιο της ΠΝΟ διετύπωσε την αμέριστη υποστήριξη των δικαίων αιτημάτων του «Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα» και στη συνέχεια αποφάσισε να ζητήσει από την Ελληνική Κυβέρνηση την επίλυση σειράς προβλημάτων, που αναμένουν από μακρού την αντιμετώπισή τους.
Όπως είναι η επιστροφή του κατοχικού δανείου, οι γερμανικές επανορθώσεις για καταστροφές στην υποδομή της χώρας μας, η επιστροφή αρχαιολογικών θησαυρών, που έγιναν αντικείμενο αρπαγής και οι γερμανικές αποζημιώσεις προς τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας.
Εξέφρασε τέλος την επιθυμία να διατεθεί το ποσό επιστροφής του κατοχικού δανείου και των γερμανικών επανορθώσεων κατά προτεραιότητα στη δημόσια παιδεία και την υγεία.
Διατελούμε
Με εντολή του Γενικού Συμβουλίου ΠΝΟ
Γιάννης Χαλάς
Γενικός Γραμματέας ΠΝΟ
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ: ΧΑΣΙΣΙ ΚΑΙ ΗΡΩΙΝΗ ΣΕ ΦΟΡΤΙΟ ΑΠΟ ΠΕΤΡΕΣ
ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΩΞΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
Συνελήφθη, χθες βράδυ, στο λιμάνι εξωτερικού της Ηγουμενίτσας, από προσωπικό του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών του Κεντρικού Λιμεναρχείου, 44χρονος αλλοδαπός, οδηγός φορτηγού οχήματος, πριν την επιβίβασή του σε επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο με προορισμό την Ιταλία, καθώς σε έλεγχο που διενεργήθηκε, βρέθηκαν ανάμεσα στο φορτίο του (πέτρες) μέσα σε δύο ταξιδιωτικούς σάκους και σε ένα τσουβάλι οι παρακάτω ποσότητες ναρκωτικών ουσιών :
- σαράντα επτά (47) πακέτα συνολικού μικτού βάρους σαράντα επτά κιλών και εννιακοσίων ογδόντα οχτώ (47,988) γραμμαρίων ακατέργαστης ινδικής κάνναβης και
- δέκα (10) πακέτα συνολικού μικτού βάρους πέντε κιλών και τετρακοσίων εβδομήντα οχτώ (5,478) γραμμαρίων πιθανόν μορφίνης ή ηρωίνης.
Από τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, η οποία διενεργεί την προανάκριση κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κατασχέθηκαν οι ναρκωτικές ουσίες και το φορτηγό όχημα.
ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Αποσύρθηκε η διάταξη που έθετε εισοδηματικά κριτήρια για την καταβολή του πολυτεκνικού επιδόματος. Σχετική ερώτηση είχε θέσει στη Βουλή ο ανεξάρτητος Βουλευτής Αττικής Βασίλης Οικονόμου.
Ο Βουλευτής με ανακοίνωσή του χαιρετίζει
με μεγάλη ικανοποίηση την υποχώρηση του Υπουργείου Υγείας το οποίο διά στόματος του Υπουργού κ Λοβέρδου ανακοίνωσε κατά την συζήτηση του Προϋπολογισμού στην Βουλή την απόσυρση της διάταξης που έθετε εισοδηματικά κριτήρια για την καταβολή του πολυτεκνικού επιδόματος.
με μεγάλη ικανοποίηση την υποχώρηση του Υπουργείου Υγείας το οποίο διά στόματος του Υπουργού κ Λοβέρδου ανακοίνωσε κατά την συζήτηση του Προϋπολογισμού στην Βουλή την απόσυρση της διάταξης που έθετε εισοδηματικά κριτήρια για την καταβολή του πολυτεκνικού επιδόματος.
Την συγκεκριμένη διάταξη κατήγγειλε με ερώτησή του στην Βουλή (Αρ. Πρωτ. 7893/16-12-2010) ο Βασίλης Οικονόμου ζητώντας την άμεση αναίρεση της συγκεκριμένης διάταξης ως κοινωνικά άδικης και μη ωφέλιμης για την χώρα καθώς κινούνταν ενάντια στο κράτος πρόνοιας.
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Οικονόμου σημειώνει: "Ελπίζουμε η κυβέρνηση στο σύνολό της να αντιληφθεί ότι μειώνοντας το κοινωνικό κράτος, συρρικνώνοντας την πρόνοια και πλήττοντας τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες δεν διασώζεται η χώρα αλλά αντίθετα απειλείται η κοινωνική συνοχή. Ευχόμαστε το παράδειγμα του Υπουργού Υγείας να ακολουθήσουν και άλλοι συνάδελφοί του και να αποσύρουν κάθε ρύθμιση που στερεί κοινωνικά δικαιώματα των λαϊκών και μεσαίων τάξεων".
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Γενικευμένη επίθεση κατά της Ελλάδας "βλέπει" ο Π. Καμμένος : SofokleousIn.GR
Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010
Τι είναι αυτό που ......κουφαίνει?
Ετικέτες
ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ
Ο Εξάντας αποτελεί είδος γωνιομετρικού οργάνου ακριβείας, με το οποίο μετρούν οι ναυτιλόμενοι στη θάλασσα τα ύψη ουρανίων σωμάτων, καθώς & τις κατακόρυφες και οριζόντιες γωνίες των γήινων αντικειμένων.
Στην δική μας περίπτωση θα μετρά & θα καταγράφει τα κακώς κείμενα στους χώρους ενδιαφέροντος μας & θα προτείνει λύσεις.
Υπογράφουμε ως Exantas
γιατί θέλουμε να μείνουμε ανώνυμοι. Γιατί ως ανώνυμοι τους αναγκάζουμε να απαντούν με επιχειρήματα ενώ ως επώνυμοι τα επιχειρήματα τους τα μετατρέπουν σε πίεση...
Πίεση που μεταφράζεται σε οτιδήποτε μέσο μπορεί να εφεύρει ένα σαθρό πολιτικό σύστημα. Αυτή είναι η ανωνυμία που διεκδικούμε μέσω των blogs,
δεν είναι η ανωνυμία της συκοφάντησης και των εκβιασμών όπως θέλουν κάποιοι να μας αποδώσουν, είναι η ανωνυμία που βάζουμε ως ασπίδα στις πιέσεις τους για σιωπή και έλεγχο της ελευθερίας! Μέσω των blogs πραγματοποιείται ελεύθερη διακίνηση ιδεών & απόψεων. Αρκεί τα σχόλια να γίνονται καλοπροαίρετα Αρκεί να μην βγάζουν κάποιοι μέσω αυτών τα απωθημένα τους.
Με θαλασσινούς χαιρετισμούς
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)











