Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΛΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ?

Οι δημοσιογράφοι φταίνε για τη μη προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα, ισχυρίστηκε πάλι ο πρόεδρος των πλοιάρχων। Μα δεν βαρεθήκατε πια αυτή τη «καραμέλα»; Εγώ ξέρω ότι οι δημοσιογράφοι που ασχολήθηκαν με τα σαπιοκάραβα που καπετανεύατε κάποιοι από εσάς, και που οι συνθήκες σας έκλειναν το στόμα έστω κι αν κινδύνευε και η δική σας ζωή, αυτοί οδήγησαν τα τελευταία χρόνια στην αλλαγή του προφίλ του Ελληνικού στόλου। Ή μήπως ξεχάσατε το IRON ANTONIS και τόσα άλλα; Μήπως ξεχάσατε ότι τέτοιους καιρούς κάθε χρόνο μέχρι και πριν περίπου 10 χρόνια, τρέχαμε κάθε τόσο να προϋπαντήσουμε τους διασωθέντες ναυτικούς στο αεροδρόμιο της Ολυμπιακής και να μετρήσουμε φέρετρα। Γιατί κ। Βλάχο «ντρέπεστε» να πείτε στους πλοιοκτήτες ότι πρέπει να ελαστικοποιήσουν τον χρόνο της ναυτολόγησης και να διασφαλίσουν αμοιβή στους ναυτικούς ακόμα και όταν είναι εκτός πλοίου, όπως κάνουν σήμερα οι περισσότερες μεγάλες και σοβαρές εταιρίες; Γιατί καπτ. Βλάχο φοβάστε να πείτε ότι σήμερα οι νέοι που συνήθισαν στην ηλεκτρονική επικοινωνία, θα ήθελαν να έχουν δι αυτής περισσότερη επαφή με την πατρίδα τους, τη μάνα τους, τον πατέρα τους, το κορίτσι τους. Γιατί ξεχάσατε έναν πρώην υπουργό που απέδωσε την «αποστροφή» των νέων στο ναυτικό επάγγελμα στην συντροφική απιστία – τρομάρα του – για να μη το πω λιμανιάτικα, προσβάλλοντας το σύνολο των συζύγων που μόνες τους δίνουν τη μάχη για να αναστήσουν τα παιδιά των ναυτικών; Γιατί δεν είπατε κουβέντα για την ανυπαρξία ικανών καθηγητών στις σχολές. Για τα ακαταλαβίστικα συγγράμματα που ο καθένας εισάγει με ρουσφέτι για να πλουτίσει. Για τη βρόμα και τη δυσωδία που επικρατεί σε σχολές όπως ο Ασπρόπυργος με τα περιττώματα των ζώων μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας; Γιατί δεν αναφερθήκατε στα αρνητικά του εκσυγχρονισμού των πλοίων που πλέον φορτώνουν και εκφορτώνουν μέσα σε λίγες ώρες, εμποδίζοντας έτσι στους ναυτικούς να βγουν από το πλοίο, να αλλάξουν παραστάσεις, να ξεμουδιάσουν. Γιατί δεν λέτε ότι οι βιντεοθήκες των πλοίων δεν ανανεώνονται, οι βιβλιοθήκες είναι ανύπαρκτες, και η συρρίκνωση των Ελλήνων στα πλοία δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια στους ανθρώπους μας να νιώσουν άνθρωποι σαν τον παλιό καλό καιρό των liberties. Αλλά πάντα έτσι συμβαίνει. Όποιος δεν μπορεί να δείρει το γάιδαρο, βαράει το σαμάρι καπτα Βλάχο. Ευτυχώς υπάρχουμε όμως κι εμείς οι δημοσιογράφοι. Με εκτιμηση Θεοδοσία Κοντζόγλου

ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΑ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

Ενεργό είναι μόλις ένα από τα 13 αεροσκάφη και ελικόπτερα του Λιμενικού Σώματος. Τα υπόλοιπα 12 είναι καθηλωμένα λόγω βλαβών και αδυναμίας εκταμίευσης των απαραίτητων κονδυλίων, δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Θεόδωρος Ρετζεμπέρης. Ο Αντιναύαρχος εξέφρασε την ελπίδα ότι σύντομα όλα τα εναέρια μέσα θα είναι μάχιμα, καθώς τελευταία το Λιμενικό συνήψε 5ετή σύμβαση για την επισκευή και συντήρησή τους με την ΕΑΒ. Σε ότι αφορά στη φύλαξη του λιμένα Πειραιά – με αφορμή τη πρόσφατη δολοφονία αλλοδαπού που βρέθηκε δεμένος και φιμωμένος στη θαλάσσια περιοχή του Αγίου Διονυσίου – ο Αρχηγός του Λιμενικού είπε ότι την ευθύνη φέρει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά που θα έπρεπε να διαθέτει ιδιωτική ασφάλεια। ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ

ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΑΝ;

Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου -=-=- -=-=-= Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το σύνολο του ακτοπλοϊκού δικτύου του 2009 ανακοίνωσε το Υπουργείο Ναυτιλίας. Η ανακοίνωση έγινε μετά τη σύσκεψη που έγινε στο στο Υπουργείο Οικονομίας, των Υπουργών Οικονομίας κ. Ιωάννη Παπαθανασίου και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αναστάση Παπαληγούρα. Να σημειωθεί ότι δεν αναφέρθηκε το σύνολο του κονδυλίου που εξασφαλίστηκε ενώ μέχρι και σήμερα δεν καταβλήθηκαν οι αποζημιώσεις για τις άγονες γραμμές του 2008 εξ’ αιτίας της μεταφοράς όλων των λογαριασμών στο Υπ। Οικονομικών με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης οι μικρότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες. Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες ο Γεράσιμος Αγούδημος απέστειλε χθες στο Υπ. Ναυτιλίας νέα προειδοποιητική επιστολή για το ενδεχόμενο της διακοπής των δρομολογίων που εξυπηρετεί στις άγονες γραμμές.

ΓΙΑΤΙ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΟ 11880

ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΤΕΡΑ

Μπράβο στα Αμερικανάκια Μια μόνον ώρα τους πήρε για να διασώσουν τους 153 επιβάτες και το πλήρωμα του αεροσκάφους που κόντεψε να συντριβεί μέσα σε ποτάμι. Και έσωσαν και το αεροσκάφος με ρυμουλκά παρακαλώ. Τυχεράκιδες. Αν πέφτατε στην Καλτέρα της Σαντορίνης...

ΜΕ ΝΤΑΛΙΚΑ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ;

Μου γράφει μεταξύ άλλων η Νοέλ Φαντάζεσαι 40 εκ ευρώ σε 20ευρα και 50ευρα, Θεοδοσία; Με νταλίκα θα τα παραδώσουν στους απαγωγείς; Σκέφτεσαι τους απαγωγείς να προσπαθούν να διαφύγουν στο εθνικό δίκτυο με φορτηγό; «Ψυγείο» της ΔΕΛΤΑ για καμουφλάζ; Κι από πίσω η μισή αστυνομία, ούι ούι ούι, με τις σειρήνες; Φυσικά και με το ελικόπτερο του Σκάι από πάνω, να ρίχνει την σκιά του στην οροφή του φορτηγού। Πού θα το κρύψουν; Στον υπεραστικό σταθμό των ΚΤΕΛ: ....Ούτε αμερικάνκη σαχλοταινία με ξανθές με μεγάλα μπούμπις...