Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

NEXTOK: Πρωταθλητής Ευρώπης στην Ατμοσφαιρική ρύπανση ο Πειραιάς

Πρωταθλητής Ευρώπης στην Ατμοσφαιρική ρύπανση ο Πειραιάς

17 Ιουνίου 2010
05:30 μ.μ.

Πρώτη πόλη σ’ όλη την Ευρώπη αναδεικνύεται ο Πειραιάς στο θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Τα φουγάρα των πλοίων κατά κύριο λόγο αλλά και οι εξατμίσεις των οχημάτων, έδωσαν τα σκήπτρα της πλέον ρυπασμένης πόλης – εκτός απ’ τα σκουπίδια – και του αέρα που ανασαίνουν οι κάτοικοι και κύρια όσοι ζουν και εργάζονται στην παράκτια περιοχή του κεντρικού λιμένα.

Βασική αιτία της ρύπανσης αποδείχθηκαν τα πλοία του Αργοσαρωνικού, ενώ σχεδόν στη σύνολό τους τα επιβατηγά πλοία, συμβάλλουν με περιοδικές εκκαπνίσεις ή και με εκπομπή μικροσωματιδίων σε παρατεταμένη περίοδο, όσο είναι ελλιμενισμένα.


Στα συμπεράσματα αυτά κατέληξε επιστημονική έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, στην οποία προϊστατο ο πρώην Πρύτανης του πανεπιστημίου Νίκος Μαρκάτος.

Διαβάστε όλο το  ρεπορτάζ:  http://atticapress.gr/posts/environment_articles/environment_articles7529.php

NEXTOK: Όσα τα Βοτσαλάκια τα προβλήματα!

Όσα τα Βοτσαλάκια τα προβλήματα!


Η πλαζ Βοτσαλάκια έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, χώρος άθλησης και ψυχαγωγίας. Εδώ βρίσκονται τα γραφεία του Αθλητικού Οργανισμού, το Κολυμβητήριο, δύο γήπεδα ποδοσφαίρου 5Χ5, δύο γήπεδα αντισφαίρισης και ένα γήπεδο beach Volley. Τα σοβαρά όμως προβλήματα της πλαζ είναι άλλα.

Το παράνομο κλαμπ, μπαρ και καφέ που λειτουργεί από το πρωί και έχει καταλάβει ένα μεγάλο μέρος της παραλίας και βγάζει τραπέζια μέχρι τη θάλασσα, με αποτέλεσμα να διχοτομείται η παραλία και να μην μπορούν να την απολαύσουν οι αθλούμενοι, οι λουόμενοι και οι επισκέπτες.Η έλλειψη καμπινών και ντουζιέρων για άλλαγμα και πλύσιμο των λουομένων .

Η ανυπαρξία Αφοδευτηρίων και νιπτήρων με αποτέλεσμα να προσέρχονται όλοι στο παράνομο κτίσμα που εκμεταλλεύεται το μπαρ και να υποχρεώνονται σε καταβολή χρημάτων για την προσωπική τους ανάγκη.

Η εγκατάλειψη του χώρου στην τύχη του με αποτέλεσμα να καταστρέφονται και να κινδυνεύουν τα πάντα.

Εκτός φυσικά όλων αυτών υπάρχουν και τα παρακάτω που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση:

1. Φύλαξη χώρου: Την καλοκαιρινή περίοδο, η Πλαζ δέχεται καθημερινά την επίσκεψη εκατοντάδων Πειραιωτών, για άθληση, για βόλτα ή και για κολύμπι μέχρι αργά το βράδυ. Πρέπει λοιπόν να υπάρχουν φύλακες επί 24ώρου βάσεως, πολύ περισσότερο τα Σαββατοκύριακα που το πρόβλημα μεγεθύνεται και χρειάζεται οι φύλακες να είναι σε αυξημένη ετοιμότητα για τυχόν ατυχήματα.

2. Πόρτες εισόδου: Η πλαζ έχει εισόδους. Μια που κατεβαίνουν τα αυτοκίνητα και μια στα σκαλάκια που κατεβαίνουν οι πεζοί. Τα τελευταία 10 χρόνια οι δύο αυτές είσοδοι παραμένουν ανοιχτές όλο το 24ωρο με συνέπεια να μπαίνουν και να βγαίνουν κάθε καρυδιάς καρύδια. 3. Παρκινγκ: Όλη Πλαζ είναι ένα απέραντο και ανεξέλεγκτο παρκινγκ. Καθημερινά, τις ώρες αιχμής, πολλά αυτοκίνητα, δεν μπορούν ούτε να εισέλθουν, ούτε να εξέλθουν από την παραλία, διότι παρκάρουν αριστερά και δεξιά και δημιουργείται το αδιαχώρητο. Θα πρέπει λοιπόν να οριοθετηθούν θέσεις στάθμευσης από την αρμόδια υπηρεσία σήμανσης του Δήμου, αλλά και να μπουν τα κατάλληλα απαγορευτικά (μπάρες, σήμερα) στα δύσκολα σημεία και στην είσοδο της παραλίας.

4. Περιθωριακοί – άστεγοι – αλλοδαποί – αλκοολικοί κλπ.: Τα τελευταία χρόνια που δεν υπάρχουν πόρτες να κλείνουν τη νύχτα, η πλαζ γεμίζει, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, από περιθωριακούς, αλλοδαπούς, άστεγους και αλκοολικούς. Οι άνθρωποι αυτοί κοιμούνται στην παραλία, ενώ κατά τη διάρκεια της μέρας δημιουργούν φασαρίες και ενοχλούν τους λουόμενους. Την νύχτα στην παραλία γίνονται διάφορα περίεργα περιστατικά, ενώ ο φύλακας φοβάται να βγει από το φυλάκιο. Έχουν γίνει καταγγελίες ακόμα και για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών. Κατά καιρούς ειδοποιούμε το Ε.Κ.Α.Β., που παίρνει σε κωματώδη κατάσταση, κάποιους νεαρούς, επί το πλείστον, μετά από χρήση ουσιών. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι σε διάστημα 10 μηνών είχαμε τέσσερις θανάτους αλλοδαπών παράνομων (Ρώσοι, Πολωνοί), οι οποίοι κοιμόντουσταν σε κάποιες κρύπτες της παραλίας. Για το λόγο αυτό πρέπει να κτιστούν όλες οι κρύπτες στις οποίες βρίσκουν καταφύγιο περίεργα άτομα και κακοποιά στοιχεία.

5. Κήποι – Πράσινο: Αυτή τη στιγμή πρέπει να γίνει επειγόντως αποψίλωση του χώρου των παρυφών της πλαζ, διότι αν πέσει ένα τσιγάρο θα έχουμε πυρκαγιά. Η κατάσταση των κήπων και των δέντρων της πλαζ είναι απαράδεκτη. Θα έπρεπε να υπάρχει μόνιμο συνεργείο γιατί τα φυτά χρειάζονται κλάδεμα, πότισμα και γενικότερα περιποίηση και φροντίδα.

6. Δημοτική Αστυνομία: Η Δημοτική Αστυνομία πρέπει να έχει συνεχή παρουσία στην Πλαζ ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Πρέπει αφενός οι Δημότες να αισθάνονται ασφάλεια και σιγουριά και αφετέρου η συνεχής παρουσία της Δημοτικής Αστυνομίας θα απομακρύνει τους περιθωριακούς ανθρώπους από την περιοχή.

Ο Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Πειραιά αν και δεν είναι υπεύθυνος, παρά μόνο για τις αθλητικές εγκαταστάσεις, προσπαθεί μόνος του, αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά.

Προτείνουμε στη Δημοτική Αρχή να προσέξει περισσότερο το όμορφο αυτό κομμάτι της πόλης και να το προστατέψει όσο το δυνατό περισσότερο, για να γίνει αυτό πρέπει να γίνει μια κοινή σύσκεψη όλων των φορέων που θεωρητικά έπρεπε να επιμελούνται της περιοχής και δη των, Αθλητικού Οργανισμού, Τμήματος Φυλάκων, Κήπων, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Σήμανσης, Δημοτικής Αστυνομίας και Αρχαιολογικής υπηρεσίας. Μόνο έτσι θα διασωθεί ένα από τα καλύτερα κομμάτια του Πειραιά και θα είναι ένας χώρος που όλοι οι Δημότες θα χαίρονται και θα απολαμβάνουν.

Πηγή:  ΦΩΝΗ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ
June 15 at 10:36pm
ReplyΓιάννης Κανατσέλης
fonipeiraioton.blogspot.com

NEXTOK: Κυνηγάμε το παγόβουνο, να πέσουμε πάνω;

Κυνηγάμε το παγόβουνο, να πέσουμε πάνω;


Μπορούμε να αποφύγουμε το παγόβουνο;...


Κάναμε λάθος απολογήθηκε προχθές ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Πάγκαλος, σε τηλεοπτική εκπομπή όταν ρωτήθηκε για αλλαγή πλεύσης της κυβέρνησης στο θέμα του ΟΛΠ και της COSCO.

O κ. Πάγκαλος ρωτήθηκε πως από την κυβερνητική θέση της κας Κατσέλη και άλλων στελεχών περί επαναδιαπραγμάτευσης της συμφωνίας φτάσαμε κάθε υπουργός να προτείνει και κάτι στον κάπτεν Γουέι να αγοράσει. Σε σημείο που ο επικεφαλής της COSCOνα επαναλαμβάνει ότι "δεν είμαι αρμόδιος για τραίνα, αεροδρόμια, νερά και ενέργεια αλλά θα ενημερώσω τους αρμοδίους όταν επιστρέψω στην Κίνα".

Το "κάναμε λάθος" είναι μια απάντηση εντιμότερη από το κακορίζικο κουκούλωμα παρόμοιων παλινδρομήσεων. Π.χ. παρατηρώ το σκάνδαλο των νοσοκομειακών χρεών που εκτινάχθηκαν πέρα από κάθε έλεγχο τα τελευταία χρόνια και η αξιωματική αντιπολίτευση πολιτεύεται σήμερα σαν μην αφορά την ίδια και αυτή η πυρηνική βόμβα που τοποθετήθηκε στα θεμέλια της ελληνικής οικονομίας.

Από την άλλη η... κυβέρνηση κινδυνεύει να ενταχθεί στην κατηγορία της νεοελληνικής ρήσης: από τότε που βρέθηκε το συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο..
Στα πόσα λάθη καίγεται κάποιος δημόσιος λειτουργός;

Ειδικά σε μια περίοδο που ημεδαποί και αλλοδαποί ειδικοί και μη αμφισβητούν την δυνατότητα της χώρας να αποφύγει τη χρεοκοπία.

Η χώρα βρίσκεται στη μεγαλύτερη μεταπολεμική κρίση και τέτοιες κρίσεις οδηγούν σε καταστροφές αν δεν προληφθούν με ευρείες ανατροπές. Για κάποιους η κυβέρνηση βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση (πάταξη φοροδιαφυγής, μητρώο αμοιβών δημοσίων υπαλλήλων, ποινικοποίηση διαφθοράς, αναμόρφωση πελατειακού συστήματος με αλλαγή εκλογικού συστήματος κλπ.) αρκεί να μεθοδεύσει εγκαίρως και την εφαρμογή τους...

Σε έναν τομέα η κυβέρνηση δεν τόλμησε να αλλάξει τίποτα. Είναι ο πλέον καίριος τομέας για την αποφυγή της χρεοκοπίας και της ανάπτυξης. Είναι η φορολογία.

Πρώτον: Όσο ο φορολογικός κώδικας μοιάζει με 10τομη εγκυκλοπαίδεια με χιλιάδες υψηλούς συντελεστές και χιλιάδες απαλλαγές η διαφθορά και η φοροδιαφυγή είναι απίθανο να ελεγχθούν. Στον φόρο των επιχειρήσεων μερικές σελίδες με Α4 είναι υπεραρκετές...

Δεύτερο: Με φορολογικό συντελεστή διανεμόμενων κερδών στο 40% είναι σαν να αναζητάς κορόιδα ή απατεώνες να επενδύσουν στη χώρα. Κορόιδα γιατί κάποιος με λιγότερο ρίσκο μπορεί να έχει καλύτερες αποδόσεις στις τραπεζικές καταθέσεις και τα ομόλογα. Απατεώνες γιατί μόνο όποιος ξεκινά να κλέψει δεν ενδιαφέρεται για τον φορολογικό συντελεστή. Με τα σημερινά δεδομένα που μιλάμε ο φόρος που πληρώνουν οι επιχειρήσεις δεν ξεπερνά τα 5 δισ. Ευρώ. Βλέπε: Φόρος 40%: Πολύ κακό για το τίποτα...
Με άλλα 10 που πληρώνουν τα φυσικά πρόσωπα αθροίζουμε τα ¾ από τα έσοδα των ελληνικών αμέσων φόρων. Στην ουσία αυτή η αύξηση, θεωρητικά, δεν αναμένεται να προσφέρει πάνω από 1-2 δισ. Θεωρητικά, γιατί στην πράξη θα επιφέρει μείωση των εσόδων.
Αντίθετα ένας ενιαίος φορολογικός συντελεστής επιχειρηματικών κερδών (αλλά και φυσικών προσώπων στη συνέχεια) από 10-20% θα λειτουργούσε καλύτερα για όλες τις πλευρές.

Οι επιχειρήσεις από φέτος δεν θα έκρυβαν τα κέρδη σε σύγκριση με πέρυσι και θα αυξάνονταν τα έσοδα.

Ένα κομμάτι της μόνιμης φοροδιαφυγής θα είχε λιγότερα κίνητρα και θα αυξάνονταν τα έσοδα. Αν μιλάμε για 30% του ΑΕΠ παραοικονομία μιλάμε για σημαντική αύξηση.

Η μικρή φορολογία θα ήταν κίνητρο για επενδύσεις αφού θα συνέφερε σε κάποιον να επιχειρήσει ή να συμμετάσχει σε επιχείρηση παρά να περιμένει από τον τόκο.

Θα δημιουργούνταν θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα άρα νέο εισόδημα άμεσης και έμμεσης φορολογία.
Η Ελλάδα σαν χώρα της ευρωζώνης θα αποκτούσε πλεονέκτημα έναντι γειτονικών χωρών με μικρούς συντελεστές.

Μια φορολογική επανάσταση σε συνδυασμό με μια επανάσταση στην δημιουργία φιλικού περιβάλλοντος στην ίδρυση και λειτουργία των επιχειρήσεων θα ήταν ικανή να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο πριν και για πάντα από το δίαυλο της χρεοκοπίας.

Χωρίς αυτές όποια μέτρα και να πάρουμε πλέουμε κατευθείαν στο παγόβουνο...

Πηγή:  capital.gr

NEXTOK:  Νομίζουν οι άνθρωποι ότι ξεχνάει ο Ελληνικός λαός πως του  άρπαξαν την ψήφο του, με απάτη και ψεύδη του τύπου :  "Είναι αποικιοκρατικού χαρακτήρα η παραχώρηση των λιμανιών στην COSCO..."
http://atticapress.gr/
Ένας νεκρός μετανάστης
και πέντε «επιστροφές» στο Λ.Σ.




Νεκρός βρέθηκε ένας από τους τέσσερεις παράνομους μετανάστες που βρίσκονταν σε ειδική κρύπτη φορτηγού οχήματος. Τους μετανάστες εντόπισε το πλήρωμα του πλοίου OLYBIC CHAMPION το οποίο είχε αναχωρήσει αργά το απόγευμα της 16ης Ιουνίου 2010 από το λιμάνι της Πάτρας για την Αγκώνα μέσω Ηγουμενίτσας.

Την ίδια στιγμή, και σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, επιστρέφουν στο Λιμενικό Σώμα οι πέντε λιμενικοί οι οποίοι κατηγορούνται ότι συνέστησαν κύκλωμα διακίνησης παράνομων μεταναστών από την Πάτρα προς την Ιταλία και το οποίο αποκαλύφθηκε τον Νοέμβριο του 2008 από την Αστυνομία και όχι από το Λιμενικό.

Πρόκειται προφανώς για μία σύμπτωση η οποία φέρνει σε δύσκολη θέση την ηγεσία του Λιμενικού Σώματος και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αλλά και το συναρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας.

Σύμφωνα με έγκυρη πηγή, μέχρι στιγμής όλοι οι λιμενικοί είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα η οποία έληξε χθες. Καθώς η δικαστική διερεύνηση δεν έχει ολοκληρωθεί για να οδηγηθεί η υπόθεση στη Δικαιοσύνη, οι πέντε υπηρεσιακοί, μπορούν ή και οφείλουν να επιστρέψουν στην εργασία τους. Στο μεταξύ αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι μέχρι τώρα ελάμβαναν το 80% της αμοιβής τους χωρίς να εργάζονται.

Υπενθυμίζεται ότι η δικογραφία για το μεγάλο σκάνδαλο, είχε καταρτιστεί από τον αρχιπλοίαρχο Ελευθέριο Φερούση και ξεπέρασε τις 8.000 σελίδες, ενώ περιλαμβάνει και 830 κασέτες οπτικοακουστικού υλικού, με 1250 σελίδες απομαγνητοφωνημένου υλικού που κατέγραψε η ΚΥΠ καθώς και το 720 σελίδων πόρισμα της ΕΔΕ.

Μέχρι στιγμής η Εισαγγελία της Πάτρας που διαχειρίζεται την υπόθεση, δεν ανέφερε την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η δικογραφία παραδόθηκε ατελής στην ηγεσία του Λιμενικού, μετά από εντολή του πρώην υπουργού Ναυτιλίας Αναστάση Παπαληγούρα, ο οποίος απαγόρευσε στον ναύαρχο ε.α. σήμερα Ελευθέριο Φερούση, να συνεχίσει την έρευνά του, όταν ο τελευταίος αποκάλυψε ότι εντόπιζε ευθύνες και σε προγενέστερους λιμενάρχες της Πάτρας και άλλους υπηρεσιακούς παράγοντες.

Παράλληλα, ο αξιωματικός στον οποίο η ηγεσία του τότε ΥΕΝ είχε εμπιστευθεί την διενέργεια της έρευνας, οδηγήθηκε σε αποστρατεία επειδή – όπως ο ίδιος υποστηρίζει – αρνήθηκε να απαλείψει συγκεκριμένα ενοχοποιητικά στοιχεία για ανώτερα και ανώτατα στελέχη του Λ.Σ.
Το σημαντικό όμως που προκύπτει σήμερα, είναι ότι παρά την υποτιθέμενη θωράκιση του λιμεναρχείου Πάτρας που έγινε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου, διαπιστώνεται με τραγικό τρόπο ότι το λιμάνι εξακολουθεί να είναι ξέφραγο αμπέλι. «Είτε οι παράνομοι μετανάστες κατάφεραν να σπάσουν τα «μέτρα ασφάλειας» του λιμανιού, είτε τα κυκλώματα διακίνησης παράνομων μεταναστών εξακολουθούν να οργιάζουν», παρατήρησε ανώτερος αξιωματικός που κλήθηκε από το NEXTOK να εκφράσει την εκτίμησή του γύρω από το νέο περιστατικό.

Θεοδοσία Κοντζόγλου