Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Κατεχόμενα: Επέρριψε ευθύνες στον Έρογλου ο νέος "πρέσβης"

Οι Τουρκοκύπριοι και όχι οι
Τούρκοι, πρέπει να σφύξουν το
ζωνάρι, λέει ο νέος "πρέσβυς"
του Έρογλου στα κατεχόμενα
Εντονες αντιδράσεις ανάμεσα στους Τουρκοκύπριους προκάλεσε ο διορισμός του Προέδρου της Επιτροπής Βοήθειας της Τουρκίας Χαλίλ Ιμπραχίμ Ακτζά στη θέση του λεγόμενου Πρέσβη στα κατεχόμενα, μετά την ανάκληση του Καγιά Τουρκμέν.

Ο νέος λεγόμενος πρέσβης, σε δηλώσεις , επέρριψε ευθύνες στη ψευδοκυβέρνηση Ερογλου, η οποία, όπως είπε, πήρε λανθασμένες αποφάσεις και έφερε την οικονομία σε κακή κατάσταση.

ΘΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ 36 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ

Ο Γερμανός δημοσιογράφος Gunnar Köhne

αναζητά μάρτυρες των σφαγών Ελληνοκυπρίων

και Τουρκοκυπρίων κατά την τουρκική εισβολή.

Οι επιζώντες ζητούν δικαιοσύνη και κυρίως θ

έλουν να πουν δημόσια την αλήθεια

Θεοδοσία Κοντζόγλου: Είναι ίσως επικίνδυνο, να ισοπεδώνουμε ιστορικές αλήθειες αλλά το ίδιο επικίνδυνο είναι να κρύβουμε και όσα πραγματικά διαδραματίστηκαν πριν και κατά τη διάρκεια του 1974.  Με ισοπέδωση μοιάζει το ρεπορτάζ της Dewche Welle το οποίο αναφέρεται στις εκτελέσεις Ελληνοκυπρίων από Τουρκοκύπριους εξτρεμιστές και το αντίθετο.  Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι π.χ. η Τουρκοκύπρια δημοσιογράφος τοποθετεί τον αγώνα των Κυπρίων για αντίσταση κατά της Τουρκικής Εισβολής, με τον "αγώνα" ορισμένων Τουρκοκυπρίων οι οποίοι πρόδωσαν την πατρίδα τους -αν θεωρούν τη Κύπρο πατρίδα τους - και έδωσαν γη και ύδωρ στον εισβολέα. 
Χρειάστηκαν μάλιστα 36 ολόκληρα χρόνια για να διαδηλώσουν εναντίον της τουρκικής κατοχής ακόμα και οι λεγόμενοι Τουρκοκύπριοι - στη πραγματικότητα, μουσουλμάνοι της Κύπρου - γι αυτό και

ΤΟ EUROPEAN CRUISE COUNCIL ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟΥΣ "ΕΡΑΣΤΕΣ" ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΤΑΖ

Aπο τον/την Θεοδοσία Κοντζόγλου
‘Όνειρο θερινής νυχτός θα παραμείνει για τους αιθεροβάμονες συμβούλους της κυβέρνησης, οι οποίοι έπεισαν τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου ότι η άρση του καμποτάζ θα φέρει στην Ελλάδα 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με μελέτη του European Cruise Council, τα έσοδα από τις αγορές που πραγματοποιούν οι επιβάτες και οι ναυτικοί των κρουαζιεροπλοίων στην Ιταλία είναι 866 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η Ιταλία δέχεται 1,704 εκατ. επιβάτες από home porting και 4,956 εκατ. επιβάτες τράνζιτ, ενώ διαθέτει αξιόλογα επιβατηγά λιμάνια όπως είναι η Civitavecchia, η Venezia, η Savonna, η Genova, η Napoli, η Livorno, η Bari, η Palermo και η Messina.

ΣΕ πανευρωπαϊκό επίπεδο τα έσοδα έφθασαν τα 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ.

Όπως αναφέρεται στην έκδοση του Επιμελητηρίου του 2009:

- 4,8 εκατ. επιβάτες επιβιβάστηκαν σε πλοία από Ευρωπαϊκά λιμάνια


Ξένη εταιρία τροφοδοτεί το υπό
σημαία τρίτης χώρας κρουαζιερόπλοιο

- 34,1 δις € υπήρξε η συνολική επίδραση της κρουαζιέρας στην Ευρωπαϊκή οικονομία.

- 14,1 δις € συνεισέφεραν στις χώρες απ’ ευθείας οι εταιρείες, οι επιβάτες και τα πληρώματα.

- 9 δις € καταβλήθηκαν για μισθούς Ευρωπαίους πολιτών.

- 296.288 ήσαν οι θέσεις εργασίας σε επαγγέλματα που σχετίζονται με την κρουαζιέρα.



Τα 14,1 δις της απευθείας συνεισφοράς της κρουαζιέρας στην Ευρωπαϊκή οικονομία κατανέμονται ως ακολούθως:

- 4,6 δις € ξοδεύτηκαν για τη ναυπήγηση και την μετασκευή/επισκευή πλοίων

Σε ότι αφορά στη χώρα μας, είναι γνωστό ότι υπό τις παρούσες συνθήκες και με την αναβλητικότητα που χρόνια χαρακτηρίζει τους «αρμόδιους», δύσκολα μπορεί κανείς να πιστέψει ότι θα υπάρξουν έσοδα από τη ναυπήγηση πλοίων.

Ξένη εταιρία η  MAERSK τροφοδοτεί το υπό
σημαία τρίτης χώρας κρουαζιερόπλοιο

Αλλά –και σύμφωνα με τους επιχειρηματίες - η μετασκευή των πλοίων με την παρούσα κατάσταση, δύσκολα πραγματοποιείται στην Ελλάδα, εξ’ αιτίας των διαδοχικών απεργιακών κινητοποιήσεων, της ανύπαρκτης οργάνωσης, της περίεργης νοοτροπίας γενικότερα και φυσικά του υψηλού κόστους – σε σύγκριση με άλλες χώρες ακόμα και ευρωπαϊκές.

Άρα το “home porting” δεν μπορεί να συσχετιστεί με την αύξηση των εσόδων που δημιουργεί η βιομηχανία της κρουαζιέρας.
Σύμφωνα πάντα με το Ευρωπαϊκό Επιμελητήριο