Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΥΠΕΞ ΣΤΕΛΛΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ …ΓΚΑΖΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΥΗ!


Πέρα από κάθε λογική, το Υπουργείο Εξωτερικών
έδωσε εντολή στο δεξαμενόπλοιο "Αντωνία Μινέρβα"
να παραλάβει Έλληνες πολίτης από τη Λιβύη!
...Και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στέλλει δύο επιβατηγά αλλά και ΥΘΥΝΑΛ στέλλει τα δικά του...!

Τραγελαφικά περιστατικά καταγράφονται στην ιστορία ανταγωνισμούο μεταξύ των Υπουργών του ΥΘΥΝΑΛ και του Υπ. Προστασίας του Πολίτη ενώ το πλέον αδιανόητο συνέβη σήμερα Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011 με αφορμή την ανάγκη για παραλαβή των Ελλήνων που επιθυμούν να επαναπατριστούν από την φλεγόμενη Λιβύη.

Το Υπουργείο Εξωτερικών είχε τη φαεινή ιδέα να στείλει ένα δεξαμενόπλοιο, καταπατώντας κάθε νόμο που αφορά στην ασφάλεια των επιβαινόντων κλπ, για να παραλάβει Έλληνες πολίτες

Πλακιωτάκης: Η Ν.Δ. δεσμεύεται να επανασυστήσει το Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής


Προς συνολική καταψήφιση επί της Αρχής από την αντιπολίτευση, βαίνει το σχέδιο Νόμου περί Σύστασης Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος. Μέχρι και αυτή την ώρα η κυβέρνηση δέχεται τα ομαδικά πυρά της αντιπολίτευσης με τον κ. Πλακιωτάκη να δηλώνει από το βήμα, ότι η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να επανασυστήσει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την ενιαία του μορφή που θα συμπεριλαμβάνει και το Λιμενικό Σώμα.

Ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ αναφέρθηκε στις μάχες που έδωσε παλαιότερα ο σημερινός Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής, για να παραμείνει το Λιμενικό στο άλλοτε Υπουργείο Ναυτιλίας. " Όταν γίνει ξανά υπουργός Ναυτιλίας ο κ. Παπουτσής, θα πάρει μαζί του το Λιμενικό;" είπε χαρακτηριστικά ο κ. Άγγελος Κολοκοτρώνης", εκπρόσωπος του Λ.Α.Ο.Σ.

ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ Ο ΑΠ. ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ

Με διακοπή των άγονων γραμμών απειλεί ο Απόστολος Βεντούρης τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων. Και αυτό συμβαίνει τη στιγμή που το Υπουργείο αναμένει τη διαπραγμάτευση μεταξύ ΠΝΟ και ΣΕΕΝ για τον ορισμό της μισθολογικής αύξησης για τα έτη 2010 και 2011.



Είναι προφανές ότι με τον τρόπο αυτό, ο Απόστολος Βεντούρης, προσπαθεί να διατηρήσει το δικαίωμα να διαπραγματεύεται τη ΣΣΕ των ναυτικών που απασχολούνται στην ακτοπλοϊα, δεδομένου ότι από την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, αποχώρησαν οι εταιρίες ΑΝΕΚ και Μινωϊκές Γραμμές αφήνοντας τον πρόεδρο με πολύ μικρές εταιρίες.

Στην επιστολή που απέστειλε στον Υπουργό Γιάννη Διαμαντίδη ο Απόστολος Βεντούρης αναφέρει:


1. Μέλη της Ενώσεως μας, τα οποία εκτελούν δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας (άγονες) σε εκτέλεση υπογραφείσης συμβάσεως συγκεκριμένου δημοσίου διεθνούς διαγωνισμού δημοσίας υπηρεσίας αδυνατούν λόγω οικονομικών ανυπέρβλητων προβλημάτων να χρηματοδοτούν την κίνηση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου τους με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η συνέχιση της εκτέλεσης των δρομολογίων του μεγαλύτερου αριθμού των πλοίων, τα οποία εκτελούν επιδοτούμενα δρομολόγια.
2. Πλέον συγκεκριμένα σας υπενθυμίζουμε ότι το τελευταίο έτος παρατηρείται αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά 25-28%, μείωση της επιβατηγού κινήσεως κατά 30%, άρνηση δανειοδότησης με κεφάλαια κινήσεως των μελών μας εκ μέρους των τραπεζών ως και άρνηση αυτών προεξόφλησης των δικαιωμάτων των πλοιοκτητριών από την εκτέλεση των δρομολογίων των εν λόγω δημοσίων συμβάσεων.

3. Από την σύγκριση των ανωτέρω οικονομικών προϋποθέσεων είναι άμεσα αντιληπτό το οικονομικό χάος, στο οποίο έχουν περιέλθει τα μέλη μας, λαμβανομένων υπ’ όψιν των καθυστερήσεων από την Υ.Δ.Ε. (Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου) που βγάζει εκτός κάθε οικονομικού προγραμματισμού την έγκαιρη πληρωμή των μελών μας.


4. Ενώ λοιπόν προκαταβάλλονται εγκαίρως από τα μέλη μας ΦΠΑ, ΚΑΕΟ, επίναυλος και αντίτιμο καυσίμων, το κράτος δια των υπηρεσιών του, μέσω καθυστερήσεων αλλά και της αρνήσεως του: α) να χορηγεί προκαταβολή 50% εντός 2 μηνών από την ασφαλή εκτέλεση του δρομολογίου κατά τα πρότυπα των δημοσίων έργων β) να συμψηφίσει ΦΠΑ, ΚΑΕΟ και επίναυλο από τις οφειλόμενες χρηματικές αποζημιώσεις εκτέλεσης δρομολογίων, δημοσίας υπηρεσίας (άγονες), καταδικάζει σε οικονομικό θάνατο την υπόσταση και τη συνέχιση λειτουργίας των μελών μας αυτών.


5. Επειδή υφίσταται άμεσος κίνδυνος διακοπής των δρομολογίων με αποτέλεσμα τα απομακρυσμένα (άγονα) νησιά να μείνουν χωρίς συγκοινωνία και να διακυβεύεται η νησιωτικότητα της Ελλάδος, ο τουρισμός και η εμπορική επιβίωση χιλιάδων νησιωτικών μικροεπιχειρήσεων, σας θέτουμε ενώπιον των ευθυνών σας και παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε για την υλοποίηση των προτάσεων μας, όπως αυτές αναφέρονται στην παράγραφο 4 (α) και (β) παρούσης, σε συνεργασία σας πάντοτε με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών.
6. Είναι απαράδεκτο ενώ τα μέλη μας χρηματοδοτούν την εκτέλεση δρομολογίων επί έξι (6) και πλέον μήνες να εκλιπαρούν το κράτος να τους αποδώσει έγκαιρα ό,τι δικαιούνται από την ασφαλή  και έγκαιρη εκτέλεση επιδοτούμενων δρομολογίων που έχουν ήδη χρηματοδοτήσει.

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ "ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ"

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της, στην εκστρατεία Ecomobility για την οικολογική μετακίνηση, ομάδα μαθητών της Ελληνογαλλικής Σχολής «Άγιος Παύλος», παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε καθώς και τις λύσεις που προτείνει.


Οι μαθητές αξιοποίησαν σύγχρονα μέσα. Δημιούργησαν ειδικά για την περίσταση ηλεκτρονικό περιοδικό σε blog, απ΄όπου αντήλλασσαν απόψεις για τα θέματα της έρευνας τους, που είχε ως σύνθημα: «Λίγο οξυγόνο, λίγη θάλασσα και το ποδήλατό μου». Επίσης δημιούργησαν διαδικτυακό ραδιόφωνο, μέσω του οποίου προσπάθησαν να ευαισθητοποιήσουν τους συμμαθητές τους αλλά και ευρύτερα την κοινή γνώμη, με μεταδόσεις στα διαλείμματα καθώς και τις απογευματινές ώρες.

ΣΤΗ ΡΩΜΗ Ο ΧΡ. ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής θα μεταβεί αύριο, Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου, στη Ρώμη, ύστερα από πρόσκληση του Ιταλού υπουργού Εσωτερικών κ. Roberto Maroni, προκειμένου να συμμετάσχει σε έκτακτη συνάντηση των Υπουργών Εσωτερικής Ασφάλειας των Ευρωπαϊκών κρατών του Νότου. Η σύσκεψη συγκαλείται για την εκτίμηση της κατάστασης που δημιουργείται μετά τις εξελίξεις στην Αίγυπτο, τη Λιβύη, την Τυνησία και το ενδεχόμενο κύμα παράνομης μετανάστευσης προς την Ευρώπη, λόγω των εξελίξεων.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ OPENGOV ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου περί «Σύστασης Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις»

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ανοικτή διαβούλευση που έληξε στις 13 Δεκεμβρίου, κανείς - επώνυμα - Λιμενικός εν ενεργεία ή εν αποστρατεία, δεν τάχθηκε κατά του νομοσχεδίου στο σύνολό του.  Αντίθετα, όσοι έλαβαν μέρος στη διαβούλευση, είχαν μία πρόταση βελτίωσης του σχεδίου.

Πιό κάτω, παρουσιάζουμε με τυχαία επιλογή μερικά από τα δεκάδες σχόλια που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα όπου η Αιτιολογική Έκθεση  περιγράφεται συνοπτικά με τα ακόλουθα:

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΝΟΜΟ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΝ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ...ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ

Απόψεις

Τι μας είπε στις 17 Φεβρουαρίου 2011 ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων για τον νόμο 3409/2005 (ΦΕΚ 273Α΄) Μας είπε ακριβώς επι λέξη : " Ο νόμος που πέρασε (σ.σ. ο ίδιος) από τη Βουλή δεν έχει καμία σχέση με το νόμο Κεφαλογιάννη, διότι άλλο πράγμα το νόμος Κεφαλογιάννη του 2005, ο οποίος δεν προέβλεπε εγκριτικές πράξεις και δεν υπήρχαν εγκριτικές πράξεις και άλλο πράγμα ο νόμος περί καμποτάζ. Είναι τελείως διαφορετικό. Δεν συνδέεται το ένα με το άλλο.
Και δεν συνδέονται οι αποφάσεις για την κρουαζιέρα με το νόμο Κεφαλογιάννη. Ο νόμος Κεφαλογιάννη ήταν ένας νόμος λάθος, σε λάθος κατεύθυνση, θα έλεγα ότι σε λάθος κατεύθυνση ίσως είναι υπερβολικό αυτό που λέω, αλλά δεν είχαν γίνει όλες οι ενέργειες και όλες οι διαβουλεύσεις για να μπορέσει να γίνει μία σωστή δουλειά.
Απόδειξη ότι όπως και ο ίδιος ισχυρίζεται και σε επιστολή που έχω στα χέρια μου, δεν είχε μιλήσει με το ΝΑΤ. Είναι σαν να έρχεται σήμερα το Υπουργείο Εργασίας να μιλάει για ασφαλιστικά θέματα και να μη ζητάει τη συνδρομή και τη γνώμη του ΙΚΑ.….."

Μήπως εξακολουθεί ο κ. Διαμαντίδης να υποτιμά όλων τη νοημοσύνη, ή πραγματικά δεν γνωρίζει ότι έπρεπε να γνωρίζει;  Διότι όπως είναι γνωστό σε όλους, στον Νόμο 3872/2010 (Περί άρσης του