Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΥΘΥΝΑΛ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ "ΒΕΝΤΟΥΡΗ"

Ροκανίζουν το χρόνο με την ελπίδα ότι θα διασωθούν οι εμπλεκόμενοι στις εικονικές ναυτολογήσεις


Με πρόχειρη απάντηση προτίμησε να αντιδράσει το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας σε επιστολές του Nextok οι οποίες αφορούσαν τις εικονικές ναυτολογήσεις του προέδρου της Ένωσης Επιχειρηματιών Ακτοπλοΐας Απόστολου Βεντούρη.

Το Υπουργείο αν και γνωρίζει πολύ καλά από τα στοιχεία που υπάρχουν στην Υπηρεσία Ναυτικών Μητρώων για τις μέχρι τις 23 Νοεμβρίου, 2010 εικονικές ναυτολογήσεις του κ. Βεντούρη, ωστόσο, αποφεύγει κάθε αναφορά προκαλώντας εύλογα ερωτήματα.  Και φυσικά σε καμία περίπτωση η ευθύνη δεν βαραίνει τον διευθυντή του Γραφείου Τύπου Πλοίαρχο Φιλτικάκη, ο οποίος επωμίστηκε το βάρος της απάντησης.

Στην επιστολή που λάβαμε στη 1.36 μμ της 7ης Δεκεμβρίου, 2010 αναφέρεται ότι από τη Διοίκηση Ασφαλείας του ΚΛΠ, διενεργείται προανάκριση για τη διερεύνηση καταγγελίας, σύμφωνα με την οποία, πρόεδρος εφοπλιστικής ένωσης εμφανίζεται να έχει επί σειρά ετών προβεί σε εικονικές ναυτολογήσεις σε πλοία υπό ελληνική σημαία.

Προστίθεται επίσης ότι από τον

Θα επιστρέψει ως πλοίο τής ΝΕΛ!


«Πλώρη» για τον Πειραιά έβαλε χθες το μεσημέρι το πλοίο «Κωνσταντίνος Γ.», αφού συμπλήρωσε πάνω από ένα χρόνο παραμονής στην προκυμαία της Μυτιλήνης και μεσολάβησε ένας πραγματικός πόλεμος διαβουλεύσεων προκειμένου να ξεπεραστούν τα προβλήματα που το… «έδεσαν». Πλην όμως, το πλοίο θα επιστρέψει ως ιδιοκτησία της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, η οποία και θα το δρομολογήσει στη γραμμή Μυτιλήνη - Δικελί.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία βρισκόταν στα δικαστήρια με το πλήρωμα του πλοίου, που διεκδικούσε τα δεδουλευμένα του με επίσχεση εργασίας. Το Λιμενικό Ταμείο και προσωπικά ο πρόεδρός του, Κώστας Κορδώνης, από την πρώτη στιγμή ασκούσε πιέσεις στο Λιμεναρχείο και τα αρμόδια υπουργεία, προκειμένου να βρεθεί λύση και ν’ απομακρυνθεί το πλοίο από τη «βιτρίνα» της πόλης. Είχαν γίνει συζητήσεις.... Διαβάστε τη συνέχεια στο http://aegaio.blogspot.com/2010/12/blog-post_6710.html