Κυριακή, 22 Αυγούστου 2010

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΗς ΕΛΕΝΗΣ ΦΩΚΑ

Ελένη Φωκά, η Δασκάλα του Γένους: Αγονάτιστη μπροστά στον βιαστή Αττίλα, προδομένη από την κυπριακή κυβέρνηση Περισσότερες από εικοσι είναι οι αναδημοσιεύσεις του ρεπορτάζ με τη συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στη Θεοδοσία Κοντζόγλου η Μεγάλη Δασκάλα του Ελληνισμού, Ελένη Φωκά. Μεταξύ άλλων το θέμα δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ, όπως επίσης και στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ (εφημερίδα 16 Αυγούστου 2010) Ακόμα αναδημοσιεύσεις είδαμε στις ιστοσελίδες: * hassapis-peter.blogspot.com/2010/08/blog-post_2893.html * αἰέν ἀριστεύειν * www.neemo.gr/cluster1443627.php * aktines.blogspot: * Ας μιλήσουμε επιτέλους: http://kostasxan.blogspot.com/2010/08/blog-post_8386 * eglimatikotita.blogspot - http://eglimatikotita.blogspot.com/ * Ioannina Blogs * ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ - http://elladasimera.blogspot.com/ * ΕΞΑΓΟΡΕΥΣΙΣ: κοινοπ... - http://exagorefsis.blogspot.com/ * www.chaniablogs.gr/.../ * AETOS HALKIDIKIS - http://aetoshal.blogspot.com/ * Antistasi Cyprus - http://antistasi.org/ * Βιβλιοπωλείο χωρίς όνομα: http://papaleonidasdimitris.wordpress.com/2010/08/06/% * Ριζοκαρπασίτης : http://papaleonidasdimitris.wordpress.com/2010/08/06/ελένη-φ... - 110k - Παρόμοιες σελίδες * Ῥωμεηκο Ὁδοιπορικο: Ἑλένη Φωκά, ἡ Δασκάλα τῶν Κατεχόμενων. Μία ... * Εμπροσθοφύλακας Η Ιστοσελίδα ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΑΣ προλογίζοντας το θέμα αναφέρει: «Ελένη Φωκά, η Δασκάλα του Γένους: Αγονάτιστη μπροστά στον βιαστή Αττίλα, προδομένη από την κυπριακή κυβέρνηση»13 Αυγούστου 2010 Συντακτική Ομάδα Διαβάστε στο ιστολόγιο ‘Nextok.blogspot.com’ [06/08/2010] την συγκλονιστική συνέντευξη στην Θεοδοσία Κοντζόγλου ['ΣΚΑΪ' 08/08/2010] της Ελένης Φωκά, της μαρτυρικής Δασκάλας του Κυπριακού Ελληνισμού, της αγονάτιστης κοπέλας που για 23 χρόνια μόνη της αντιμετώπισε τους Τούρκους εισβολείς, τους έποικους, την αδιαφορία και την υποκρισία των Κυανόκρανων, αλλά και που έζησε την χειρότερη προδοσία από τις κυπριακές κυβερνήσεις. Στην μαρτυρία αυτή, θα διαβάσετε τι εστί στρατιωτική κατοχή, τουρκικό παρακράτος, εποικισμός. Θα δείτε για χάρη ποιων ανθρώπων και για ποιο βάρβαρο καθεστώς θα διαλύσουμε την Κυπριακή Δημοκρατία για να ζήσουμε, δήθεν, μαζί στο διζωνικό απαρτχάιντ. Θα μάθετε πως οι Τούρκοι έποικοι “συμπατριώτες” μας, με την ενθάρρυνση των κατοχικών αρχών, αφόδευαν στις αυλές του μοναδικού ελληνικού μας σχολείου, έκλεβαν τα ζώα και τα σπαρτά μας, βίαζαν επανελειμμένα παιδάκια και νεαρές Ελληνοκύπριες, μπούκαραν τα μεσάνυκτα στα σπίτια εγκλωβισμένων, βασάνιζαν γέροντες, δηλητηρίαζαν με ψοφίμια τα πηγάδια και τα ντεπόζιτα. Η μαρτυρία της Ελένης Φωκά περιέχει τόσες πολλές πληροφορίες, γεγονότα και καταστάσεις που πρέπει οπωσδήποτε να μεταφραστεί στα αγγλικά, αλλά και σε άλλες γλώσσες, και να διανεμηθεί πλατιά. Τα βιώματα αυτής της λεβεντοκόρης της Κύπρου και του Ελληνισμού πρέπει να γίνουν κτήμα του καθενός μας, αλλά και της ανθρωπότητας. Πρέπει η ανθρωπότητα να μάθει για την φρικτή φύση της τουρκικής κατοχής. Πάντως εμείς δεν αναμένουμε από την παραϋπουργική ΚΙΣΑ (Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη, Αντιρατσισμό), παρά το ότι έχει αποδεδειγμένα τις προσβάσεις σε ευρωπαϊκά κέντρα όπως το «Ευρωπαϊκό Δικτύο κατά του Ρατσισμού» ['Εμπροσθοφύλακας' 05/08/2010], πως θα διεθνοποιήσει τον ρατσισμό από τον οποίο υπέφερε η Ελένη Φωκά. Ο ρατσισμός κατά των Ελληνοκυπρίων δεν ενοχλούσε ούτε τότε την κυβέρνηση Κληρίδη, ούτε τώρα την κυβέρνηση Χριστόφια και τους διάφορους ΚΙΣΑ που την περιστοιχίζουν. Η πιο συγκλονιστική και ανατριχιαστική, βέβαια, πληροφορία που μας δίνει η ηρωική Ελένη Φωκά, είναι το ύπουλο παιχνίδι που έπαιξε προσωπικά ο “εθνικόφρονας” Γλαύκος Κληρίδης εναντίον της. Με αφορμή ένα πρόβλημα υγείας που είχε, και διότι δικαίως δεν είχε εμπιστοσύνη στους ιατρούς των κατεχομένων, η κυβέρνηση Κληρίδη, με την σύμπραξη των Ηνωμένων Εθνών, βρήκαν αφορμή να μην επιτρέψουν στην Δασκάλα να επιστρέψει στο κατεχόμενο Ριζοκάρπασο. Ναι, ο Γλαύκος Κληρίδης έκανε το χατίρι του παλιόφιλού του Ραούφ Ντενκτάς! Μια Δασκάλα που αγωνιζόταν μόνη της, χωρίς καμία πολιτική, οικονομική και υλική βοήθεια, που υπέφερε βιασμούς, κλοπές και βασανιστήρια για 23 χρόνια, δεν κατάφεραν οι θρασύδειλοι Τούρκοι στρατοκράτες και οι φασίστες του Ντενκτάς να την διώξουν, και γι’ αυτό μεσολάβησε προσωπικά ο Γλαύκος Κληρίδης. Άλλωστε, η προσωπική φιλία Ντενκτάς-Κληρίδη μετρούσε ήδη πολλά χρόνια. Και όπως ξέρουμε η προσωπική φιλία των δύο εξελίχτηκε στην διζωνική αγάπη που βιώνουμε μέχρι σήμερα. Για να ξεριζώσουν μια Ελένη Φωκά αναγκάστηκαν να συνωμοτήσουν τα μεχμετζίκ, ο Ντενκτάς, ο παλιόφιλος του ο Κληρίδης, και οι υποκριτές του ΟΗΕ. Συνεπώς, ό,τι και να κάνουν, μια Ελένη Φωκά θα μείνει για πάντα στην ιστορία. Μπορεί να την ξερίζωσαν οι Κληρίδης-Ντενκτάς από το Ριζοκάρπασο, αλλά δεν θα την ξεριζώσουν από την Μνήμη. Έτσι αγωνίζονται οι Έλληνες. Μια Ελένη Φωκά δεν θα ξεχαστεί ποτέ. Μια Ελένη Φωκά θα μείνει αιωνίως σε αρμονία με την ελληνική ιστορία. Έναν Γλαύκο Κληρίδη όμως, ένα Γλαύκο Κληρίδη που αντί να υπερασπιστεί μια Ελένη Φωκά, την πρόδοσε και προσέτρεξε προς βοήθεια του πρώην Πολιτικού Αττιλάρχη, η ιστορία θα τον γράψει εκεί που πρέπει. Στην ίδια υποσημείωση, παρέα με τον αιμοσταγή Ραούφ Ντενκτάς, τους ένστολους Αττίλες, τους βιασμούς των κοριτσιών, τις κλοπές των γαϊδουριών, τα βασανιστήρια των γερόντων και τα περιττώματα των εποίκων στην αυλή του μαρτυρικού σχολείου του Ριζοκαρπάσου. Διαβάστε επίσης: - Διζωνική συνωμοσία Κληρίδη-ΑΚΕΛ-Βρετανών: Εζεκίας-Φάντης στο Λονδίνο, μέσω Βάσεων, τη μεσολαβήσει Κληρίδη! - Ο Μακάριος και η στάση ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ κατά της ομοσπονδίας - Το ΑΚΕΛ συνεχίζει την μεταπραξικοπηματική πολιτική Κληρίδη: Η ιστορική αλήθεια για την εκ περιτροπής προεδρία

Tη γλώσσα μου έδωσαν Eλληνική

Ελληνικά γράμματα ζητά τώρα η Ευρώπη Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους. Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.. Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, o Πρόεδρος της οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων. Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων. Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες. Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως .. Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρμάιν της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι. Στον Η/Υ Ίμυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300.000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας. Στον Ίμυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται. Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ' αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας . Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποι θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής. Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν σημειολογικές . Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη, και το σημαινόμενο, δηλαδή αυτό, που η λέξη εκφράζει (πράγμα, ιδέα, κατάσταση), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το αμ πράγμα (σημαινόμενο) εννοείται με το αμ (σημαίνον). Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν, δηλαδή, κάτι, απλώς επειδή έτσι 'συμφωνήθηκε' μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν. ΟΛΕΣ οι λέξεις στην Ελληνική ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ, π.χ. η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ, γεωμετρία = γη +μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο αρθρώνων λόγο). Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίμυκος , Γνώσεις και Νεύτων αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες. Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση. < BR> Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα ΟΠΩΣ : τηλέ , λάνδη =...LAND, ΓΕΩ...,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό....ισμός, ΗΛΕΚΤΡΟ...., κυκλο...., ΦΩΝΟ...., ΜΑΚΡΟ...., ΜΙΚΡΟ....., ΔΙΣΚΟ...., ΓΡΑΦΟ..., ΓΡΑΜΜΑ..., ΣΥΝ..., ΣΥΜ..., κ.λπ.. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ C D = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει. Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί Ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης διότι το να μιλά κανείς για Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό για χρώματα.