Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ Απορούμε μεν, αλλά δεν μπορούμε παρά να προβάλουμε τα επιχειρήματα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά με τα οποία εκφράζει την ικανοποίησή του από την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού να επιβάλει στον ΟΛΠ πρόστιμο που ξεπερνά το ένα δις ευρώ। Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την ίδια απόφαση, ο Οργανισμός θα επιβαρύνεται καθημερινά με πέντε χιλιάδες ευρώ, μέχρι να διακόψει τη σύμπραξή του με την εταιρία MSC Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Οργανισμός: Η Επιτροπή Ανταγωνισμού εξέδωσε την αριθ। 428/V/2009 απόφαση , αναφορικά με την καταγγελία Σαρλή κατά του ΟΛΠ και της MSC εξαιτίας της μεταξύ τους σύμβασης. Σύμφωνα με την απόφαση : · απορρίπτεται ομόφωνα η κατηγορία περί σταυροειδούς επιδότησης από την διαφορά τιμολογίων. · απορρίπτεται με πλειοψηφία 8 υπέρ έναντι 3 κατά η κατηγορία για κατάχρηση Δεσπόζουσας θέσης, · απορρίπτεται ομόφωνα η ύπαρξη πρόθεσης των συμβαλλομένων να προβούν σε παράνομη σύμπραξη με αποδοχή της Σύμβαση ΟΛΠ- MSC και του δικαιώματος του ΟΛΠ να συνάπτει ανάλογες συμβάσεις. · αποδέχεται με οριακή πλειοψηφία 6 έναντι 5, ότι «κατά αποτέλεσμα» η λειτουργία της Σύμβασης ΟΛΠ – MSC επέφερε περιοριστικά αποτελέσματα του ανταγωνισμού κατά την περίοδο από 2ο εξάμηνο 2002 έως το τέλος του 2004. Αναγνωρίζει δε ότι από το 2005 και μετά οι συνθήκες βελτιώθηκαν. · επιβάλλει πρόστιμο 1.280.197,43€ στον ΟΛΠ που αντιστοιχεί με 1,5% επί των εσόδων του εγχωρίου φορτίου κατά την επίμαχο περίοδο 2002-2004. Αντίστοιχο επιβάλλει στην MSC πρόστιμο 1% επί των εσόδων της από το εγχώριο φορτίο για την ίδια περίοδο, αναγνωρίζοντας σε αυτήν μικρότερη ευθύνη. Η Διοίκηση του ΟΛΠ αισθάνεται ιδιαίτερα δικαιωμένη για την απαλλαγή της με συντριπτική πλειοψηφία αναφορικά με την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης και με τα θέματα σταυροειδούς επιδότησης και γενικά για όλες εκείνες τις κατηγορίες που στην ακροαματική διαδικασία με την υποβολή στοιχείων κατέπεσαν, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο από την αρχή της διαδικασίας και σ’ όλες μας τις δηλώσεις είχαμε διαβεβαιώσει. Για την απαλλαγή μας αναφορικά με την κάθετη σύμπραξη αισθανόμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι διότι η επιτροπή δέχθηκε ότι δεν υπήρχε πρόθεση. Για την καταδίκη μας για την χρονική περίοδο 1/7/2002÷31/12/2004 με την ισχνή πλειοψηφία του ενός και με δεδομένο ότι η ίδια η επιτροπή από το 2005 θεωρεί ότι θεραπεύτηκαν τα προβλήματα, αισθανόμαστε ότι η πλειοψηφία της επιτροπής δεν μπόρεσε να εκτιμήσει αυτά καθ’ αυτά τα πλεονεκτήματα της σύμβασης που η εντυπωσιακή μειοψηφία των 5 της επιτροπής αποδέχεται, δηλ. ότι η σύμβαση δεσμευότανε για: - εγγύηση ελάχιστων φορτίων - προγραμματισμένες αφίξεις πλοίων - μακροπρόθεσμη δέσμευση - εγγυημένη παραγωγικότητα Βάσει των παραπάνω η επιχειρηματική σκοπιμότητα της σύναψης της Σύμβασης ήταν και είναι δεδομένη και αναμφισβήτητη. Άλλωστε όπως η μειοψηφία καταγράφει, η μη παροχή υπό του ΟΛΠ προνομίων θα συνιστούσε διακριτική και δυσμενέστερη μεταχείριση προς την MSC.. Η καταδίκη της MSC είναι απόλυτα αθεμελίωτη, καταπίπτει δε εκ του γεγονότος ότι η ίδια η Επιτροπή αποδέχεται ότι από το 2005 με ενέργειες του ΟΛΠ - άρα αυτός ήταν ο Υπεύθυνος και για την καταδικασθείσα περίοδο – έλαβε, άρα μπορούσε και για πριν να λάβει, μέτρα θεραπείας των «προβλημάτων». Η Διοίκηση του ΟΛΠ πιστεύει απόλυτα ότι γι’ αυτήν την ποινή που του επεβλήθη, εξαιρετικά περιορισμένη από την Ιστορία της Επιτροπής Ανταγωνισμού μεν, αλλά για την ΟΛΠ τεράστια δε, λόγω της ηθικής σημασίας της, θα αθωωθεί από τα αρμόδια Δικαστήρια στα οποία θα υποβάλλει και σχετική προσφυγή. Για την Διοίκηση Νίκος Ν. Αναστασόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος
Ελπίδα Τσουρή: η γειτονική Τουρκία έχει γεμίσει τα παράλια της Μ. Ασίας με υπερσύχρονες μαρίνες ερώτηση στη Βουλή Ερώτηση Προς 1. Τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης 2। Τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων 3. Υπουργός Εσωτερικών 4. Τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής
Θέμα: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Ανάπτυξη Λιμενικών Υποδομών και Μαρίνων-Θαλάσσιος Τουρισμός
Αναμφισβήτητα, ένας από τους σημαντικότερους μοχλούς ανάπτυξης της Εθνικής μας οικονομίας είναι και ο θαλάσσιος τουρισμός (κρουαζιερόπλοια, θαλαμηγά, ιστιοπλοϊκά κ.λ.π). Η πατρίδα μας, με τα ατελείωτα χιλιόμετρα των ακτών, τα εκατοντάδες νησιά και τις προστατευμένες θαλάσσιες περιοχές, το ήπιο κλίμα, τα υψηλά ποσοστά ηλιοφάνειας, και τις ευνοϊκές, για θαλάσσιους πλόες, ειδικές συνθήκες, καθίσταται ιδανικός τόπος για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων θαλάσσιου τουρισμού. Ωστόσο, λόγω των σημαντικών ελλείψεων που υπάρχουν στις λιμενικές υποδομές, κυρίως των νησιών, που αποτελούν τουριστικούς προορισμούς, αλλά και στις μαρίνες, τα επαγγελματικά και ιδιωτικά σκάφη αναψυχής αναγκάζονται να σταθμεύουν μόνο για λίγες ώρες και να προγραμματίζουν τις διακοπές τους σε άλλες χώρες, όπως στην Τουρκία. Μελέτες αναφέρουν ότι τα περισσότερα ελληνικά λιμάνια είναι ακατάλληλα και χωρίς υποδομές, τόσο για τα κάθε είδους τουριστικά πλοία, όσο και για τους επιβάτες. Επιπρόσθετα, ακόμη και στις μεγαλύτερες μαρίνες της Αττικής, οι συνθήκες είναι τριτοκοσμικές, επικρατεί εικόνα πλήρους εγκατάλειψης και ο αριθμός των σκαφών που φιλοξενούνται είναι πολύ μεγαλύτερος της χωρητικότητάς τους. Αντιθέτως η γειτονική Τουρκία έχει γεμίσει τα παράλια της Μ. Ασίας με υπερσύχρονες μαρίνες. Το ίδιο ισχύει και για την Κροατία, στις Δαλματικές ακτές. Όλα τα ανωτέρω σε συνδυασμό με τις διεθνείς συγκυρίες (συναλλαγματική διαφορά ευρώ-δολαρίου) φρενάρουν αισθητά την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα μας. Βάσει των παραπάνω Ερωτώνται οι κ. Υπουργοί: 1. Δεδομένης της χαμηλής απορρόφησης κονδυλίων από το Γ’ ΚΠΣ για τις λιμενικές υποδομές, υπάρχει συγκεκριμένος προγραμματισμός για ταχεία προώθηση προς υλοποίηση, αλλά και γενναία χρηματοδότηση έργων αναβάθμισης και ανάπτυξης των νησιωτικών λιμένων από το ΕΣΠΑ; Εάν ναι, παρακαλώ αναφέρατε τα προγραμματισμένα έργα με προϋπολογισμούς, χρονοδιαγράμματα, φορείς χρηματοδότησης και φορείς υλοποίησης. 2. Προτίθεται η Κυβέρνηση να προχωρήσει στη διαμόρφωση ενός νέου και σύγχρονου νομοθετικού πλαισίου ανάπτυξης και διαχείρισης των λιμενικών υποδομών και των μαρίνων, το οποίο να στοχεύει στην προσφορά ανταγωνιστικού και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών; 3. Υπάρχει προγραμματισμός συγκεκριμένων μέτρων και έργων, ενόψει της ερχόμενης τουριστικής περιόδου, έτσι ώστε οι εν λειτουργία μαρίνες να είναι βιώσιμες και να προσφέρουν στους πελάτες ένα σύνθετο πλέγμα υπηρεσιών; 4. Σκοπεύετε να προβείτε σε άμεσες ενέργειες, ενόψει της ερχόμενης τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με τους οργανισμούς λιμένων, τα λιμενικά ταμεία, τις λιμενικές αρχές, και την τοπική αυτοδιοίκηση, προκειμένου να μην παρατηρηθεί η τριτοκοσμική εικόνα στα λιμάνια των νησιών μας, η οποία τραυματίζει θανάσιμα το θαλάσσιο τουρισμό και δυσφημεί τη χώρα μας παγκοσμίως; 5. Σε ποιο ακριβώς στάδιο βρίσκεται η πορεία υλοποίησης και εκμετάλλευσης των υπό κατασκευή μαρίνων ανά την επικράτεια; 26.01.2009 Η ερωτώσα βουλευτής Ελπίδα Τσουρή

Σε μαρασμό η Λήμνος για να εξυπηρετηθεί ημέτερος εφοπλιστής

Σε μαρασμό η Λήμνος για να εξυπηρετηθεί
ημέτερος εφοπλιστής
Του Ιωάννη Νέγρη Σηφουνάκης:«Οι πολίτες της Λήμνου γνωρίζουν ποια ήταν η παροχή ακτοπλοϊκών υπηρεσιών μέχρι το Μάρτιο του 2004 και τι επακολούθησε μέχρι σήμερα। Ο Βουλευτής κ. Νίκος Σηφουνάκης πληροφορηθείς τα διαμειφθέντα στη σύσκεψη για την Ακτοπλοΐα που πραγματοποιήθηκε χτες στη Λήμνο σημείωσε τα ακόλουθα: «Οι πολίτες της Λήμνου γνωρίζουν ποια ήταν η παροχή ακτοπλοϊκών υπηρεσιών μέχρι το Μάρτιο του 2004 και τι επακολούθησε μέχρι σήμερα। Η ανερμάτιστη πολιτική της κυβέρνησης, με πολιτικές που στην ουσία ευνοούσαν πριμοδοτώντας ημετέρους ακτοπλόους, οδήγησε στην απαράδεκτη κατάσταση της απομόνωσης που βρίσκεται σήμερα η Λήμνος, αλλά και άλλα νησιά του Αιγαίου। Η ακύρωση του προγράμματος ναυπήγησης νέων σκαφών, που βρισκόταν σε εξέλιξη, με ευθύνη της κυβέρνησης με Υπουργό τον κ। Παυλίδη, ήταν αποτέλεσμα της θέλησης εξυπηρέτησης συγκεκριμένου ακτοπλόου προκειμένου να εισπράττει τις παχυλές επιδοτήσεις και να προσφέρει χείριστη παροχή υπηρεσιών με τα τριτοκοσμικά σκάφη του. Δυστυχώς εκείνο το συμφωνημένο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόγραμμα έληξε και μαζί με αυτό και η προοπτική για ένα καλύτερο αύριο στην ανάπτυξη των νησιών. Θέλω να σημειώσω προς τον κ। Έπαρχο ότι ούτε στη χθεσινή σύσκεψη, αλλά ούτε και σε προγενέστερη, έφτασε στο γραφείο μου πρόσκληση για συμμετοχή. Γνωρίζει ο ίδιος, αλλά και οι πολίτες του νησιού, ότι εδώ και πέντε χρόνια αγωνίζομαι να πείσω μια κυβέρνηση και τους εκάστοτε αρμόδιους Υπουργούς της, οι οποίοι ούτε ακούν, ούτε βλέπουν. Για άλλη μια φορά, και μετά την τελευταία σύσκεψη, το συμπέρασμα είναι αρνητικό για την προοπτική της βελτίωσης των ακτοπλοϊκών επικοινωνιών। Ας γνωρίζει ο κ। Έπαρχος και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας στο νησί ότι δεν μέμφομαι κόπων και προσπαθειών, όμως η απογοήτευση από τη συμπεριφορά και την πολιτική των κυβερνητικών αρμοδίων παραγόντων του ΥΕΝ την τελευταία πενταετία είναι κοινός τόπος για όλους τους Λημνιούς και τους Αιγαιοπελαγίτες.»

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Μία άνευ λόγου αντίδραση προκάλεσε σε δύο από τους περίπου εκατό διαπιστευμένους στο υπουργείο Ναυτιλίας συναδέλφους, το κείμενό μου με τίτλο: <ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ>. Χωρίς περεταίρω σχόλια σας ενημερώνω για ότι γράφτηκε στο κοινό blog των ναυτιλιακών συντακτών. Και προσθέτω μόνον ότι ποτέ στα εικοσιένα χρόνια που ασκώ τη δημοσιογραφία δεν σχολίασα την άποψη δημοσιογράφου καθώς θεωρώ ότι <ΘΕΜΑ> προβολής αποτελεί μόνον ότι απασχολεί την ευρύτερη κοινωνία. Τον κάθε δημοσιογράφο και την κάθε άποψή του κρίνουν οι αναγνώστες, οι ακροατές και οι τηλεθεατές. Για τα τηλεφωνήματα υποστήριξης που δέχθηκα το τελευταίο 24ωρο σας ευχαριστώ όλους. - -
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
_
_ Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου Προφανώς είναι αντιδεοντολογικό από τη πλευρά οποιουδήποτε υπουργού, να ανακοινώνει στο Γραφείο Τύπου του υπουργείου του, ένα θέμα για το οποίο κάποιος δημοσιογράφος του ζητά συνέντευξη। Πόσο μάλλον εάν αυτό το θέμα δεν έχει δει ακόμα το φως της δημοσιότητας στα Αθηναϊκά ΜΜΕ। Για να είμαστε λοιπόν δίκαιοι με τον Υφ। Πάνο Καμένο, όπως προέκυψε ένας ραδιοφωνικός σταθμός του ζήτησε να μιλήσει για το ναυάγιο της Πύλου। Την ίδια περίπου στιγμή ανακινήθηκε το θέμα και από την ΕΤ (Π। Τσαπανίδου Αν χρεώνουμε στον υφυπουργό ότι έπρεπε πρώτα να ενημερώσει τους ναυτιλιακούς συντάκτες και μετά να μιλήσει στον ραδιοφωνικό σταθμό, τότε έχουμε λάθος – προσωπική άποψη φυσικά।<Αν έπρεπε αμέσως μετά ο υφυπουργός να στείλει ενημέρωση στους αρμόδιους συντάκτες, προφανώς και έπρεπε και απ’ ότι προκύπτει το έκανε δίνοντας τις δέουσες εντολές।>Το πρόβλημα όμως του υπουργείου δεν βρίσκεται στον υφυπουργό που για να λέμε και τους «στραβού το δίκιο» ποτέ δεν μας αρνήθηκε την ενημέρωση। Το πρόβλημα βρίσκεται στην ανεξήγητη θέση του υπουργού Αναστάση Παπαληγούρα, ο οποίος ενώ «κυβερνά» ένα πολύ-υπουργείο που ασχολείται με ακτοπλοΐα, ποντοπόρο ναυτιλία, λιμενικούς, πολιτικό προσωπικό, εφοπλιστές, με ναυτεργατικά σωματεία, απεργίες, λαθρομετανάστες, νησιά Αιγαίου, νηογνώμονες, ναυτικά ατυχήματα, ναυτικό δίκαιο, ναυσιπλοΐα, παράνομη αλιεία, ναυταπάτες, ακτοπλοϊκό στόλο, ακτοπλοϊκές γραμμές, συνθέσεις πληρωμάτων, προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος, σκάφη λιμενικού, αεροσκάφη λιμενικού, χερσαία μέσα λιμενικού, λιμάνια, αποκρατικοποιήσεις, ευρωπαϊκά ναυτιλιακά θέματα κλπ κλπ κλπ, ωστόσο εδώ και τέσσερις μήνες, μόνον δύο συνεντεύξεις κατόρθωσε να παραθέσει στους αρμόδιους συντάκτες। Και το χειρότερο είναι ότι δεν είναι σε θέση να επιστρέψει στις τακτικές εβδομαδιαίες συνεντεύξεις όπως έκαναν οι συνάδελφοί του επί Ν।Δ। και ΠΑΣΟΚ και προηγούμενων κυβερνήσεων τόσα χρόνια με εξαίρεση τα δύο τελευταία χρόνια του κ। Κεφαλογιάννη και την περίοδο της υπουργίας του κ। Βουλγαράκη। Και εντάξει, στον κ. Κεφαλογιάννη έβαλε «πιπέρι στο στόμα» ο πρωθυπουργός γιατί κάθε φορά που το άνοιγε του δημιουργούσε πρόβλημα. Ο κ. Βουλγαράκης προφανώς είχε εξω-υπουργικές, βατοπεδινές υποθέσεις και δεν ασχολήθηκε με τα του υπουργείου του. Ο κ. Παπαληγούρας όμως τι πρόβλημα έχει; Γιατί ως πρώην υπουργός Δικαιοσύνης τάσσεται υπέρ της αδιαφάνειας; Ένα πολύ-υπουργείο όπως είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής – ακόμα και ο τίτλος του δηλώνει την πολυθεματικότητά του – δεν έχει θέματα να ανακοινώνει κάθε εβδομάδα; Και οι προκάτοχοί του όπως π.χ. ο κ. Παυλίδης πως είχε θέματα όταν ακόμα το ΥΕΝ δεν είχε επιφορτιστεί και με τα βάρη του Υπουργείου Αιγαίου; Άρα είτε ο υπουργός είναι ευθυνόφοβος, ανίκανος να αναλάβει τις ευθύνες του, είτε το υπουργείο του δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε και ντρέπεται να μας αντικρύσει। Γιατί και να μας δει, τι θα μας πει εάν δεν έχει κάτι ενδιαφέρον. Ας αποφασίσει ο κ। Παπαληγούρας, εάν ισχύει κάτι από τα παραπάνω ή εάν θα αναγνωρίσει ότι η διακοπή της τακτικής ενημέρωσης των ναυτιλιακών συντακτών που ισχύει από την εποχή του Βενιζέλου, ήταν ένα λάθος. Και τέλος: Ας αποφασίσει κάποιος στην ηγεσία του Λιμενικού Σώματος, να ανακοινώνει τις «καμπάνες» εάν πέφτουν βέβαια «καμπάνες» στους λιμενάρχες και τους διοικητές των Λιμενικών Τμημάτων που αμελούν να ενημερώσουν τους προϊσταμένους τους άμεσα για τρέχοντα θέματα της υπηρεσίας τους ΩΣ ΕΔΩ! Δεν θα υπάρξει άλλη ανοχή από τη πλευρά των επαγγελματιών που ανέλαβαν την ενημέρωση των πολιτών αυτής της χώρας। Εμείς δεν είμαστε πειρατές. Κανείς δεν μπορεί να μας καταργήσει. Άλλωστε οι περισσότεροι από εμάς μετράμε 15, 20, 25 και πλέον έτη σ’ αυτό το υπουργείο. Ενώ οι υπουργοί;
Αναρτήθηκε από Θεοδοσία Κοντζόγλου στις 26.1.09 0 σχόλια > > ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ.... ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ Η ΥΠΟΥΡΓΩΝ Λυπάμαι ειλικρινά για όσα έγιναν χτές στο ΥΕΝΑΝΠ Αγαπητη Θεοδοσία παραβήκατε βασικούς κανόνες συναδελφικής αλληλεγγύηςόταν εγώ,αλλά και άλλοι συνάδελφοι κάναμε, πρόσωπο με πρόσωπο, κριτική στον κ.Καμμένο κι εσείς τόν υποστηρίζατε..ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΑΤΕ ΚΑΙ... ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥΣ...ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ,ΟΤΑΝ ΧΑΝΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ...ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.Δικαίωμά σας, η γνώμη σας,Και να φανταστεί κανείς, πως ,ο κ.υφυπουργός ,που αγνόησε τους ναυτιλιακούς συντάκτες,πρώτα και κύριαδημιούργησε πρόβλημα σε εσάς ,που δουλεύετε σε ραδιόφωνο.Οταν συνάδελφοί σας διαμαρτύρονται ,εντόνως ,για το τρομακτικό έλλειμμα ενημέρωσηςπρός υφυπουργό,υπουργό και συμβουλό του,όταν κάποιος μιλάει για το ψωμί συναδέλφων μας ,που κινδυνεύει,θα παρακαλουσα,να είσαστε στο μέλλον περισσότερο προσεχτική και να μην γινόσαστε δημόσια συνήγορος υπεράσπισής του του κ.υφυπουργου,....εκτίθεστε...Η πολιτική ηγεσία του ΥΕΝΑΝΠ είναι ενιαία και κανείς δεν μπορεί να βγάζει απέξω την ουρά του...Ούτε ο κ.Καμμένος,που δεν βγήκε στο ραδιόφωνο για αποκλειστικό του σταθμού και του συναδέλφου..αφου .είχε βουίξει η ΕΡΤ.απο το πρωί.....και μπορουσε να ενημερωσει και το ΓΕΜΜΕ,ΟΠΟΤΕ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ,ΑΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ,ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΜΜΕ.ΣΤΟ ΓΕΜΜΕ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ,ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ...Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ,Ο Κ.ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΗΓΕΣΊΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΉ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ,ΟΙ ΣΥΡΙΖΑ,ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ,ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΗΝ ΑΘΩΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....την αθωα πολιτικη ηγεσια του ΥΕΝΑΝΠ,ΠΟΥ ΜΟΙΡΆΖΕΙ ΕΚΑΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΚΑΙ.....ΒΑΛΕ ΣΤΟΥΣ ΠΤΩΧΟΎΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ σαμοθρακη,λημνο,αη-στρατη...σε λίγο θα επιδοτησουν και την γραμμη ΠΑΛΟΥΚΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΟΠΩΣ ΠΗΡΑΝΕ ΦΟΡΑ ΑΥΤΟΙ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ,ΦΥΣΙΚΑ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ......Για το τειχος,που πέφτουμε επάνω του,καθημερινά.,οι ναυτιλιακοί συντάκτεςευθύνονται όλοι ,σύσσωμη η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία.Και επειδή εγώ, τά είπα στόν υφυπουργό δημόσια,απορώ ,,αν πάει για εκλογές η Ν.Δ ....ΜΕ την ηγεσία του ΥΕΝΑΝΠ να εξαφανίζεται,ν α κρύβεται,να κρύβει,να δίνει αποκλειστικά σε συνάδελφο,χτές, το θέμα με τους διαγωνισμούς του ΥΕΝ,να μην απαντά σε κανένα δημοσίευμα και μοναδικό της έργο να είναι πως, να αποκρύψει τα πάντα.ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ...Ευτυχώς, αγαπητή ΄μου,που εμείς κάνουμε ρεπορτάζ όχι απο υπουργούς,υφυπουργούς και τα ...ρέστα,σε αυτά περιλαμβάνονται σύμβουλοι και λοιποί παρατρεχάμενοι,αλλά στο λιμάνι ,στίς πηγές μας και στίς πέτρες,που μας αναγνωρίζουνε και μας σέβονται στο ΥΕΝΑΝΠ ,στο λιμάνι,σε όλη τη χώρα. ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ....Θα παρακαλούσα ,όταν αναλαμβάνεις την στήριξη του κ.Καμμένου,αγαπητή Θεοδοσία -αλήθεια, απορώ με εσάς -χρειαζόσαστε στήριξη κύριε υφυπουργέ,με απογοητεύετε-να σκέφτεσαι τούς συναδέλφους σου και όχι τους υπουργούς και να λές ανοιχτά,όσα μου έλεγες εμένα για την προβληματική ενημέρωση..Δεν ευθύνονται ο Κεφαλογιάννης , ο Βουλγαράκης,ο Παπαληγούρας και τέλος.Και ο υφυπουργός φέρει ευθύνες και μεγάλες .ΚΚαι η κυβέρνηση ,στην οποια ανήκουν όλοι τους ,που για να μην μαθαίνουν οι δημοσιογράφοι και γράφουν, ύψωσαν ...βουνά,έκλεισαν πόρτες,αμόλησαν τα κομματόσκυλανα μιλάνε για δήθεν έργο κι άλλα πολλά..Ο φασισμός σε όλο του το μεγαλείο,μπροστά μας,πίσω μας,δίπλα μας.Μπορεί να διαφωνείς,αλλά θα σε παρακαλούσα να κολακεύεις όποιον ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ και πιστεύεις για αυτόν τα καλύτερα απο το προσωπικό σου BLOG.Δεν είμαστε πειρατές στο ΥΕΝΑΝΠ,ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΛΉ ΚΑΝΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΟΎ,ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΎ,ΑΡΧΗΓΟΎ ΚΑΙ ΠΆΕΙ ΛΈΓΟΝΤΑΣΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΕΝΑΝΠ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ,ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ.ΤΟΤΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ,ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΧΤΕΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΓΕΜΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ,ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ,ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΛΕΜΕ, ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ,ΔΙΚΑΙΑ,ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ...ΟΜΩΣ, ΣΤΟ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ,ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΕΝΑΝΠ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο κ.ΚΑΜΜΕΝΟΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο κ.ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ..ΟΙ ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ...θΕΟΔΟΣΙΑ, ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ,ΠΕΡΙΤΤΟ,ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΜΜΙΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΤΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟ blog,.ομως ,το απαιτώ.Κι οταν χασεις ειδηση ,οταν βρεθεις χωρις ενημερωση,τοτε σκεψου τι εκανες χτες και τι εγραψες στο blog...Δεν το περιμενα,αλλά, το παρακανες... Κρίμα....ποπη χριστοδουλιδου Αναρτήθηκε από οι ΠΕΙΡΑΪΚΟΙ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ στις 27.1.09 0 σχόλια < > ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΓΑ... ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ! Απάντηση στην δημοσιογράφο Πόπη¨Χριστουδουλίδου
Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου Όποιος έχει μύγα μυγιάζεται, λένε στην ιδιαίτερη πατρίδα μου। Και από τη στιγμή που το άρθρο μου «Δεν είμαστε πειρατές στο υπ। Ναυτιλίας» είναι ξεκάθαρο, δεν έχω να ντρέπομαι για τίποτα। Μου είναι πραγματικά αδιανόητο, εξυπηρετώντας κομματικές ή άλλες διαδικασίες να κάνω το άσπρο – μαύρο।Όποιος θέλει όμως μπορεί ελεύθερα να λειτουργήσει με τον τρόπο αυτό και δεν θα τον κρίνω εγώ। Αν όμως έγινε το blog peiratikoreportaz για να περνούν τις ιδέες τους κάποιοι συνάδελφοι και να επικρίνουν συναδέλφους τους που διαφοροποιούνται σε κάποια θέματα έχοντας το θάρρος της γνώμης τους, και εάν το blog αυτό στόχο έχει να παρεμποδίσει την ελεύθερη διακίνηση ενημέρωσης και ιδεών, ε! Ας το αναλογιστούν αυτοί που νομίζουν ότι λειτουργούν δημοκρατικά। Γιατί προσωπικά νομίζω ότι αυτή η λειτουργία μόνον ακραία μπορεί να χαρακτηριστεί. Τέλος, δεν κατάλαβα γιατί η συνάδελφος ενοχλήθηκε από το άρθρο μου, αφού σε καμία περίπτωση δεν την αφορά. Αλλά μια που με προκαλεί- εκείνη και άλλος ένας - , να εξηγηθώ: Θεωρώ Μαγκιά του δημοσιογράφου (Ν. Χατζηνικολάου – Real FM) που έβγαλε το θέμα για το ναυάγιο της Πύλου. Εάν ήμουν στη θέση του, δεν θα ήθελα κανένας υπουργός ή υφυπουργός να με προσπεράσει και να εκδώσει δελτίο τύπου, για ένα θέμα που έτυχε να ενημερωθώ από κατοίκους της περιοχής ή από άλλες δημοσιογραφικές πηγές πριν μου δώσει τις διευκρινίσεις σε ραδιοφωνική συνέντευξη. Αυτό κατανόησα για το θέμα της Πύλου, γι αυτό και θεωρώ ότι δεν υπήρξε καμία λάθος κίνηση από τον υφυπουργό. Και επειδή δεν χαρίστηκα ποτέ σε κανέναν, όποιος μου δώσει αφορμή θα με βρει μπροστά του όπως με βρήκαν τόσοι και τόσοι στα 21 χρόνια που δημοσιογραφώ –πρωθυπουργοί, υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές, επιχειρηματίες αλλά και συνδικαλιστές εάν εκτιμήσω ότι λειτουργούν προσβάλλοντας νόμους και ελευθερία έκφρασης। Και δημοσιογραφώ έντιμα. Και προκαλώ όποιον το αμφισβητεί να το αποδείξει εδώ και τώρα. Αυτή είναι η πρώτη και τελευταία μου απάντηση στο άρθρο της Πόπης Χριστοδουλίδου η οποία απρόκλητα καταφέρεται προσωπικά εναντίον μου।Το να μετατρέψουμε ένα κοινό blog των Ναυτιλιακών Συντακτών σε «παράθυρο» αντεγκλήσεων μεταξύ δημοσιογράφων κάτι που κάνουν όλοι όσοι θέλουν να πουλήσουν ξεπουλώντας την αξιοπρέπειά τους, θα είναι κατάντια. Κι προσωπικά σ’ αυτή τη διαδικασία δεν θα συμμετάσχω όσο κι αν προκληθώ περαιτέρω.
Αναρτήθηκε από Θεοδοσία Κοντζόγλου στις 27.1.09 1 σχόλια