Ιστορία… αποτελεί πλέον για το Λιμενικό Σώμα ο μέχρι χθες Ναυτολόγος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Ο Πλωτάρχης ο οποίος ελέγχεται τόσο από εσωτερική έρευνα του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων όσο και την Εισαγγελέα Πειραιά, για την παράνομη ναυτολόγηση του εφοπλιστή Απόστολου Βεντούρη κατέθεσε σήμερα την παραίτησή του στο Σώμα. Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση βγήκε στο φως από τον δημοσιογράφο Θ. Λαμπρόπουλο στις 23 Νοεμβρίου 2010.
Αυθημερόν ο Πλωτάρχης, ακολουθώντας προφανώς εντολές του εφοπλιστή, προέβη στην …απόλυση του Απόστολου Βεντούρη από το πλοίο «
Αίολος Κεντέρης», το οποίο ήταν ακινητοποιημένο
αλλά όχι παροπλισμένο.
http://nextok.blogspot.com/2010/12/18000_02.html Μάλιστα, από την απόλυση, απουσίαζε και εξακολουθεί να απουσιάζει η υπογραφή του πλοιάρχου, πράγμα το οποίο στη συνέχεια προκάλεσε ακόμη περισσότερα προβλήματα στο Υπουργείο του οποίου οι Υπηρεσίες δεν ήξεραν πώς να συγκαλύψουν το σκάνδαλο.
Το μεγαλύτερο δε σκάνδαλο προέκυψε μετά από πληροφορίες ότι ο ίδιος ο Υπουργός
Γιάννης Διαμαντίδης, είχε υποτιμήσει το ζήτημα όταν του αναφέρθηκε στις αρχές Νοεμβρίου και μάλιστα από σοβαρό και αξιόλογο παράγοντα της ναυτιλίας.
Ο Υπουργός, αρνούμενος να εξετάσει το ζήτημα, εξέφρασε
την άποψη ότι
επρόκειτο για «κακής προέλευσης φήμες». Διαβάστε:
http://nextok.blogspot.com/2010/12/blog-post_8875.html
Ωστόσο, στη συνέχεια με στοιχεία από το Ναυτικό Μητρώο προέκυψε η επιβεβαίωση της παράνομης ενέργειας η οποία επιφέρει ως ελάχιστη ποινή ένα χρόνο φυλάκισης και χωρίς αυτό να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.
Και πάλι όμως δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση από το ΥΘΥΝΑΛ, καμία αυτοκριτική, καμία απολύτως ενέργεια.
Και σαν να μην έφταναν αυτά, προστέθηκε και η υποτιμητική για τη νοημοσύνη του πολίτη ανακοίνωση του κ. Βεντούρη ο οποίος προσπάθησε με μελό να αιτιολογήσει τα αναιτιολόγητα:
http://nextok.blogspot.com/2010/12/blog-post_09.html
Ενόψει ΚΥΣΕΑ
Το περίεργο είναι ότι ο Πλωτάρχης, ενώ έπρεπε αμέσως να μετακινηθεί δεδομένου ότι άρχισαν – έστω και με καθυστέρηση – οι έρευνες, ούτε τέθηκε στη διάθεση της Υπηρεσίας αλλά ούτε και μετακινήθηκε έστω σε άλλη Υπηρεσία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Αντίθετα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, απείλησε την ηγεσία του Λιμενικού ότι εάν μετακινηθεί «θα μιλήσει» αφήνοντας έτσι να αιωρούνται διάφορα σενάρια καθόλου τιμητικά για το Λιμενικό Σώμα. Ωστόσο και πάλι το αρμόδιο κλιμάκιο του Λιμενικού, αποφάσισε τη μετακίνηση του συγκεκριμένου αξιωματικού στην Διεύθυνση Ναυτικής Εκπαίδευσης. Όλοι μάλιστα οι αξιωματικοί υπέγραψαν την μετάθεση αλλά… η μετάθεση παραμένει εδώ και ενάμιση μήνα στο συρτάρι του παραιτηθέντα Αρχηγού του Λιμενικού Αντιναύαρχου Αθανάσιου Μπούσιου καθώς ο Πλωτάρχης απείλησε: «Η παραμένω στη Ναυτολογία ή παραιτούμαι»!
Τελικά σήμερα 10 Ιανουαρίου 2011 ο Πλωτάρχης υπέβαλε την παραίτησή του, προφανώς ενόψει της συνεδρίασης του ΚΥΣΕΑ το οποίο αναμένεται να συνέλθει μέσα στις επόμενες ώρες για την αντικατάσταση του ήδη παραιτηθέντα από τις 8 Οκτωβρίου Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος.
Και παράνομο επίδομα 16.000 ευρώ
Σύμφωνα με στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, ο κ. Απόστολος Βεντούρης, εκτός από την παράνομη ναυτολόγησή του σε διάφορα πλοία από το έτος 1981 μέχρι και τις 23 Νοεμβρίου2010, για κάποια χρόνια είχε εισπράξει και το επίδομα παιδιών από τον Οίκο Ναύτου.
Με την ειδικότητα του «Ναυτόπαις», ο Απόστολος Βεντούρης του Κωνσταντίνου και της Οδηγήτριας φέρεται να είχε το 2006 συνολική υπηρεσία 360 ημερών! Έχοντας τέσσερα παιδιά τα οποία γεννήθηκαν το 1995, 1996, και 1999 (δίδυμα) εισέπραξε 3.686.40 ευρώ για τα οποία κατέβαλε φόρο 36.31 ευρώ. Έτσι είχε καθαρά έσοδα 3.650,09 ευρώ.
Για το έτος 2007 ο κ. Βεντούρης φέρεται να εισέπραξε το ποσό των 3.927,60 ευρώ με επίσης 360 (!) ημέρες θαλάσσια υπηρεσία.
Με 359 ημέρες (!) θαλάσσια υπηρεσία, ο εφοπλιστής Απόστολος Βεντούρης, φέρεται να εισέπραξε 4.171,58 ευρώ ως οικογενειακό επίδομα.
Και τέλος για το 2009 και με 360 (!) ημέρες θαλάσσια υπηρεσία, ο κ. Βεντούρης φέρεται σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία του Οίκου Ναύτου, να έχει εισπράξει 4.291,20 ευρώ.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι ο εφοπλιστής-ναυτόπαις φέρεται να ναυτολογείται κάθε πρωτοχρονιά και να ολοκληρώνει την υπηρεσία του στις 31 Δεκεμβρίου κάθε χρόνου με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ότι από την 1η Ιανουαρίου, 2006 έως και 31 Δεκεμβρίου 2009 βρισκόταν σε πλοία συνεχώς με εξαίρεση το 2008 που πήρε μία ημέρα …άδεια.