Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛ. ΤΑΧΡΙΡ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


Όλα φαίνονται έτοιμα για την εξέγερση των ευρωπαίων -  Η Ισπανία δίνει το "τέμπο"

Αν στις 11 Σεπτεμβρίου 2001 άρχισε να γράφεται μια διαφορετική σελίδα στην παγκόσμια ιστορία, τα όσα συνέβησαν στη πλατεία Ταχρίρ από τις αρχές του του 2011 (σχεδόν 10 χρόνια μετά) είναι πλέον βέβαιο ότι υπήρξαν ο πρόλογος στα κείμενα της νεότερης παγκόσμιας ιστορίας. 

Και ενώ κάποτε οι λαοί συγκρούονταν μεταξύ τους διεκδικώντας αυτονομία, ή ελευθερία, σήμερα βλέπουμε τους λαούς να συγκρούονται στο εσωτερικό των χωρών τους, ενάντια στην εγχώρια  διαφθορά, τον υπερπλουτισμό των λίγων, την εργασιακή εκμετάλλευση, την ακρίβεια, τη διεκδίκηση υγείας για όλους, παιδείας για όλους, στέγης για όλους και όχι μόνον για τους πολιτικούς και τους πάτρονές τους.

Στο enet οι δημοσιογράφοι Ανδρέας Ρουμελιώτης και Νασίμ Αλατράς, συνόψισαν τις πρώτες σελίδες της ιστορίας που γράφεται από τους τελευταίους μήνες.   Από την Ταχρίρ της Αιγύπτου ως τη Πουέρτα ντελ Σολ της Μαδρίτης, την ισπανική «Ταχρίρ», όπως την ονομάζουν τα ΜΜΕ.

ΦΟΡΟΣ ΣΕ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠ0ΥΣ

Του Ηλία Ηλιόπουλου *
Απρόσμενος φόρος στους Έλληνες και Αλλοδαπούς, κατοίκους εξωτερικού, με τη φορολογική δήλωση του 2011, επιβάλλεται για πρώτη φορά.

Με 5% θα φορολογηθούν, επί ποσού τεκμαρτού, ως εξής:   Με τον νόμο 3842/10 και το άρθρο 16, που προκύπτει από συνδυασμό νόμων και διατάξεων, όσοι έχουν:  Σπίτι, διαμέρισμα ή μονοκατοικία, που είτε αγόρασαν στο παρελθόν είτε κληρονόμησαν στο παρελθόν, που δεν το είχαν ενοικιάσει κατά το 2010, φορολογούνται σαν να είχαν εισόδημα με την εξής κλίμακα:
Μέχρι τα 80 τ.μ. με 30 Ευρώ κατά τ.μ.
Από τα 80-120 τ. μ. με 50 Ευρώ κατά τ.μ. και
από 120 και άνω με 80 Ευρώ το τ.μ.

ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΣΤΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

«Καταργεί» την ελληνική σημαία στα κρουαζιερόπλοια
Καταδικάζει τους Έλληνες ναυτικούς στην ανεργία


Αμφίβολο είναι εάν μετά το τέλος της θερινής περιόδου 2011, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν κρουαζιερόπλοια υπό την Ελληνική σημαία. Και αυτό χάρη στους χειρισμούς που έκανε με την τροποποίηση του νόμου Κεφαλογιάννη ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης.

Ναυτιλιακοί κύκλοι εκτιμούν ότι ο κ. Διαμαντίδης έβαλε οριστικά και αμετάκλητα την «ταφόπετρα» τόσο στην ελληνική κρουαζιέρα όσο και σε εκατοντάδες θέσεις εργασίας ναυτικών. Μάλιστα οι επιπτώσεις αναμένονται τραγικές καθώς εκατοντάδες ναυτικοί θα μείνουν άνεργοι.

Όλα αυτά έγιναν με διαδικασίες «αποφασίζομεν και διατάζομεν» που εφάρμοσε ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, όπως αναφέρουν νομικοί κύκλοι, καθώς ο κ. Διαμαντίδης έστειλε την σχετική τροπολογία για ψήφιση στη Βουλή, μία μόνον ημέρα μετά την γνωστοποίησή της στους φορείς της κρουαζιέρας.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου, η τροπολογία επιχείρησε να αποκαταστήσει δυσλειτουργίες που προκάλεσε ο παλαιότερος νόμος Κεφαλογιάννη για τη κρουαζιέρα το 2005, που ως στόχο είχε να υπάρξουν περισσότερα πλοία με ελληνική σημαία και να βρουν δουλειά σε αυτά