Με τη ...Καρέτα-Καρέτα οδηγό, το πόρισμα της ΕΔΕ του κ. Χαράλαμπου Δεληγιάννη έφθασε επιτέλους στη Διοίκηση του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος. Το πόρισμα το οποίο αφορά στην διερεύνηση ευθυνών στελεχών του Λ.Σ. για την εικονική ναυτολόγηση του Απόστολου Βεντούρη επί σειρά ετών, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε κατατεθεί από τον Λιμενάρχη Ελευσίνας την προηγούμενη Δευτέρα.
Μετά το δημοσίευμα του nextok και να ήθελε κάποιος να το "ζεστάνει" λίγο παραπάνω, δεν είχε πλέον περιθώρια και έτσι σήμερα το απόγευμα ο φάκελλος με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα έφθασε στη Διοίκηση, στην Ακτή Βασιλειάδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες η ηγεσία του Λιμενικού, σκοπεύει να αντιδράσει έντονα, εάν επαληθευτούν όσα αναφέρονται στο ρεπορτάζ του nextok καθώς από τα μέχρι στιγμής στοιχεία προκύπτουν αβίαστα ευθύνες σε στελέχη του Λιμενικού ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το πόρισμα δεν αποδίδει ευθύως ευθύνες σε κανέναν επικαλούμενο έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων. Και που βέβαια να βρεθούν αποδεικτικά στοιχεία σήμερα αφού η εικονική ναυτολόγηση, μπορεί να βεβαιωθεί μόνον με τη διενέργεια ταυτοπροσωπίας κατά τη στιγμή του κατάπλου κάθε πλοίου. Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη ποτέ και σε κανένα πλοίο όπου φέρεται να υπηρετησε ο κ. Βεντούρης, με εξαίρεση την διαγραφή του από το ναυτολόγιο μία φορά από τον Ναυτολόγο της Σύρου ο οποίος θεώρησε αστεία την συμπερίληψη του εφοπλιστή στη λίστα πληρώματος.
Βεβαίως το πόρισμα, σύμφωνα με πηγές του nextok πατάει ακριβώς πάνω στη νομοθεσία. Φαίνεται όμως ότι εκτός από τη νομοθεσία υπάρχουν και άλλα στοιχεία τα οποία θα αξιολογηθούν και μάλιστα άμεσα. Εναπόκειται στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να εποπτεύσει για την ορθή απονομή της δικαιοσύνης.
Μετά το δημοσίευμα του nextok και να ήθελε κάποιος να το "ζεστάνει" λίγο παραπάνω, δεν είχε πλέον περιθώρια και έτσι σήμερα το απόγευμα ο φάκελλος με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα έφθασε στη Διοίκηση, στην Ακτή Βασιλειάδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες η ηγεσία του Λιμενικού, σκοπεύει να αντιδράσει έντονα, εάν επαληθευτούν όσα αναφέρονται στο ρεπορτάζ του nextok καθώς από τα μέχρι στιγμής στοιχεία προκύπτουν αβίαστα ευθύνες σε στελέχη του Λιμενικού ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το πόρισμα δεν αποδίδει ευθύως ευθύνες σε κανέναν επικαλούμενο έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων. Και που βέβαια να βρεθούν αποδεικτικά στοιχεία σήμερα αφού η εικονική ναυτολόγηση, μπορεί να βεβαιωθεί μόνον με τη διενέργεια ταυτοπροσωπίας κατά τη στιγμή του κατάπλου κάθε πλοίου. Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη ποτέ και σε κανένα πλοίο όπου φέρεται να υπηρετησε ο κ. Βεντούρης, με εξαίρεση την διαγραφή του από το ναυτολόγιο μία φορά από τον Ναυτολόγο της Σύρου ο οποίος θεώρησε αστεία την συμπερίληψη του εφοπλιστή στη λίστα πληρώματος.
Βεβαίως το πόρισμα, σύμφωνα με πηγές του nextok πατάει ακριβώς πάνω στη νομοθεσία. Φαίνεται όμως ότι εκτός από τη νομοθεσία υπάρχουν και άλλα στοιχεία τα οποία θα αξιολογηθούν και μάλιστα άμεσα. Εναπόκειται στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να εποπτεύσει για την ορθή απονομή της δικαιοσύνης.