Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

GO "ΧΙΡΟΧΙΤΟ" GO

Ποιος είναι ο "Χιροχίτο" του Λ.Σ.;


Ο Χιροχίτο (ιαπωνικά:  Hirohito, 29 Απριλίου 1901 - 7 Ιανουαρίου 1989), επίσης γνωστός ως Αυτοκράτορας Σόουα ( Shōwa Tennō), ήταν αυτοκράτορας της Ιαπωνίας.

Γεννήθηκε στο Ανάκτορο Αογιάμα στο Τόκιο και ήταν πρωτότοκος γιός του πρίγκηπα Γιοσιχίτο (μετέπειτα αυτοκράτορα Ταϊσό). Το όνομα Χιροχίτο σημαίνει «πολύμορφος άνθρωπος». Ως παιδί ήταν γνωστός με τον τίτλο Πρίγκηπας Μίτσι (, Michi no miya).

Το 1929 ανήλθε στον θρόνο μετά τον θάνατο του πατέρα του. Αμέσως εφάρμοσε ιμπεριαλιστική πολιτική καταλαμβάνοντας την Μαντζουρία το 1931 και εξαπολύοντας επίθεση στην Κίνα το 1937. Στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ο Χιροχίτο αρχικά κράτησε ουδέτερη στάση αλλά τελικά αποφάσισε την είσοδο της χώρας του στον πόλεμο, απόφαση η οποία κατέληξε στην ήττα της Ιαπωνίας από τους Συμμάχους και στην παράδοσή της σ' αυτούς. Αξίζει να σημειωθεί οτι ο Χιροχίτο έγινε ο πρώτος Ιάπωνας αυτοκράτορας που παραδόθηκε σε ξένα στρατεύματα. Με την είσοδο των Αμερικανών στο Τόκιο, ο Χιροχίτο οχι μόνο δεν έχασε τον θρόνο, αλλά δεν παραπέμφθηκε καν για εγκλήματα πολέμου. Αναγκάστηκε όμως να απαρνηθεί την θεϊκή του ιδιότητα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

Οριστικά την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011, επιλέγονται από το αρμόδιο πενταμελές Συμβούλιο Κρίσεων οι δύο Υπαρχηγοί του Λιμενικού Σώματος.

Για τη θέση του Α Υπαρχηγού φαίνεται να έκλεισε η επιλογή του Υποναύαρχου Θεόδωρου Φουστάνου ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Βαλεργάκης θα επιλεγεί για τη θέση του Β΄ υπαρχηγού.

Στο Συμβούλιο συμμετέχουν εκτός από τον Αρχηγό του Λιμενικού, ο Πρόεδρος του Αναθεωρητικού Δικαστηρίου, Αντιστράτηγος Ποτίδης, ο Αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού και δύο ακόμα ανώτατοι αξιωματικοί.

Θα ακολουθήσει η επιλογή των αρχιπλοιάρχων που θα προαχθούν στις θέσεις των Υποναυάρχων.

NEXTOK: Σηκώνει άγκυρα το «Μεταφορικό Ισοδύναμο»

NEXTOK: Σηκώνει άγκυρα το «Μεταφορικό Ισοδύναμο»: "Αποφασισμένη να βάλει τάξη στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δηλώνει η Υφυπουργός Ελπίδα Τσουρή Την ερχόμενη Παρασκευή θα ανοίξουν οι προσφορ..."

Σηκώνει άγκυρα το «Μεταφορικό Ισοδύναμο»

Αποφασισμένη να βάλει τάξη
στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες
δηλώνει η Υφυπουργός
Ελπίδα Τσουρή
Την ερχόμενη Παρασκευή θα ανοίξουν οι προσφορές για να κατακυρωθεί η εκπόνηση μελέτης, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την εφαρμογή του «Μεταφορικού Ισοδύναμου» στην ακτοπλοΐα.  Η εταιρία που θα αναλάβει το έργο, θα πρέπει μεταξύ άλλων να ερευνήσει το μέσο χιλιομετρικό κόστος των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της στεριάς, ώστε να προσδιοριστεί το κόστος του επιδοτούμενου - και από την Ευρωπαϊκή Ένωση - ακτοπλοϊκού εισιτηρίου.  Την αρμοδιότητα στον συγκεκριμένο τομέα έχει η υφυπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας,  Ελπίδα Τσουρή.

Σημειώνεται βέβαια ότι το «Μεταφορικό Ισοδύναμο»,  ορίζει την ισοδυναμία των Μέσων Μεταφοράς στα νησιά και τη στεριά, σε σχέση με το χιλιομετρικό κόστος αλλά λαμβάνει υπόψη και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά

ΚΑΝΕΙΣ… στο Υ.Θ.Υ.Ν.ΑΛ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ!

Ούτε οι ακτοπλοϊκές εταιρίες, ούτε οι Υπηρεσιακοί
παράγοντες του ΥΘΥΝΑΛ μπορούν να εξηγήσουν
πως κοστολογούνται τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.  Τυχαίο;
Υποψίες για πιθανά «παιχνίδια» μεταξύ ακτοπλοϊκών εταιριών και Υπηρεσιών του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας, οι οποίες ασχολούνται με την ακτοπλοΐα, προέκυψαν από την ομολογία της υφυπουργού Ελπίδας Τσουρή η οποία με απογοήτευση είπε ότι ούτε οι ακτοπλοϊκές εταιρίες αλλά ούτε και οι Υπηρεσίες του Υπουργείου δεν είναι σε θέση μέχρι σήμερα να της δώσουν αναλυτικά στοιχεία, τα οποία να αιτιολογούν το ύψος των επιδοτήσεων ανά γραμμή δημοσίου ενδιαφέροντος.
Χωρίς να βάλλει ευθέως κατά των εταιριών ή των υπηρεσιών, η υφυπουργός, απλά κατέθεσε