Τετάρτη, 6 Μαΐου 2009

ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΕΣ;;;

Πρός κύριον Αστέριο Χουλιάρακαθηγητή πολιτικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσο

Κοινοποίηση: κύριον Αντώνιο Μπρεδήμα καθηγητή Νομικής, πανεπιστημίου Αθηνώ

Αξιότιμε κύριε καθηγητα,

Κατά την διάρκεια ημερίδας για τις επιπτώσεις της πειρατίας στην διεθνή ναυσιπλοία - που διοργάνωσε το ινστιτούτο διεθνών οικονομικών σχέσεων [ Ι।Δ।Ο।Σ। ] - αναφέρατε πολύ σωστά, ότι το έτος 2008 αυξήθηκαν 200% τα κρούσματα των ναυτοπειρατιών στην περιοχή της Σομαλίας και του κόλπου του ADEN σε σχέση με το 2007, μιά και τα νέα κρούσματα άγγιξαν τον αστρονομικό αριθμό των 111।Για τα οποία δαπανήθηκαν - σας ενημερώνω - άνω των 150।000।000 δολαρίων ως λύτρα μέχρι στιγμής για τα πλοία που απελευθερώθηκαν, με αποτέλεσμα το κόστος στην ναυσιπλοία να αυξηθεί με το ποσόν των 80।000.000 δολλαρίων.

Μέχρι εδώ, συμφωνούμε απόλυτα. Διαφωνώ ριζικά όμως με την συνέχεια της ομιλίας σας, μια και θεωρείται σαν αιτία της γέννησης των ναυταπατών στην συγκεκριμένη αυτή περιοχή, το γεγονός ότι η χώρα της Σομαλίας παραμένει ακυβέρνητη 18 χρόνια, γεγονός που οδήγησε τούς άνεργους ντόπιους ψαράδες να στραφούν στις ναυτοπειρατίες, κάτι που τους εξασφαλίζει εύκολο και αρκετό χρήμα.

Δεν γνωρίζω αν το κοινό - που παρακολουθούσε την ομιλία σας αυτή - χειροκρότησε τις σκέψεις σας αυτές ή όχι.

Εγώ προσωπικά τις θεωρώ "πέρα για πέρα ανακριβείς, αναξιόπιστες, αλλά συνάμα και προσβλητικές για την νοημοσύνη όσων γνωρίζουν πράγματα και στοιχεία για την λαίλαπα των ναυταπατών."

Και σας ερωτώ, κύριε καθηγητά: 1.- Δεν σας εκπλήτουν οι γνώσεις των άνεργων ντόπιων Σομαλών ψαράδων, που γνωρίζουν και επιλέγουν τα πλοία που μεταφέρουν πανάκριβα φορτία και συλλαμβάνουν μόνον αυτά; 2.- Πως γνωρίζουν το λιμάνι φόρτωσής των, το είδος του φορτίου τους, την ώρα που έλυσαν κάβους, την πορεία τους, τον προορισμόν τους, την ωριαία ταχύτητά τους, και κυρίως την ημέρα που βρίσκονται στην "επικίνδυνη ζώνη των ρεσάλτων"; 3.- Πως γνωρίζουν την αξία των πολύτιμων φορτίων τους και προσδιορίζουν το ύψος των λύτρων; 4.- Ποιός είναι ο εν "Ελλάδι διαπραγματευτής μεταξύ Σομαλών πειρατών και Ελλήνων εφοπλιστών, που κάνει τα παζάρια του ύψους των λύτρων που καταβάλλονται τελικά στα "αφεντικά" των δύσμοιρων αναλφάβητων ψαράδων, που η αμοιβή των για κάθε ρεσάλτο δεν ξεπερνά τα 1000 δολλάρια; 5.- Πως είναι δυνατόν να υπάρχει έξαρση ναυτοπειρατιών όποτε η ναυλαγορά είναι πεσμένη;

Εκτός αν ισχυρίζεστε ότι οι πληροφορίες που διαθέτουν οι Σομαλοί πειρατές, δεν είναι ικανότερες και δεν λειτουργούν καλύτερα από τις αντίστοιχες της πολυεθνικής ναυτικής δύναμης, που ενεργεί υπό την αιγίδα του Ο.Η.Ε. και μάλιστα χωρίς να διαθέτουν αντίστοιχα δορυφορικά συστήματα επικοινωνιών και παρακολούθησης. Εκτός αν ισχυριστείτε δημόσια, ότι οι "άξεστοι αυτοί ψαράδες" έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν απ' ευθείας με τους κυβερνήτες της Σομαλίας και να τους καταβάλλουν το 50% των λύτρων ανά περίπτωση, προκειμένου να τους διατίθεται"πολιτική ασυλία" και "οιαδήποτε διευκόλυνση" στα λιμάνια της Σομαλίας. Γιατί αυτή είναι η "επίσημη ταρίφα" που εισπράττει το κράτος της Σομαλίας, όχι φυσικά από τους ξυπόλητους ψαράδες, αλλά δυστυχώς από "ΕΛΛΗΝΑ" τέως πλοιοκτήτη, κάτοικο του Mogadishu" (φυγόδικο και φυγόποινο)" και που ενεργεί για λογαριασμό "ευηπόληπτων" και υπεράνω πάσης υποψίας Ελλήνων, που κατοικούν στα Βόρεια προάστεια. Μην κουράζεστε άδικα, κύριε καθηγητά και σπαταλάτε την φαιά σας ουσία.

Όλα τα γνωρίζουν, όλοι τους, αλλά ουδείς τολμά να ασχοληθεί με το θέμα αυτό. Πιστέψτε με ότι έχω ιδίαν αντίληψην των γεγονότων, απέστειλλα το πρώτον επιστολή μου στον υπουργό εμπορικής ναυτιλίας στις 19/11/2008 με σκοπό να του γνωστοποιήσω τον τρόπο που διενεργούνται οι ναυτοπειρατίες και η οποία έμεινε ατυχώς "ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ"!!!!! Στην συνέχεια και συγκεκριμένα στις 02/02/2009, προθυμοποιήθηκα εκ νέου να συνδράμω τους ενδιαφερόμενους, με τα όσα γνώριζα για τις μεθόδους που ακολουθούν, τις προφυλάξεις των αλλά και με πλήθος στοιχείων που πίστευα ότι θα φανούν χρήσιμα για την πάταξη των ναυτοπειρατιών και ουδεμία απάντηση έλαβα από ουδένα των αποδεκτών της επιστολής - καταγγελίας μου αυτής, η οποία απεστάλλη εις: (α) Διεθνή Ένωση ανεξαρτήτων πλοιοκτητών δεξαμενοπλοίων [ Intertanko ] (β) Γραφείο διεθνούς θαλάσσιας επιφυλακής πειρατίας [ IMB ] (γ) Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (δ) Ασφαλιστικό οργανισμό των LLOUD'S (ε) Nippon Foundation

Μου προκαλεί εντύπωση η αδιαφορία τους, διότι όλοι γνωρίζουν το βάρος των καταγγελιών μου, μια και έν έτει 1978 [ περίοδος ναυτοπειρατιών - ναυταπατών στην περιοχή του Λιβάνου ] εγώ προσωπικά έπαιξα το κεφάλι μου "κορώνα - γράμματα" και απεκάλυψα στις αρχές το όλο κύκλωμα των "ευηπόληπτων ναυταπατεώνων, οι οποίοι - "δυστυχώς για την Ελληνική Δικαιοσύνη" - εστάθη αδύναμη να τους καθήσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου [ παρά την σωρείαν των παραπεμπτικών βουλευμάτων σε βάρος των, όλα σε βαθμόν κακουργήματος ] μια και εντολή υπουργού ναυτιλίας, οι υποθέσεις ετέθησαν όλες στο " Α Ρ Χ Ε Ι Ο " με το σκεπτικόν :"Ότι για λόγους οικονομικού και εθνικού συμφέροντος, έπρεπε να μην πληροφορηθούν οι ασφαλιστικοί διεθνείς οργανισμοί, ότι η Ελλάς βρήθει ναυταπατεώνων."

Αυτά τα ολίγα προς ενημέρωσή σας. Εντός ολίγων ημερών θα κυκλοφορήσει το βιβλίο μου με τίτλο "ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ" στο οποίο αναγράφονται λεπτομερώς όλα τα γεγονότα και τα "ονοματεπώνυμα των ευπόληπτων πρωτεργατών, οι οποίοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας , "ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΟΙ." Αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε. Σας διαβεβαιώνω περί αυτού. Θα εκπλαγείτε ομολογουμένως. Μόνον που δεν πρόκειται για παραμύθι ή μύθο. Δεν έχετε παρά να το διαβάσετε και να ρωτήσετε εκείνους που φέρονται ως εμπλεκόμενοι.

"Γιατί η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν μπορεί να παραμένει στον τάφο, όσο πικρή και δυσάρεστη είναι για μερικούς, που γέμισαν και γεμίζουν ακόμη τα σεντούκια τους, με εκατομμύρια δολλάρια।" Με εκτίμηση Ιωάννης Εμμ. ΝομικόςΠλοίαρχος Ε.Ν.

ΣΧΟΛΙΟ: Ο καπετάνιος έγγραψε βιβλίο με τις ναυτοπειρατείες, παρουσιάζοντας εξαιρετικά στοιχεία. Οι αρμόδιες Αρχές έκλειναν για χρόνια τα μάτια μπροστά στα στοιχεία αυτά, με αιτιολογία ότι εάν μάθαιναν οι πελάτες των ελλήνων εφοπλιστών τα ...χαίρια τους, θα οδηγούνταν η ελληνική ναυτιλία σε καταποντισμό ενώ και οι ασφαλιστικές εταιρίες θα αρνούνταν να ασφαλίσουν τα ελληνικά πλοία. Μήπως είναι καιρός να σπάσει το απόστημα και όσοι ευθύνονται και ΟΣΟΙ ΥΠΕΘΑΛΨΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ να λογοδοτήσουν;