Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

ΧΑΙΡΕ ΚΑΙΣΣΑΡ

ΚΑΙ φυσικά η λύση του γρίφου που έγραψα από χθες:

Μαθαίνω ότι πάλι θα προλογίσει την θεματική συνέντευξη Τύπου. Κάτι μου λέει ότι ο κύριος υπουργός προσπαθεί να «νομιμοποιήσει» το «μοντέλο» του «Σας καλημερίζω και σας αφήνω στα χέρια του ειδικού…» Φοβάται, μας τρέμει η ψυχούλα του, και περισσότερο απ’ όλους εμένα. Γι αυτό και δεν θα πω προκαταβολικά ότι δεν θα του κάνω τη χάρη να είμαι αύριο εκεί. Τρέμει όμως την αποχώρηση των δημοσιογράφων. Φαντάζεστε την εικόνα του υπουργού που ζει τη μοναξιά του σ’ ένα υπουργείο, έτσι κι αποφασίσουμε να του κόψουμε κάθε δήλωση, κάθε αναφορά από τα ΜΜΕ; Ανύπαρκτος είναι έτσι κι αλλιώς. Ααάχ πως περιμένω αυτή τη πρώτη μετεκλογική ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ!!!! Δεν θα τα πούμε όμως από την αίθουσα συνεντεύξεων. Θα τον στείλω πάλι στη Σαντορίνη για να απαντήσει, ίσως και στον …Έβρο! -=-=-=-=-=- Υστερόγραφο: Χαίρομαι κύριε υπουργέ που πήρατε το αίτημά μου για συνέντευξη στα σοβαρά. Και φυσικά δεν εμπεριέχει είδηση η απάντησή σας «Δεν έχω χρόνο». Είδηση θα ήταν εάν είχατε χρόνο. Μα ήγγικεν η ώρα που δεν θα ξέρετε τι να κάνετε με τον χρόνο σας. Χαίρε Καίσσαρ!

1 σχόλιο:

  1. ΜΠΡΑΒΟ και πάλι ΜΠΡΑΒΟ για τις σωστές σου τοποθετήσεις!

    Που μόνο οι Κύπριες δημοσιογράφοι διαθέτουν "τσαγανό" και αποφασιστικότητα.

    Θεωρώ τον εαυτόν μου υπερήφανο που σε γνώρισα.

    καπετάν Γιάννης Εμμ.Νομικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου