Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

AtticaPress.gr Laptop των 450 ευρώ και ...Prada

Laptop των 450 ευρώ και …Prada
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0 ΧείριστοΆριστο
Αφού θα πάμε για καισαρική δεν το κάνουμε αμέσως μετά τις γιορτές; Μου είχε πει θυμάμαι ο γιατρός μου. Και εγώ του απάντησα στο ίδιο τέμπο: Αφού θα πάμε για καισαρική, δεν τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα ώστε να κάνω πρωτοχρονιά στο σπίτι μου με το παιδί μου; Αυτά τα καλά προσφέρει η σύγχρονη γυναικολογία- μαιευτική σήμερα και τα προσφέρει χρόνια τώρα. Που να ήξερα βέβαια τότε ότι εάν τον άκουγα, ο γιός μου σήμερα δεν θα ήταν ένας από τους χιλιάδες ...τυχερούς μαθητές του 1997 που φέτος θα λάβουν «δώρο» ένα laptop αξίας 450 ευρώ με την εισαγωγή τους στην πρώτη γυμνασίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου