Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2009

Κύριε Παπαληγούρα, Ακούσατε τίποτα για τους Φούρνους; Του Αιγαίου όχι των Ναζί!

Αξιότιμον κ. Υπουργό Ναυτιλίας (για 16 ημέρες ακόμα) Κον Αναστάση Παπαληγούρα Κύριε Υπουργέ, Μια που όσο βρισκόσασταν στο Υπουργείο δεν είχατε χρόνο να απαντήσετε στις δημοσιογραφικές ερωτήσεις, μήπως τώρα που άνοιξε ο δρόμος για το σπίτι σας το ξανασκέφτεστε ώστε να γίνετε λίγο πιό διάφανος! Αν δεν σας κάνει κόπο παρακαλώ απαντήστε πριν τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου: 1. Πολλά τα παράπονα των σπουδαστών για το ανεπαρκές εκπαιδευτικό υλικό στις Σχολές Εμπορικού Ναυτικού. Προβλήματα στελέχωσης των σχολών επίσης προκύπτουν και λόγω των χαμηλών αμοιβών των καταρτισμένων καθηγητών που θα διασφάλιζαν την ανωτατοποίηση των σχολών. Διαπιστώνονται επίσης προβλήματα καθαριότητας ορισμένων διδακτικών κτιρίων όπως και απαρχαιωμένων διδακτικών μέσων. Για παράδειγμα ενώ όλα τα πλοία έχουν πλέον GPS και ηλεκτρονικούς χάρτες, οι σπουδαστές διδάσκονται το ραδιογωνιόμετρο. Με αυτά τα στοιχεία θα προσελκύσουμε νέους στο ναυτικό επάγγελμα; 2. "Τα πλοία δεν είναι δικά μου" μας είπαν κατ' επανάληψη ορισμένοι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ αναφερόμενοι στις διαδοχικές βλάβες που παρουσίαζαν τα πλοία της ακτοπλοΐας. Φέτος μετρήσαμε 48 βλάβες κατά τις τελευταίες 70 ημέρες του καλοκαιριού ενώ μία εταιρία ακύρωσε τα δρομολόγιά της προς τον Πειραιά από Θήρα και Ηράκλειο για τις 27 τελευταίες ημέρες του Αυγούστου "κρεμάζοντας" κυριολεκτικά χιλιάδες επιβάτες. Σε κανέναν δεν αποδόθηκε αποζημίωση όπως προβλέπεται από τη χάρτα και αρκετοί ήσαν εκείνοι που ταλαιπωρήθηκαν. Και αυτά συμβαίνουν 2009 μ.Χ.; 3. Το θέμα Sea Diamond τελείωσε; Πόσος χρόνος απαιτείται για να μάθουμε εάν απαιτείται ακόμα η ανέλκυσή του; 4. Υπάρχουν σοβαρές εκτιμήσεις πλοιάρχων ότι το ΑΣΝΑ για πρώτη φορά στην ιστορία του λειτούργησε μεροληπτικά κατά του καπετάνιου και της εταιρίας του κ/ζ SEA DIAMOND προκειμένου το Δημόσιο να μην καταβάλει τις όποιες αποζημιώσεις δεδομένου ότι το ατύχημα αποδεδειγμένα οφείλεται στην λανθασμένη αποτύπωση του Χάρτη της Υδρογραφικής Υπηρεσίας. 5. Τελικά η εταιρία ΛΟΥΗΣ θα καταβάλει θέλει-δεν θέλει τις ασφαλιστικές εισφορές των Ελλήνων ναυτικών που υπηρετούν στα πλοία της; Ποιος φταίει που ο Νόμος είναι προβληματικός; Ποιος θα λογοδοτήσει γι αυτό; Ο Πρωθυπουργός σε κάθε ευκαιρία επαναλαμβάνει ότι στόχος είναι η επιδότηση της εργασίας και όχι της ανεργίας. Εδώ τι γίνεται; 6. Κύριε Παπαληγούρα, με το χέρι στη καρδιά, τι πιστεύετε ότι συνέβη στην Ηγουμενίτσα με τον αλλοδαπό και τι έγινε στη Πάτρα με το κύκλωμα διακίνησης αλλοδαπών; 7. Πέντε χρόνια ήσαν καθηλωμένα τα περισσότερα πλωτά, εναέρια και χερσαία μέσα του Λ.Σ. Γιατί; 8. Μεταφορικό Ισοδύναμο. Πιέσατε για εγκατάλειψη; Ποια η θέση σας στην επιδότηση κατασκευής επιβατηγών σκαφών για τα μικρά νησιά; 9. Χρειάζονται πλοία τα νησιά. Πως θα αυξηθούν ώστε να ενισχυθεί η αποκέντρωση; 10. Κάτι υποσχέθηκε το 2004 η Ν.Δ. περί κατάργησης του επίναυλου στην Ακτοπλοΐα.; 11. Νομίζετε ότι η ποντοπόρος ναυτιλία έχει ανάγκη ύπαρξης του Υπουργείου Ναυτιλίας; Μήπως θα πρέπει το Υπουργείο αυτό να συγχωνευθεί με το Μεταφορών και το Τουρισμού για καλύτερη και συνολικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων. 12. Πως αιτιολογείται τη μη προσέλευση αρκετών πλοίων στο Ελληνικό νηολόγιο; Χίλια πλοία υποσχέθηκε ο κ. Κεφαλογιάννης... Εσείς φυσικά δεν υποσχεθήκατε τίποτα! 13. Πότε και πως θα τελειώσει η διαρροή λαθρομεταναστών προς την Ελλάδα; Η Τουρκία δεν φαίνεται να σέβεται ούτε τη FRONTEX. 14. Υπάρχουν ακόμα νησιά με προβλήματα πρόσβασης στο διαδίκτυο και στην ύδρευση; 15. Ποιες θα πρέπει να είναι οι αμέσως επόμενες προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας; 16. Με τόσα προβλήματα δεν είναι απορίας άξιο που η Ναυτιλία παραμένει ο υπ αριθμό 1 Πυλώνας της Εθνικής Οικονομίας; 17. Για τους Φούρνους έχετε ακούσει κάτι τώρα τελευταία; Τους Φούρνους του Αιγαίου, Όχι των Ναζί!