Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Οι συντάξεις κόβονται, οι βόλτες στο Αιγαίο συνεχίζονται...

Στην Ελλάδα συνηθίζουμε να είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρια.

Από τον κανόνα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και το Λιμενικό Σώμα. Ανταλλακτικά για τα σκάφη και τα ελικόπτερα δεν υπάρχουν και πολλά από δαύτα είναι μήνες, χρόνια ίσως, ακινητοποιημένα. Το ίδιο το Γραφείο Τύπου του υπουργείου, που αν μη τι άλλο εποπτεύει έναν από τους μεγαλύτερους στον κόσμο στόλους εμπορικής ναυτιλίας, δηλώνει πως δεν έχει χαρτί για... φαξ!

Και τα σκάφη του, τα ακριβά καύσιμά τους αλλά προπάντων το πλήρωμά του σε στιγμές μιας χωρίς προηγούμενο οικονομικής κρίσης διατίθενται για εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων και χαιρετισμούς τού καθ' όλα αξιόλογου κατά τα άλλα γενικού γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στην... πανελλαδική συνάντηση φουσκωτών σκαφών στη Χίο!Την ίδια ώρα που περικόπτονται μπουκιές ψωμιού από την τελευταία φραντζόλα της κάθε ελληνικής οικογένειας, τη στιγμή που οι άνδρες του Λιμενικού Σώματος που οδηγούν αυτά τα σκάφη δεν έχουν δικαίωμα στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη λόγω χρεών του Ελληνικού Δημοσίου προς τα φαρμακεία, ένα σκάφος του Λιμενικού Σώματος χρησιμοποιήθηκε εν είδει ταξί για τη μεταφορά του γενικού γραμματέα στη Χίο. Και να μην είχε καράβια το Σαββάτο για Χίο να πω, ας πάει ο γενικός με το σκάφος του Λιμενικού Σώματος. Αμ δε... Σαββάτο πρωί στις 7 έφυγε από το λιμάνι της Μυτιλήνης το «Νήσος Χίος» και στις 8 το «Θεόφιλος». Σε τρεις ώρες ο γενικός γραμματέας θα ήταν στη Χίο. Και το βράδυ στις 11.30 από τη Χίο για τη Μυτιλήνη έφευγε το «Νήσος Χίος» πάλι. Ας μετακινιόταν με την ακτοπλοΐα ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Καλό θα του έκανε, αν και το κόστος μεταφοράς για τον απλό πολίτη δεν θα το γνώριζε. Εισιτήριο αν έβγαζε θα το πλήρωνε η Πολιτεία. Σαράντα δύο ευρώ κοστίζει πήγαινε-έλα το ταξίδι από τη Μυτιλήνη στη Χίο μετ' επιστροφής, 42 ευρώ για 110 ναυτικά μίλια θαλασσινό δρόμο. Με δικαίωμα απλά και μόνο σε καρέκλα, χωρίς κρεβάτια και λοιπές... πολυτέλειες..

Πήρε το λοιπόν το σκάφος του Λιμενικού Σώματος-ταξί ο γενικός γραμματέας πλήρες πετρελαίου με τα χρήματα του ελληνικού λαού, με πλήρωμα τρεις λιμενικούς που νυχθημερόν φυλάνε την οριογραμμή, χωρίς υπερωρίες και άλλα τέτοια περίεργα και αντιαναπτυξιακά, με ανταλλακτικά κι αυτά πληρωμένα από τον ελληνικό λαό, πήγε στη Χίο, χαιρέτισε και απήλθε... Και δεν θα το μαθαίναμε ποτέ αν ετούτη η βόλτα δεν κατέληγε στο ναυτικό ατύχημα με το νεκρό 44χρονο... Ουδέν κακόν αμιγές καλού... Στην υπέργηρη μάνα μου που δούλευε μια ολόκληρη ζωή κι αυτή κι ο μακαρίτης ο άνδρας της και με ρωτά τι να πρωτοκάνει με την πετσοκομμένη σύνταξή της, τι να της πω; Οτι η σύνταξή της πετσοκόφτηκε αλλά κάποιοι συνεχίζουν να κάνουν βόλτες στο Αιγαίο;

Αναδημοσίευση από http://www.enet.gr

Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

Exantas

2 σχόλια:

  1. Αυτό, επειδή ορισμένοι πίστευαν και "διέδιδαν" ότι μόνον οι της γαλάζιας νομενκλατούρας χρησιμοποιούσαν τα σκάφη του Λ.Σ ....σαν ΤΑΧΙ, για τις όποιες ανάγκες της υπηρεσιακής ή κομματικής τους ταυτότητας ή για να βολτάρουν, οι ίδιοι ή «οι της....αυλής τους». Αυτά κατήγγειλαν στο πρόσφατο παρελθόν ορισμένοι κακεντρεχείς θεωρώντας ότι μόνο η δεξιά τους αντίληψη έφταιγε.
    Αγαπητοί, ποτέ δεν πρόκειται να αλλάξει η φασίζουσα, αυτοκρατορίζουσα νοοτροπία κάποιων «δήθεν σπουδαίων», στενή σχέση έχοντες με την πολιτική σκηνή του τόπου, αλλά και η συμπεριφορά, οσφυοκαμψίας, συγκαταβατικότητας & υποτέλειας εκείνων που οφείλουν να διαφυλάξουν το κύρος, την τιμή & την υπόληψη του Σώματος.
    Στην πολιτική σήμερα, υπάρχει υπεροψία, αλαζονεία και πολλές φορές αγένεια με την οποία συμπεριφέρονται οι περισσότεροι έναντι των θεσμών και των νόμων, ξεχνώντας ότι σκοπός τους πρέπει να είναι όχι η δική τους ικανοποίηση, αλλά η υπηρέτηση των πολιτών.

    Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως «Προγραμματισμένη αποστολή», νοείται πλέον και η μεταφορά ενός μετακλητού υπαλλήλου (έστω και με βαθμό 1ο της κατηγορίας ειδικών θέσεων), όπως του Γ.Γ Αιγαίου?
    Γιατί απ' όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, στο σχετικό με την αποτροπή λαθρομετανάστευσης σχέδιο, δεν επιβαίνουν στα σκάφη ουδείς πέραν του πληρώματος του ΠΛΣ, αλλά & οι ώρες, που το εν λόγω σχέδιο πραγματοποιείται είναι κυρίως νυχτερινές!! Ή κάνουμε λάθος?.
    Εκτός και εάν, αφού η συγκεκριμένη αποστολή έχει καταντήσει «υποδοχής-φιλοξενίας λαθρομεταναστών», δεν απαιτούνται πλέον "ειδικές άδειες της ιεραρχίας" & προυποθέσεις, για την μεταφορά προσώπων, ΞΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΡΓΟ & ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΩΤΩΝ Λ.Σ
    Τα γνωρίζει αυτά το εσωτερικών υποθέσεων & ο αρμόδιος εισαγγελέας, που οφείλουν αυτεπαγγέλτως να ενδιαφερθούν?

    Σκάπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου