ΑΠΟΝΕΡΑ...
Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου
Όταν η Ελλάδα είναι θαλασσοκράτειρα και η γεωγραφική της θέση βρίσκεται δίπλα από τη Λιβύη, για πιο λόγο άραγε, εικοσιένα (21) ξένες κυβερνήσεις- σύμφωνα με το Reuters - ζητούν τη βοήθεια της Τουρκίας για την διάσωση των υπηκόων τους με την αποστολή πλοίων;
Μήπως επειδή με το ξεχαρβάλωμα του μηχανισμού του πρώην ΥΕΝ και το αλαλούμ με τις συναρμοδιότητες των Υπουργείων, έχει χάσει πια η Ελλάδα τη διεθνή φωνή της στη Nαυτιλία;
Όταν το ΥΠΕΞ στέλνει τάνκερ – μεταφοράς χημικών προϊόντων - για την παραλαβή επιβατών, όταν το ΥΠ.ΠΟ. στέλνει «δικά του πλοία» και το ΥΘΥΝΑΛ επίσης άλλα «δικά του πλοία» για παραλαβή ανθρώπων από τη Λιβύη εσείς τι νομίζετε ότι θα κάνουν οι 21 κυβερνήσεις;
Δεν θα έπρεπε το ΥΘΥΝΑΛ με το ξέσπασμα της κρίσης – και ιδιαίτερα με δεδομένο όσα προηγήθηκαν στην Αίγυπτο - να είχε σημάνει συναγερμό και να είχε αποστείλει επείγον έγγραφο προς όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες που διαθέτουν επιβατηγά πλοία, ζητώντας τους τα χαρακτηριστικά και τον αριθμό των διαθέσιμων πλοίων πλοίων τους, τα οποία θα ήταν άμεσα έτοιμα να αποπλεύσουν και μετά με τη συνδρομή του ΥΠΕΞ να έλθουν σε επαφή με τις Πρεσβείες των χωρών ώστε να γνωστοποιήσουν με κάθε σοβαρότητα ό,τι η Ελλάδα διαθέτει αυτόν τον αριθμό πλοίων για να συνδράμει τις ξένες κυβερνήσεις στην ασφαλή μεταφορά (με το αζημίωτο βέβαια) των υπηκόων τους;
Και παράλληλα να διαθέσει το ΥΘΥΝΑΛ όλα τα απαραίτητα στοιχεία των ναυτιλιακών εταιριών, τηλεφωνικούς αριθμούς, ονόματα υπευθύνων, διευθύνσεις κλπ ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έρχονται σε επαφή με πλήρη διαφάνεια;
Έτσι και θα έδειχνε η χώρα μας ότι ως ναυτιλιακή δύναμη μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στη λύση έκρυθμων προβλημάτων της παγκόσμιας κοινότητας, και θα είχε δώσει το παρών της ως χώρα με τέλεια οργάνωση, δηλώνοντας ουσιαστικά ότι «στη θάλασσα η Ελλάδα κάνει κουμάντο».
Επιπλέον, με την έγκαιρη αντίδρασή της θα βοηθούσε και τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες οι οποίες ψυχορραγούν εξ’ αιτίας των μεγάλων ζημιών των προηγούμενων ετών, αλλά θα έτρωγε ψωμάκι και ο ταλαιπωρημένος ναυτόκοσμος της χώρας που πληρώνει τα λάθη και τις επιλογές των κυβερνήσεων με ανεργία.
Αυτές όμως τις ενέργειες τις κάνει η χώρα που ξέρει τη δουλειά της, την κάνει η κυβέρνηση που έχει συγκροτημένο μηχανισμό, την κάνει ο Υπουργός που έχει ικανότητες και …. (όλοι καταλαβαίνουν), αλλά και συμβούλους ικανούς, οργανωτικούς και οι οποίοι θέτουν πάνω από το προσωπικό τους «εγώ» το συμφέρον της χώρας.
Αφού όμως μας τη βγήκε η τριτοκοσμική Τουρκία, αυτό τι σημαίνει;
Γλυκό του κουταλιού, brownies, σουφλέ σοκολάτας, βάφλες, τυρόπιτα, κασερόπιτα… οι πειρασμοί συνεχίζονται ακάθεκτοι και το παιχνίδι καλά κρατεί και στα επιπλέον… Ζεστή διακόσμηση, υποβλητικός φωτισμός και ατμοσφαιρική μουσική. Γιατί η κρέπα θέλει την ατμόσφαιρα της.
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
του NEXTOK: Απλά πείτε ότι είστε αναγνώστες του NEXTOK
και αμέσως θα έχετε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ έκπτωση
Για delivery Δείτε περισσότερα: http://nextok.blogspot.com/2011/01/aquarela-crepa-cafe-48-156-18453-211.html
Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου
Όταν η Ελλάδα είναι θαλασσοκράτειρα και η γεωγραφική της θέση βρίσκεται δίπλα από τη Λιβύη, για πιο λόγο άραγε, εικοσιένα (21) ξένες κυβερνήσεις- σύμφωνα με το Reuters - ζητούν τη βοήθεια της Τουρκίας για την διάσωση των υπηκόων τους με την αποστολή πλοίων;
Μήπως επειδή με το ξεχαρβάλωμα του μηχανισμού του πρώην ΥΕΝ και το αλαλούμ με τις συναρμοδιότητες των Υπουργείων, έχει χάσει πια η Ελλάδα τη διεθνή φωνή της στη Nαυτιλία;
Όταν το ΥΠΕΞ στέλνει τάνκερ – μεταφοράς χημικών προϊόντων - για την παραλαβή επιβατών, όταν το ΥΠ.ΠΟ. στέλνει «δικά του πλοία» και το ΥΘΥΝΑΛ επίσης άλλα «δικά του πλοία» για παραλαβή ανθρώπων από τη Λιβύη εσείς τι νομίζετε ότι θα κάνουν οι 21 κυβερνήσεις;
Δεν θα έπρεπε το ΥΘΥΝΑΛ με το ξέσπασμα της κρίσης – και ιδιαίτερα με δεδομένο όσα προηγήθηκαν στην Αίγυπτο - να είχε σημάνει συναγερμό και να είχε αποστείλει επείγον έγγραφο προς όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες που διαθέτουν επιβατηγά πλοία, ζητώντας τους τα χαρακτηριστικά και τον αριθμό των διαθέσιμων πλοίων πλοίων τους, τα οποία θα ήταν άμεσα έτοιμα να αποπλεύσουν και μετά με τη συνδρομή του ΥΠΕΞ να έλθουν σε επαφή με τις Πρεσβείες των χωρών ώστε να γνωστοποιήσουν με κάθε σοβαρότητα ό,τι η Ελλάδα διαθέτει αυτόν τον αριθμό πλοίων για να συνδράμει τις ξένες κυβερνήσεις στην ασφαλή μεταφορά (με το αζημίωτο βέβαια) των υπηκόων τους;
Και παράλληλα να διαθέσει το ΥΘΥΝΑΛ όλα τα απαραίτητα στοιχεία των ναυτιλιακών εταιριών, τηλεφωνικούς αριθμούς, ονόματα υπευθύνων, διευθύνσεις κλπ ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έρχονται σε επαφή με πλήρη διαφάνεια;
Έτσι και θα έδειχνε η χώρα μας ότι ως ναυτιλιακή δύναμη μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στη λύση έκρυθμων προβλημάτων της παγκόσμιας κοινότητας, και θα είχε δώσει το παρών της ως χώρα με τέλεια οργάνωση, δηλώνοντας ουσιαστικά ότι «στη θάλασσα η Ελλάδα κάνει κουμάντο».
Επιπλέον, με την έγκαιρη αντίδρασή της θα βοηθούσε και τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες οι οποίες ψυχορραγούν εξ’ αιτίας των μεγάλων ζημιών των προηγούμενων ετών, αλλά θα έτρωγε ψωμάκι και ο ταλαιπωρημένος ναυτόκοσμος της χώρας που πληρώνει τα λάθη και τις επιλογές των κυβερνήσεων με ανεργία.
Αυτές όμως τις ενέργειες τις κάνει η χώρα που ξέρει τη δουλειά της, την κάνει η κυβέρνηση που έχει συγκροτημένο μηχανισμό, την κάνει ο Υπουργός που έχει ικανότητες και …. (όλοι καταλαβαίνουν), αλλά και συμβούλους ικανούς, οργανωτικούς και οι οποίοι θέτουν πάνω από το προσωπικό τους «εγώ» το συμφέρον της χώρας.
Αφού όμως μας τη βγήκε η τριτοκοσμική Τουρκία, αυτό τι σημαίνει;
* * * * * * * * * *
AQUARELA CREPA CAFFE
Τεράστια ποικιλία γεύσεων, ολόφρεσκες πρώτες ύλες, γενναιόδωρες ποσότητες. Χρειάζεστε κάτι άλλο;
Γλυκό του κουταλιού, brownies, σουφλέ σοκολάτας, βάφλες, τυρόπιτα, κασερόπιτα… οι πειρασμοί συνεχίζονται ακάθεκτοι και το παιχνίδι καλά κρατεί και στα επιπλέον… Ζεστή διακόσμηση, υποβλητικός φωτισμός και ατμοσφαιρική μουσική. Γιατί η κρέπα θέλει την ατμόσφαιρα της.
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
του NEXTOK: Απλά πείτε ότι είστε αναγνώστες του NEXTOK
Για delivery Δείτε περισσότερα: http://nextok.blogspot.com/2011/01/aquarela-crepa-cafe-48-156-18453-211.html
Κα Κοντζόγλου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕις το Β΄ της Ιλιάδος του Ομήρου, ως γνωστόν, υπάρχει ο λεγόμενος "Κατάλογος των Νεών" (στ. 484 - 877), ο κατάλογος των πλοίων δηλαδή που συμμετείχον εις την Τρωικήν εκστρατείαν τόσο από πλευράς Αχαιών και συμμάχων όσο και από πλευράς Τρώων και συμμάχων.
Μήπως αυτό μας θυμίζει κάτι πολύ σύγχρονο, μόλις προχθεσινό, που έχει σχέση με την αποστολή "στόλου" από διαφορετικά υπουργεία της ίδιας όμως κυβέρνησης, για την απομάκρυνση πολιτών από την φλεγόμενη Λιβύη?
Τρία υπουργεία, τρία δελτία τύπου, τρεις υπουργοί.
Ποιος είχε πραγματικά την ευθύνη αποστολής πλοίων?
Απαντάμε, ο επί της Ναυτιλίας Υπουργός.
Υπάρχει τέτοιος στην χώρα σήμερα??
Μήπως δικαιώνονται οι περισσότεροι νοήμονες που εδώ & 16 μήνες εκφράζουν έντονες ανησυχίες για το "κενό" που δημιούργησε η άκριτη απόφαση της διάλυσης του ΥΕΝ και της διάσπασης του Διοικητικού φορέα της ναυτιλίας μετά από τρεις ατελέσφορους Κυβερνητικούς πειραματισμούς και παρά τις έγκαιρες παρεμβάσεις παραγόντων της ναυτιλιακής κοινότητας ??
ΜΘΧ