Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Εγώ δεν γέννησα ποτέ μου λιποτάκτες... (Δίδυμα όνειρα)

Ενα τραγοὐδι αφιερωμἐνο στους δἰδυμους ἠρωες Χρἰστο και Μἰλτο Χριστοφὀρου που ἐφυγαν τοσο ἀδικα απο την ζωἠ στις 11-07-2011
κατά την έκρηξη στο Μαρί, κυκλοφόρησε με τη φωνή της Ελένης Δήμου.
Το πιο κάτω συγκλονιστικό βίντεο, διακινείται διαδικτυακά εδώ και μερικές ώρες  από χιλιάδες παιδιά της Κύπρου που διακατέχονται από μεγάλη συγκίνηση.

Ο τίτλος του τραγουδιού:  Δίδυμα όνειρα
Κάνω κουράγιο την οργή
που μου 'χει κλέψει η μάνα γη
τόσο νωρίς δυο ανδρειωμένα παλικάρια



Η νοσταλγία μια πληγή
κάποιοι με πότισαν χολή
γιατί μου στέρησαν
τα δίδυμα φεγγάρια

Δεν ξεπουλάω την περηφάνια μου
δεν την χαλάω με την ορφάνια μου
κι αν των ονείρων μου ανέμισα τις στάχτες
εγώ δεν γέννησα ποτέ μου λιποτάκτες.

Πήραν τα όνειρα φωτιά
ποιος πόνος να 'ναι τώρα πια
μέσα στην άδεια τη ζωή μου τόσο πόνος
μου περισσεύουνε φιλιά
κρύα η δικιά μου αγκαλιά
ψέμα και πλάνη
πως γιατρός είναι ο χρόνος

Δεν ξεπουλάω....

Δεν ξεπουλάω.... (χορωδία & Ελένη Δήμου)

Δεν ξεπουλάω... απαγγελία Ελ. Δήμου

Δεν ξεπουλάω...

Εγώ δεν γέννησα ποτέ μου λιποτάκτες...!

https://www.youtube.com/watch?v=Lv-fUKzQ3zg&feature=player_embedded

Ερμηνεἰα-Ελἐνη Δἠμου
Μουσικἠ-Αριστος Μοσχοβἀκης
Στἰχοι-Ροδοὐλα Παπαλαμπριανοὐ
Ενορχἠστρωση-Αντρἐας Γιωργαλλἠς
Φωνητικἀ-Κωνσταντινος Χριστοφὀρου

*** *** *** *** *** ***
Σας ευχαριστούμε που μας διαβάζετε.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, αφήστε το σχόλιό σας κάτω από το κείμενο. Γράφετε μόνον στην ελληνική γλώσσα.
Μη χρησιμοποιείτε γκρίγκλις και κεφαλαία.
*** *** *** *** *** ***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου