Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ - Μύθος ή ιστορία;

Ν Α Υ Τ Α Π Α Τ Ε Σ πρωτεργάτες ευηπόληπτοι μεγαλοδικηγόροι ü Πως εξαφανίστηκαν δεκάδες πλοία Ελληνικά; ü Πού βρίσκονται οι Έλληνες ναυτικοί αυτών των πλοίων ü Γιατί το Κράτος που ήξερε, σιώπησε; Αποσπάσματα από το βιβλίο του Ι.Ε. Νομικού ………………………….. Τον Μάιο του 1979, αγοράζω το πρώτο μου μεγάλο βαπόρι 7.500 τόνων περίπου. Που άλλαξε ριζικά τη ζωή μου και ήρθαν τα πάνω κάτω και τανάπαλιν. Φυσικά όχι από αβλεψία ή σφάλμα δικό μου ή των συνεργατών μου που ήταν όλοι έντιμοι και γνώστες της Ναυτιλιακής Αγοράς. Δύο δικηγόροι Αθηνών ο Γ.Α. και ο Σ. Μ. με είχαν βάλλει στο στόχαστρό τους. Ήταν η δική μου σειρά μιας και οι μετέπειτα έρευνες απέδειξαν ότι είχαν κτυπήσει και άλλους πλοιοκτήτες προγενέστερα. Συνέταξαν πωλητήριο του πλοίου μου σε τρίτους αλλοδαπούς… Εν αγνοία μου φυσικά. Και στη συνέχεια μετέβησαν στο Ι Αστυνομικά τμήμα Παγκρατίου Αθηνών για να θεωρήσουν τα γνήσια υπογραφών πωλητού και αγοραστών, τις οποίες είχαν φροντίσει αυτοί οι ίδιοι να βάλουν και να συμπληρώσου ως και τα στοιχεία ταυτοτήτων μας όπου προβλεπόταν επί του ιδιωτικού αυτού συμφωνητικού. Τα πάντα δηλαδή ήταν παραποιημένα, πλαστά παράνομα. Ο νόμος προβλέπει ότι ο αγοραστής και πωλητής υπο9γράφους παρουσία του αστυνομικού οργάνου, επιδεικνύουν τις ταυτότητές τους και ο αστυνομικό συμπληρώνει ο ίδιος τα στοιχεία ταυτοτήτων των επί του εντύπου, βάζουν τις υπογραφές τους και τα χαρτόσημα θεώρησης και έτσι περατούνταν η νόμιμη θεώρησις του γνησίου των υπογραφών. Άγνωστο αντί πόσων «αργυρίων» οι εν λόγω δικηγόροι εξαγόρασαν την τιμή και την υπόληψη του αρχιφύλακα Κωνσταντίνου Γκ. Που θεώρησε το πωλητήριο αυτό εν απουσία μου και άνευ επιδείξεως ταυτότητας κλπ. Το γεγονός αυτό το πληροφορήθηκα ως εξής: ένα πρωινό, δέχθηκα στο ναυτιλιακό μου γραφείο στον Πειραιά την επίσκεψη δύο αστυνομικών με πολιτική περιβολή, οι οποίοι είχαν έρθει να εκτελέσουν ένταλμα του ταμείου πλοίων σε βάρος μου , λόγω οφειλής μου ύψους 5000 δολαρίων ΗΠΑ. Οφειλή μου λόγω της πώλησης του πλοίου «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» σε τρίτους. Έμεινα άναυδος στο άκουσμα του ιστορικού αυτού. Κάλεσα αμέσως τον Δικηγόρο μου Ηλία Ηλιακόπουλο και με συνοδεία των δύο αυτών αστυνομικών πήγαμε όλοι μαζί στο ταμείο πλοίων, για έρευνα γεγονότων. Εκεί διαπιστώθηκε η πλαστότητα, η νόθευση και παραποίηση του ιδιωτικού συμφωνητικού, χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε τους δράστες της υπόθεσης αυτής. Πλήρωσα 5000 δολάρια και αφέθηκα ελεύθερος. Οργισμένοι εγώ και ο δικηγόρος μου, γυρίζουμε στο γραφείο μου όπου εν τω μεταξύ είχε σημάνει συναγερμός. Έγιναν αμέσως καταγγελίες στο ΚΛΠ, στο ΥΕΝ και όπου δει. Το πλοίο ήταν φορτωμένο 3.000 τόνους ζάχαρη και 2063 τόνους κριθάρι και είχε προορισμό το λιμάνι Ντόχα της Σ. Αραβία. Αγοραστική αξία του φορτίου 2.000 δολάρια ΗΠΑ εκείνη την περίοδο. Αγορά πλοίου 420.000 δολάρια ΗΠΑ. Η έρευνα του ΥΕΝ απέφερε πολύ σύντομα καρπούς. Το πλοίο, με άλλο όνομα και παραποιημένα στοιχεία, με πλοίαρχος του Γ. Βουβινόπουλο και Α Μηχανικό τον Χαράλαμπο Μυρισιώτη, ως και με ενόπλους φαλαγγίτες, είχε οδηγηθεί στο λιμάνι της Βηρυτού και όχι στην Ντόχα της Σαουδικής Αραβίας. Τα καινούρια αφεντικά είχαν κλέψει πλοίο και φορτίο που δεν τους ανήκαν και το οδήγησαν στο Λίβανο. Συνεχίζεται... Οι ενδιαφερόμενοι να αποκτήσουν το βιβλίο μπορούν να επικοινωνούν με τον συγγραφέα: 6947692453

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου