Στη βουλή πρόκειται να συζητηθεί το θέμα του κ. Απόστολου Βεντούρη, ο οποίος σύμφωνα με το μηχανογραφικό της Υπηρεσίας Ναυτικών Μητρώων, φέρεται να ναυτολογήθηκε κατά περιόδους σε διάφορα πλοία από το 1980 μέχρι σήμερα ενώ οι ναυτολογήσεις του ήσαν εικονικές, γεγονός το οποίο σύμφωνα με τον Κώδικα Ναυτικού Δικαίου χαρακτηρίζεται ως "ναυτικό έγκλημα".
Υπενθυμίζεται ότι ήδη η Εισαγγελία Πειραιά διέταξε Προκαταρκτική Έρευνα ενώ ο Αρχηγός του Λιμενικού χρειάστηκε να περάσουν περίπου δέκα ημέρες για να διατάξει ΕΔΕ παρά το γεγονός ότι γνώριζε τα γεγονότα. Απάθεια επίσης για το θέμα επέδειξε και ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης, γεγονός που σχολιάζεται με καθόλου κολακευτικά λόγια από ανώτερους αξιωματικούς του Λιμενικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ναυτολόγηση του "ναυτόπαις" Απόστολου Βεντούρη, των δύο τελευταίων ετών, δεν εμφανίζεται στην Υπηρεσία Ναυτικών Μητρώων, εμφανίζεται όμως στο ΝΑΤ και στα αρχεία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά όπου υπεύθυνος είναι ο ναυτολόγος πλωτάρχης Τριαντάφυλλος Λάμπρος. Άμεσος προϊστάμενος του πλωτάρχη είναι ο υπολιμενάρχης, πλοίαρχος Θεμέλαρος. Και οι δύο πρόκειται να κληθούν από τον Εισαγγελέα προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις τουλάχιστον για τις "ναυτολογήσεις" οι οποίες έγιναν επί των ημερών τους.
Πάντως το θέμα εξόργισε ορισμένους αξιωματικούς του Λ.Σ., και μάλιστα εκφράζονται υποψίες ότι οι εμπλεκόμενοι ίσως επιχειρήσουν να αλλοιώσουν τα στοιχεία των τελευταίων δύο ετών. Σημειώνεται ότι ως τελευταίο πλοίο "ναυτολόγησης" του Προέδρου της Ένωσης Επιχειρηματιών Ναυτιλίας, εμφανίζεται το πλοίο "ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ" από το οποίο απολύθηκε και μάλιστα χωρίς τη παρουσία του αλλά και χωρίς την υπογραφή του πλοιάρχου στις 23 Νοεμβρίου 2010. Την ίδια ημέρα ο δημοσιογράφος Θ. Λαμπρόπουλος είχε κάνει την πρώτη αποκάλυψη για την εικονική ναυτολόγηση του κ. Βεντούρη.
-=-=-=-*-=-=-*-=--*-=-=-=-
ΣΧΟΛΙΟ 1. : Να δείτε που στο τέλος της χρονιάς, στη πίτα των Πλοιάρχων, θα κληθεί ο ναυτόπαις Απόστολος Βεντούρης να παραλάβει κανένα βραβείο για τη διάσωση λαθρομεταναστών....ΣΧΟΛΙΟ 2: Βρε παιδιά, αυτός δεν ήταν που μας έλεγε προχθές ότι όλοι οι ναυτικοί της ακτοπλοΐας πηγαίνουν στα σπίτια τους τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα; Εγώ βλέπω ότι το 2007 έκανε ένα μπάρκο που κράτησε 5 μήνες και 29 ημέρες... Βρε τον καημένο, τον ξεζούμισε ο καπετάνιος του!
ΣΧΟΛΙΟ 3: Τελικά ορισμένους εφοπλιστές της ακτοπλοΐας τους είχαμε παρεξηγήσει. Δεν θέλουν να αντικαταστήσουν τους Έλληνες ναυτικούς με Φιλιππινέζους, αλλά με Έλληνες εφοπλιστές!
ΣΧΟΛΙΟ 4: Μα καλά! Είκοσι χρόνια "ναυτόπαις". Τόσα είναι τα προσόντα σου ή είσαι πετρελαιοκίνητος;
ΣΧΟΛΙΟ 5: Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Πόσο μάλλον όταν ναυτολογείται κάποιος για πρώτη φορά στα 19 του χρόνια και μάλιστα ανήμερα πρωτοχρονιάς: Από 1 / 1/ 1980 μέχρι 6/1/1980. Έξι ολόκληρες μέρες. Προφανώς θα πήρε καλό ...χαρτζιλίκι για να πει τα κάλαντα της πρωτοχρονιάς και τα κάλαντα των Φώτων για να φύγουν οι καλικάντζαροι. Και γι αυτό έπρεπε να ναυτολογηθεί;
Οι φωτοτυπίες των μηχανογραφικών προέρχονται από το Zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου