Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

ΘΕΛΕΙ - ΛΕΕΙ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ - ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΤΟ ΝΑΤ ΓΙΑ ΤΗ LOUIS!

*   Άκουσε τα εξ’ αμάξης ο κ. Διαμαντίδης για την ατολμία αλλά και την κατεργαριά του

*  Δεν επιτρέπει τον απόπλου του κρουαζιερόπλοιου CRISTAL -

*  Χίλιοι Αμερικανοί κινδυνεύουν θα μείνουν το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά αντι να σεριανίσουν στα ελληνικά νησιά


Αμανάτι στο λιμάνι κινδυνεύουν να βρεθούν αύριο περίπου 1000 Αμερικανοί
τουρίστες.  Άραγε τώρα θα κινητοποιηθεί ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά
να τους προσφέρει λουλούδια και τραγούδια...;
Ο ίδιος ο ΥΘΥΝΑΛ Γιάννης Διαμαντίδης βρίσκεται πίσω από την απόφαση του ΝΑΤ να άρει την ελευθεροπλοία του κρουαζιερόπλοιου CRISTAL της LOUISE HELLENIC CRUISES. Αυτό αναφέρουν παράγοντες από το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας οι οποίοι εισπράττουν τα καυστικά όσο και λοιδορικά σχόλια που στόχο έχουν τον ίδιο τον Υπουργό.

Αλλά και ο ίδιος ο κ. Διαμαντίδης όπως ενημερωθήκαμε, έγινε δέκτης ιδιαίτερα δυσάρεστων και καυστικών σχολίων για τον τρόπο που διαχειρίζεται το θέμα της κρουαζιέρας όχι μόνον σε ότι αφορά
την προαναφερόμενη εταιρία αλλά γενικότερα. Σύμφωνα μάλιστα με Υπηρεσιακό παράγοντας, ο κ. Διαμαντίδης σε επικρίσεις που δέχθηκε πριν από μερικές ώρες, απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει παρέμβαση στο ΝΑΤ εάν δεν του το ζητήσει ο …Πρωθυπουργός.  Η απάντηση που έλαβε ο Υπουργός, δεν είναι δυνατόν να αναρτηθεί καθώς είναι ιδιαίτερα δυσάρεστη, υποτιμητική και καυστική, ωστόσο όσοι έγιναν γνώστες της στιχομυθίας συμφωνούν και επαυξάνουν.
Δεν θα είναι η πρώτη φορά.  Ίσως όμως
να είναι η τελευταία φορά που οι επιβάτες
θα περιμένουν με αγωνία τον απόπλου και
τα ελληνικά λιμάνια να ξαναδουν
κρουαζιερόπλοια!
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, με απαίτηση του κ. Διαμαντίδη, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΑΤ με πρόεδρο τον Χρήστο Φωτίου, πρώην Νομάρχη Πειραιά, αποφάσισε χθες να μην επιτρέψει τον απόπλου του μοναδικού υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιου, απαιτώντας από την εταιρία Louis Cruises την καταβολή δυόμιση εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να επιτρέψει στο πλοίο CRISTAL να πραγματοποιήσει την κρουαζιέρα της ερχόμενης Παρασκευής.

Αξίζει να τονιστεί ότι ανάλογη προσπάθεια έγινε και την προηγούμενη εβδομάδα χωρίς όμως θετικό αποτέλεσμα καθώς τότε δεν ασκήθηκαν οι …κατάλληλες πιέσεις στους συμμετέχοντες εκπροσώπους των εφοπλιστών. Μάλιστα τώρα το ΝΑΤ έσπευσε να βεβαιώσει τα κατά την άποψη του «οφειλόμενα» στην εφορία της νόμιμου εκπροσώπου της LOUIS και έχει κινήσει και ποινική διαδικασία εναντίον της.
Και όλα αυτά συνέβησαν ενώ αναμένεται ανά πάσα στιγμή η δημοσίευση της γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους επί του θέματος της επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών των κρουαζιεροπλοίων υπό ελληνική σημαία, - νόμος Κεφαλογιάννη-  η οποία σημειωτέων καθυστερεί να καθαρογραφεί εδώ και 45 ημέρες.
Ποιος εξαπατάει ποιον!
Περιμένει λέει να του πει ο Πρωθυπουργός
εάν θα πρέπει να παρέμβει για το θέμα ΝΑΤ-LHC!
Τελικά είναι ή δεν είναι υπουργός η τζάμπα του
είπε ο κ. Πλακιωτάκης ότι : Το μόνο που κατάφερες
είναι να γίνεις Υπουργός!  Ο ίδιος ο κ.
Διαμαντίδης, ξέρει ότι είναι Υπουργός;
Να σημειωθεί επίσης ότι τη γνωμοδότηση αυτή αναμένει όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος ο ΥΘΥΝΑΛ, Γιάννης Διαμαντίδης όταν μάλιστα εξ’ αιτίας της μεγάλης καθυστέρησης ο επιχειρηματίας είχε εκφράσει την πρόθεσή του να υποστείλει την Ελληνική σημαία από τα δύο τελευταία πλοία του ενώ ταυτόχρονα ο υπουργός, κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει, εξέδωσε ανακοίνωση μιλώντας για εξαπάτηση του Υπουργείου από τον επιχειρηματία Κωστάκη Λοίζου.
Είναι προφανές βέβαια ποιος εξαπατάει ποιον, όταν ένα κράτος που ψηφίζει έναν νόμο, και δεν τον εφαρμόζει αλλά ζητάει τα «ρέστα» από μία ιδιωτική επιχείρηση.
Σημειώνεται ότι το πλοίο αυτό είναι το τελευταίο που διατηρεί την ελληνική σημαία και μαζί με το LOUIS MAJESTY που φέρει σημαία Μάλτας, και άλλα πλοία της εταιρίας, δίνουν εργασία σε περίπου 500 Έλληνες ναυτικούς. Την ίδια στιγμή, άλλοι 200 Έλληνες ναυτικοί βρίσκονταν σε αναμονή περιμένοντας να καθαρογραφεί η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
Υπενθυμίζεται ότι στο Νομικό Συμβούλιο, προσέφυγε ο ΥΘΥΝΑΛ Γιάννης Διαμαντίδης, όταν ο ίδιος αν και είναι ο αρμόδιος υπουργός, εξέφρασε αδυναμία παρέμβασης για τη εφαρμογή ή «διόρθωση» του νόμου Κεφαλογιάννη (3409/2005 (ΦΕΚ 273Α΄),  με τον οποίο αποφασίστηκε να επιδοτούνται από το κράτος οι ασφαλιστικές εισφορές των Ελλήνων ναυτικών που θα ναυτολογούνται στα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια. Ο νόμος αυτός από το 2005 μέχρι στιγμής δεν έχει εφαρμοστεί με αποτέλεσμα να εμφανίζεται η LOUIS HELLENIC CRUISES ως να οφείλει περισσότερα από 15 εκ. ευρώ στο ΝΑΤ (οφειλές και προσαυξήσεις).
Εκτεθειμένη παγκοσμίως η Ελλάδα
Με όλα αυτά τα ευτράπελα που συμβαίνουν στην Ελλάδα
με πρωταγωνιστή τον ίδιο τον ΥΘΥΝΑΛ,
 ποια άλλη εταιρία κρουαζιέρας θα ...επωφεληθεί
από τα "πλεονεκτήματα" για να φέρει πλοία
στην Ελληνική σημαία ή έστω να ναυτολογήσει
Έλληνες ναυτικούς;
Όλα αυτά τα τραγελαφικά αναμένεται να επηρεάσουν αρνητικά τον τουρισμό της χώρας καθώς ήδη μερικές εκατοντάδες Αμερικανοί τουρίστες βρίσκονται στην Ελλάδα περιμένοντας να επιβιβαστούν αύριο Παρασκευή στο πλοίο, ενώ ακόμα 200 Αμερικανοί βρίσκονται ήδη στον αέρα και αναμένεται να καταφθάσουν στη χώρα μας αεροπορικώς.

Το πρωί της Παρασκευής είναι απορίας άξιο τι θα συμβεί στο λιμάνι του Πειραιά, όταν οι ξένοι τουρίστες θα φθάσουν και θα πληροφορηθούν ότι το Ελληνικό Κράτος, παίζει ένα ύπουλο και ποταπό παιχνίδι με τους επιχειρηματίες της κρουαζιέρας με αποτέλεσμα το πλοίο να μην μπορεί να αποπλεύσει.

Φυσικά το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι. Σε περίπτωση που ο «Αλλα Ντ’ Άλλων» ή «Αλαίν Ντελόν» όπως αποκαλεί ο Πειραιάς τον ΥΘΥΝΑΛ Διαματίδη, δεν αντιδράσει έγκαιρα, η εταιρία - σύμφωνα με πληροφορίες-  θα ξεκινήσει την διαδικασία της υποστολής της Ελληνικής σημαίας οριστικά και αμετάκλητα από τα πλοία της.  Αρκετοί Έλληνες ναυτικοί θα βρεθούν σε λίγες ώρες άνεργοι ενώ ταυτόχρονα από τη LOUIS καταβάλλονται προσπάθειες ώστε οι ξένοι τουρίστες να ταξιδέψουν με άλλα πλοία της εταιρίας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η εταιρία δεν θα υποστεί σημαντική ζημιά.  Ιδιαίτερο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν μάλλον οι Έλληνες τουρίστες, οι οποίοι έχουν ήδη εκτιμήσει τις πολύ καλές τιμές και την ποιότητα των Υπηρεσιών που παρέχει η εταιρία.