Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου
Στοιχεία για τυχόν τρίτη υπόθεση Παυλίδη αναζητούν οι βουλευτές της αντιπολίτευσης. Ο πρώην υπουργός Αιγαίου φέρεται να κατακύρωσε δύο άγονες γραμμές σε ημέτερο πολιτευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Σάμου Νικόλαου Κατρακάζου ενώ η κυριότητα του πλοίου βρισκόταν υπό αμφισβήτηση από τους συνεταίρους του.
Πρόκειται για το πλοίο ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ που εκτελούσε την άγονη γραμμή : Φούρνοι, Θύμαινα, Χρυσομιλιά,. Καρλόβασι, και τη γραμμή Φούρνοι Θύμαινα, Χρυσομιλιά, άγιος Κήρυκος. Για τις γραμμές αυτές το πλοίο εισέπραττε περίπου 26.000 ευρώ μηνιαίως.
Στο μεταξύ πόρισμα για οικονομικές ατασθαλίες συνέταξε η Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής εναντίον του Λιμενικού Ταμείου Σάμου. Ο υπουργός Ναυτιλίας Αναστάσης Παπαληγούρας παραδέχθηκε στην συνέντευξη Τύπου της 23ης Απριλιου 2009 ότι το πόρισμα διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα.
Ωστόσο ο γ.γ. Λιμένων, Γιώργος Βλάχος επεχείρησε να απαλλάξει από τις ευθύνες του τον τέως πρόεδρο, Ν. Κατρακάζο δηλώνοντας ότι τους ισολογισμούς συνέτασσε μία υπάλληλος καθαριότητας τονίζοντας ότι για λόγους ισοσκελισμού του ισολογισμού, η γυναίκα έσβηνε με blanco τα ποσά στα γραμμάτια εισπράξεως π.χ. των 13.000 ευρώ και έγραφε 46.000.
Πάντως Το ΕΣΡ και η επιτροπή Ανταγωνισμού επέβαλαν πρόσφατα πρόστιμα 30.000 ευρώ στη Σαμιακή Τηλεόραση και 69.864 ευρώ στις εταιρίες συμπλοιοκτησίας του κ. Κατρακάζου για διάφορες μη σύννομες ενέργειες του ιδίου.
Στις 6 Απρ 2009 η Επιτροπή Ανταγωνισμού επέβαλε πρόστιμο 69.864 ευρώ στις εταιρίες ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΠΛΟΕΣ, ΠΛΟΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ και ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ του κ. Κατρακάζου με το αιτιολογικό οι εταιρίες παρέβησαν το άρθρο Νο 703 του 1977 περί απαγόρευσης της καταχρηστικής εκμετάλλευσης δεσπόζουσας θέσης που κατέχουν στη σχετική αγορά. Σύμφωνα με το σκεπτικό επειδή ήσαν οι μοναδικές εταιρίες που διενεργούσαν τουριστικους πλόες στη περιοχή επέλεγε τους τουριστικούς πράκτορες ενώ προέβαινε και σε συμβάσεις καταχρηστικές.
Επιπρόσθετα πριν 15 ημέρες το ΕΣΡ επέβαλε στη Σαμιακή Τηλεόραση πρόστιμο 30.000 ευρώ εξ’ αιτίας της μη νόμιμης μεταβίβασης των μετοχών του κ. Κατρακάζου σε άλλο μέτοχο. Η μεταβίβαση των μετοχών ήταν απαραίτητη προκειμένου ο πολιτευτής της Ν. Δημοκρατίας και πλοιοκτήτης να πάρει πιστοποιητικό διαφάνειας ώστε να έχει τη δυνατότητα συμμετοχής στους διαγωνισμούς για τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές.
Να σημειωθεί ότι για το θέμα αμφισβήτησης της κυριότητας του πλοίου ΣΑΜΟΣ εστάλη αναφορά το 2007 στην εισαγγελία από την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων και ενώ έπρεπε μέσα σε τέσσερις μήνες το αργότερο να προωθηθεί, ωστόσο μέχρι σήμερα – δηλαδή δύο χρόνια μετά – εξακολουθεί να τελεί υπό εξέταση.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη οι βουλευτές Καχριμάκης, Τσουρή, Πλεύρης και Αιβαλιώτης αναζητούν στοιχεία προκειμένου να ζητήσουν να διαβιβαστεί ο φάκελος στη βουλή.
Επίσης καθώς ο κ. Κατρακάζος - σύμφωνα με πληροφορίες - ελέγχει όλα τα ΜΜΕ της Σάμου, στο νησί κανείς δεν έχει ενημερωθεί για το θέμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου