Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ο ΒΑΡΒΑΤΕΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΠΛΟΙΟ ΜΕ 17 ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ


Φήμες ότι η εταιρία απειλείται με λουκέτο!

Σοβαρά οικονομικά προβλήματα φαίνεται να αντιμετωπίζει εδώ και περίπου δύο χρόνια η  ναυτιλιακή εταιρία NAFTOTRADE.  Όπως είναι γνωστό, στο τιμόνι της εταιρίας είναι ο κ. Νίκος Βαρβατές, πρόεδρος και της Ένωσης Εφοπλιστών Μικρών Αποστάσεων.

Το τελευταίο πρόβλημα που αφήνει έκθετη της εταιρία, αφορά στην εγκατάλειψη του πλοίου «NAFTOCEMENT», σημαίας Μάλτας, το οποίο ο εφοπλιστής από τις 2 Μαρτίου "ξέχασε" στο ααγκυροβόλιο της Ελευσίνας με 17 ναυτικούς, ανάμεσά τους και έναν Έλληνα.


Σημειώνεται επίσης ότι και οι διοικητικοί υπάλληλοι της NAFTOTRADE υποφέρουν από τις καθυστερήσεις της καταβολής των μισθών τους ενώ περισσότερα από 10 άτομα έχουν απολυθεί από την εταιρία τους τελευταίους μήνες.

"Θέλουμε να πάμε σπίτια μας, χρειαζόμαστε τους μισθούς μας", αναγράφει το πανό που σήκωσαν στο πλοίο οι εγκαταλειμμένοι ναυτικοί.
 
Αυτό που κάνει το θέμα κυριολεκτικά εξωφρενικό, είναι η αδιαφορία του Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννη Διαμαντίδη, να ασχοληθεί με την υπόθεση προκειμένου οι ναυτικοί να λάβουν τα δεδουλευμένα τους και να επαναπατριστούν.  Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, το Υπουργείο επικαλείται το επιχείρημα ότι καθώς το πλοίο φέρει σημαία Μάλτας, θεωρείται ξένο έδαφος  και γι αυτό δεν υπάρχει καμία δυνατότητα παρέμβασης.
 
Προφανώς η αλήθεια είναι ότι τέτοια θέματα βρίσκονταν πάντα στη διαχείριση του Λιμενικού Σώματος και τώρα καθώς οι λιμενικοί - γνώστες της νομοθεσίας έχουν απομακρυνθεί από την ευθύνη του ΥΘΥΝΑΛ, ο Υπουργός δεν μπορεί να ενεργήσει όπως οφείλει. 

Από την πλευρά του ο εφοπλιστής ο οποίος διαχειρίζεται έναν στόλο από 16 πλοία, όπου υποστηρίζει ότι: «Ο ελληνικός στόλος Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων και τα πλοία του, επιβαρύνονται με συνθέσεις πληρώματος που υπερβαίνουν αυτές των ποντοπόρων πλοίων, ενώ εκείνα που εκτελούν κυρίως πλόες εσωτερικού, υποχρεούνται να λειτουργούν με συνθέσεις αποτελούμενες αποκλειστικά από Έλληνες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα επαχθείς σε κόστος και σε αριθμό ναυτικών. Λόγω αυτών των συνθέσεων το ελληνικό πλοίο έχει υποστεί σημαντική μείωση της ανταγωνιστικότητάς του».

Αυτά βεβαίως δεν αποτελούν δικαιολογία για την εγκατάλειψη του πλοίου καθώς το "NAFTOCIMENT" φέρει σημαία Μάλτας και το πλήρωμά του αποτελείται από 16 αλλοδαπούς και μόνον έναν Έλληνα ναυτικό.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές, φέρονται από μήνες να δηλώνουν αδυναμία αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, χωρίς ωστόσο αυτό να έχει επηρεάσει τον προσωπικό τους τρόπο ζωής ο οποίος δεν χαρακτηρίζεται από μείωση των προσωπικών τους εξόδων.

1 σχόλιο:

  1. Φυσικά ούτε λόγος για τα νεότευκτα πλοία και παραγγελίες της εταιρείας στα τουρκικά ναυπηγία http://www.termeshipyard.com/eng/
    Βέβαια ο κος Βαρβατες καλά κάνει και υποστηρίζει τα οικονομικά του συμφέροντα σαν σωστός επιχειρηματίας ,όπως θα έκανε ο καθένας από εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου