Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

ΠΕΡΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η G.A. FERRIES

Εκποιήθηκαν τελικά τα επτά πλοία της εταιρίας G.A. Ferries.  Οι νέοι ιδιοκτήτες τους είναι σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠ οι εταιρίες «Ιγνάτιος Σπανόπουλος Α.Ε.» και «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.».  Το συνολικό τίμημα των πλοίων ανήλθε στα 7.200.300 ευρώ συν ΦΠΑ.

Όπως είναι γνωστό η πιο πάνω εκποίηση προήλθε μετά από δύο πλειοδοτικούς διαγωνισμούς, σύμφωνα με το Ν. 2881/2001 και απόφαση του Σ.τ.Ε.


Ήδη τα πλοία παραδόθηκαν στις πλειοδοτούσες εταιρίες και σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψαν θα πρέπει να τα απομακρύνουν από το λιμάνι εντός ενός μηνός.

Με την απομάκρυνση των επτά (7) πλοίων αυτών, τίθενται και πάλι σε λειτουργία ισάριθμες θέσεις ελλιμενισμού για πλοία της ακτοπλοΐας.

Η απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων, ανενεργών και επικίνδυνων πλοίων, δεν αποτελεί μόνο μια ορθή και επιτυχή πράξη για τα οικονομικά του Ο.Λ.Π. Α.Ε. και την εύρυθμη λειτουργία του Κεντρικού Λιμένος της χώρας, αλλά και μια σημαντικότατη ενέργεια αισθητικής και περιβαλλοντικής προστασίας του λιμένα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πλοία "Μιλένα", "Νταλιάνα",  "Μαρίνα"  και  "Ροδάνθη",  έγραψαν τη δική τους μεγάλη ιστορία στην ανάπτυξη της ακτοπλοΐας, καθώς ουσιαστικά εγκαινίασαν τις γέφυρες σύνδεσης μικρών νησιών όπως είναι η Ψέριμος, με την Ηπειρωτική Ελλάδα.

Δεν είναι υπερβολή να αναφέρουμε ότι κάθε φορά που η εταιρία εγκαινίαζε ένα καινούριο δρομολόγιο, στα νησιά στηνόταν πανηγύρι με δοξολογία, παρελάσεις και πολιτιστικά δρώμενα.

Ήρθε όμως η εποχή της ανανέωσης του στόλου.  Ο καπτα Μάκης Αγούδημος  δεν θέλησε να ακολουθήσει τον δρόμο της βελτίωσης των πλοίων του αλλά ούτε και να πουλήσει τα παλιά πλέον πλοία προκειμένου να αγοράσει καινούρια.  Ίσως, είχε και τη διορατικότητα των προβλημάτων της σύγχρονης εποχής.

Έτσι, κράτησε ότι περιουσιακό στοιχείο διέθετε - από τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες κανένα δεν είναι στο όνομά του - απέσυρε και όλο το ρευστό από τους τραπεζικούς του λογαριασμούς και έθεσε εαυτόν εκτός Ελληνικής Ακτοπλοΐας.

Δεν αποκλείεται, παρά την απώλεια του στόλου του, ο Γεράσιμος Αγούδημος να είναι σήμερα ο πλέον κερδισμένος επιχειρηματίας της Ακτοπλοΐας, μετά τον Περικλή Παναγόπουλο ο οποίος πολύ πριν τη κρίση, πώλησε τις μετοχές που διέθετε στην BLUESTAR  και στη SUPERFERRIES στος Επιχειρήσεις "Αττική".