Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2011

ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ ΠΛΟΙΟΝ

Το διαλυτήριο πλοίων στην πόλη Alang
της Ινδίας
Και αυτή τη βδομάδα η Ινδία είχε τις υψηλότερες τιμές, λόγω των αυξητικών τάσεων στις τιμές του σιδήρου αλλά και της ισχυρής ρουπίας έναντι του δολαρίου, όπου βέβαια είχε σαν αποτέλεσμα να συμπαρασύρει και τις τιμές του Πακιστάν και της Κίνας για να μπορέσουν να μείνουν στον ανταγωνισμό. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 525 - $ 550 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.


✏ Το Πακιστάν λόγω των εθνικών εορτών αλλά και του επερχόμενου Ramadan, προσπάθησε να εξασφαλίσει πλοία στον τομέα που προτιμά, τα tankers, αλλά όχι με ικανοποιητικά αποτελέσματα, καθώς αντιμετώπισε ισχυρό ανταγωνισμό από την Ινδία. Οι τιμές του Πακιστάν κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Η Κίνα έκανε φιλότιμες προσπάθειες να προσελκύσει πλοία από την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, αλλά και αυτή αντιμετώπισε τον ισχυρό ανταγωνισμό τιμών από την Ινδία. Οι τιμές της Κίνας ήταν $ 450 - $ 465 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Η κατάσταση στο Μπαγκλαντές παραμένει η ίδια, αφού αναμένεται η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου για το αν θα δοθεί παράταση λειτουργίας των διαλυτηρίων, η οποία απόφαση συνέχεια αναβάλλεται. Η καινούρια ημερομηνία που ορίστηκε για τη συνεδρίαση του δικαστηρίου είναι η 7η Αυγούστου.
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των καθυστερήσεων ήταν να επωφεληθεί η αγορά της Ινδίας καθώς πλοία που κανονικά θα πηγαίνανε στο Μπαγκλαντές κλείσανε στην Ινδία. Το συνολικό επίπεδο διαλύσεων της εβδομάδας ήτανε ελάχιστα υψηλότερο από τα ικανοποιητικά επίπεδα της προηγούμενης εβδομάδας, στους 914,685 DWT.
Πιο αναλυτικά, τo 69% (633.200 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου από Handysize μέχρι Capes (3 Capes), το 26% (239,587) δεξαμενόπλοια, το 4% (41.898 DWT) RO-RO και μόλις το 1% Reefers. Για τον Ιούλιο του 2011, το σύνολο των διαλύσεων μόλις ξεπέρασε τα 3 εκ. τόνους (3,084,038 DWT)
Google