Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - Η LOUIS CRUISES αποκαλύπτει στο nautilia.gr το παρασκήνιο του ΤΕΛΟΥΣ...

Αποκλειστική και αποκαλυπτική τηλεοπτική συνέντευξη στο nautilia.gr, παραχώρησε ο Αρχιπλοίαρχος της LOUIS CRUISES Βασίλειος Γκάζικας, ο οποίος απαντάει μεταξύ άλλων σε ερωτήσεις όπως:
- Θα κάνει φέτος επιβίβαση από το λιμάνι του Πειραιά η εταιρία LOUIS CRUISES;

- Θα αποβιβάσει και φέτος 150.000 επιβάτες στα ελληνικά νησιά, όπως έκανε τα τελευταία έξι χρόνια;

- Θα διατηρήσει τους τελευταίους 400 Έλληνες ναυτικούς που απασχολεί σήμερα στα πλοία της

«Louis Cristal» και «Louis Majesty»;


- Θα υπογράψει η LOUIS την σύμβαση που προβλέπεται από τον τελευταίο νόμο «στήριξης» της κρουαζιέρας (νόμος για την άρση του καμποτάζ);

- Πραγματικά η εταιρία θα υποστείλει την ελληνική σημαία από το «Louis Cristal» και το «Louis Majesty»;

- Εάν σημειωθεί τελικά η αλλαγή του νηολογίου, γιατί δεν θα επανέλθουν τα πλοία στην ελληνική σημαία;

Αυτά και πολλά άλλα που σίγουρα θα προκαλέσουν νέες συζητήσεις αναφέρονται στην περίπου εννέα λεπτών τηλεοπτική συνέντευξη.

Στήριξε την ελληνική οικονομία

Να υπενθυμίζουμε ότι, η LOUIS CRUISES, είναι η μοναδική εταιρία που ανέστησε την ελληνική κρουαζιέρα. Από το 2005 μέχρι σήμερα έδωσε ψωμί σε χιλιάδες Έλληνες ναυτικούς αλλά και σε εκατομμύρια Έλληνες, επιχειρηματίες και εργαζόμενους του Εμπορίου και του Τουρισμού.

Δυστυχώς, η εταιρία αυτή, υποχρεώνεται σήμερα από την ελληνική κυβέρνηση να αποχωρήσει από το ελληνικό νηολόγιο.

Το γεγονός αυτό προκάλεσε θλίψη στον ναυτικό κόσμο αλλά και αρνητικά σχόλια σε βάρος της κυβέρνησης και κυρίως κατά του Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γιάννη Διαμαντίδη, ιδιαίτερα μετά την προσπάθεια που κατέβαλε ο τελευταίος με ανακοίνωσή του, να …θολώσει τα νερά, δηλώνοντας ότι η εταιρία εξαπάτησε το Υπουργείο.

Φυσικά, έγινε αμέσως αντιληπτό από όσους γνωρίζουν το παρασκήνιο, ότι η αχαρακτήριστη αντίδραση του Υπουργού, «υπαγορεύθηκε» από τον φόβο των ευθυνών που αυτομάτως επωμίζεται. Γιατί δεν είναι λίγο πράγμα, να επιστρέφει στη ζεστασιά του σπιτιού του κάθε βράδυ, γνωρίζοντας ότι ακόμη 400 άνθρωποι, έχασαν εξ’ αιτίας του το ψωμί τους και το ψωμί της οικογένειάς τους.

Φυσικά άμοιροι ευθυνών δεν είναι και όσοι διετέλεσαν Υπουργοί Ναυτιλίας επί κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας: Μανόλης Κεφαλογιάννης (σ.σ. ευθύνεται για τα λάθη που κατέστησαν τον νόμο 3409/2005 ανενεργό) , Γιώργος Βουλγαράκης και Αναστάσης Παπαληγούρας, συμπεριλαμβανομένου και του Υφυπουργού Πάνου Καμμένου.

Δείτε επίσης: http://217.118.24.72:8088/new/site/index.php?option=com_content&view=article&id=210:2011-02-04-20-07-54&catid=47:2010-09-14-08-55-48&Itemid=100