Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΑΠΟΨΕΙΣ: Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΤΣΟΛΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

" Γεια σας. Με λένε Τάσο και είμαι από τα Φάρσαλα. . Είμαι τσολιάς στο Προεδρικό Μέγαρο και μία παρά μία, έχω υπηρεσία στον Άγνωστο Στρατιώτη. Εύζωνας.

Παλιά λέγανε είναι βαριά η τέτοια του τσολιά. . Τώρα λένε είναι βαριά η μα...ία του τσολιά, που κάθεται και τρώει ακίνητος τα δακρυγόνα και τα μάρμαρα.

Και εξηγούμαι. Την Τετάρτη ήμουν υπηρεσία... 2.00- 4.00 το απόγευμα. Κάναμε τη θεαματική είσοδο - που μεταξύ μας την έχουμε βαρεθεί 50 χρόνια οι ίδιες κινήσεις, χρειάζεται λίγο Φωκάς Ευαγγελινός να γίνουν πιο σύγχρονες - και πιάνω θέση στο φυλάκιο.

Με το που αράζω ακούνητο και αμίλητο στρατιωτάκι, νιώθω ένα μάρμαρο νάρχεται καταπάνω μου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ολόκληρο το χρονογράφημα στη σελίδα μας "ΑΠΟΨΕΙΣ"  http://nextok.blogspot.com/p/xxxxxxxx.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου