Παρόν ταυτόχρονα και στο πλοίο και στις συνεδριάσεις
Είναι απορίας άξιο τουλάχιστον τα τελευταία δύο χρόνια, πως ο κ. Απόστολος Βεντούρης εμφανιζόταν στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, πως συμμετείχε στις συνεδριάσεις της ΝΕΛ, πως προέδρευε των συνεδριάσεων της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, πως σύνεστησε και λειτουργούσε την «ΚΕΡΒΕΡΟΣ», πως έκανε τις γνωστές συνεντεύξεις Τύπου, όταν τριακόσιες εξήντα ημέρες το χρόνο, βρισκόταν ναυτολογημένος επί σειρά ετών έως και τις 23 Νοεμβρίου 2010;
Το αστυνομικό δαιμόνιο του Ναυτολόγου
Όπως παρατήρησε ανώτερο στέλεχος του Λιμενικού «Το μεγαλείο του αστυνομικού δαιμόνιου του Λιμενικού, εφαρμόστηκε πολύ σωστά στη Σύρο όπου υπήρξε η αναμενόμενη εκ του νόμου ενέργεια. Εφαρμόστηκε όμως και από τον Ναυτολόγο Πειραιά το αστυνομικό δαιμόνιο, αλλά από την ανάποδη πλευρά. Με αποτέλεσμα, μόλις ο Ναυτολόγος είδε το πρώτο δημοσίευμα που αναφερόταν στην εικονική ναυτολόγηση, έσπευσε να απολύσει τον «ναυτολογημένο» Απόστολο Βεντούρη, αντί να σπεύσει να κάνει όσα προαναφέραμε, (δείτε προηγούμενη ανάρτηση: ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠ. ΒΕΝΤΟΥΡΗ Ο ΝΑΥΤΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΕΡΑΙΑ ) πράγμα που τουλάχιστον δημιουργεί έντονες υποψίες ότι ο κ. Τριαντάφυλλος Λάμπρος γνώριζε προκαταβολικά, ότι η ναυτολόγηση στην οποία συνέργησε ήταν εικονική.
Αλλά και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στη Ναυτολογία, έχουν προφανώς τις δικές τους ευθύνες – όσοι εμπλέκονται - και εύλογα οι συνάδελφοί τους διερωτώνται: Γιατί ένας εργαζόμενος διευκολύνει έναν εφοπλιστή σε τέτοια περίπτωση; Μήπως έχει κάποιο προσωπικό όφελος ή …αφέλεια;
Δύσκολο πάντως να βεβαιώσει κάποιος για «ιό αφέλειας» ή «μαζική αφέλεια» στη Ναυτολογία Πειραιά.
Σύμφωνα πάντως με όσα φέρεται να υποστήριξε αξιωματικός του ΚΛΠ, ο Προϊστάμενος της Ναυτολογίας Πειραιά ήταν εκείνος που ναυτολόγησε τελευταίος αλλά και ο ίδιος που απέλυσε τον κ. Βεντούρη από το «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ».
Άλλος αξιωματικός μας επεσήμανε: Και ο Ναυτολόγος, και ο κάθε Λιμενάρχης και ο κάθε Υπολιμενάρχης οφείλουν να βάλουν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε τα περιθώρια λάθους να ελαχιστοποιούνται. Ιδιαίτερα στην αντικατάσταση του ναυτολογίου, πρέπει ο Ναυτολόγος να κάνει πάντα ταυτοπροσωπία. Διαφορετικά και αυτοδίκαια αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί, εάν θεωρεί ότι είναι ακριβές κάθε έγγραφο που του προσκομίζουν. Ο ίδιος αξιωματικός επεσήμανε ότι ο ναυτολόγος δίνει αμέσως άλλοθι σε κάποιον που ενδεχομένως ενεπλάκη σε παράνομες ενέργειες ή έγκλημα.
Άλλος αξιωματικός του Λιμενικού τόνισε ότι : Σε κάθε περίπτωση, οφείλει ο δημόσιος λειτουργός να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον. Και όταν κάποιος διαπιστώνει ότι υπάρχει ενδεχόμενο να έγινε εικονική ναυτολόγηση, έχει υποχρέωση να ενημερώσει όλα τα λιμεναρχεία προκειμένου να πραγματοποιούν έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πληρώματος.
Ήθελε να μάθει...
Για το τέλος του ρεπορτάζ σας αφήσαμε το καλύτερο: Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην κατάθεσή του ο Απόστολος Βεντούρης εξεταζόμενος στο πλαίσιο της ΕΔΕ που διενεργήθηκε με εντολή του πρώην Κεντρικού Λιμενάρχη Πειραιά Δημητρίου Τσιαδή, ο ίδιος δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι ναυτολογήσεις του δεν ήταν εικονικές αλλά πραγματικές. Πρόσθεσε επίσης ότι η παρουσία του στα πλοία και ιδιαίτερα στο «Αίολος Κεντέρης» τον βοήθησαν ώστε να γνωρίσει τα προβλήματα και τις αδυναμίες των μηχανών του πλοίου για να είναι σε θέση να διαπραγματεύεται με τους Γάλλους κατασκευαστές!
Δείτε επίσης: ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ – ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ …ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ http://nextok.blogspot.com/2011/03/blog-post_9971.html
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠ. ΒΕΝΤΟΥΡΗ Ο ΝΑΥΤΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΕΡΑΙΑ http://nextok.blogspot.com/2011/03/blog-post_8174.html
Είναι απορίας άξιο τουλάχιστον τα τελευταία δύο χρόνια, πως ο κ. Απόστολος Βεντούρης εμφανιζόταν στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, πως συμμετείχε στις συνεδριάσεις της ΝΕΛ, πως προέδρευε των συνεδριάσεων της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, πως σύνεστησε και λειτουργούσε την «ΚΕΡΒΕΡΟΣ», πως έκανε τις γνωστές συνεντεύξεις Τύπου, όταν τριακόσιες εξήντα ημέρες το χρόνο, βρισκόταν ναυτολογημένος επί σειρά ετών έως και τις 23 Νοεμβρίου 2010;
Το αστυνομικό δαιμόνιο του Ναυτολόγου
Όπως παρατήρησε ανώτερο στέλεχος του Λιμενικού «Το μεγαλείο του αστυνομικού δαιμόνιου του Λιμενικού, εφαρμόστηκε πολύ σωστά στη Σύρο όπου υπήρξε η αναμενόμενη εκ του νόμου ενέργεια. Εφαρμόστηκε όμως και από τον Ναυτολόγο Πειραιά το αστυνομικό δαιμόνιο, αλλά από την ανάποδη πλευρά. Με αποτέλεσμα, μόλις ο Ναυτολόγος είδε το πρώτο δημοσίευμα που αναφερόταν στην εικονική ναυτολόγηση, έσπευσε να απολύσει τον «ναυτολογημένο» Απόστολο Βεντούρη, αντί να σπεύσει να κάνει όσα προαναφέραμε, (δείτε προηγούμενη ανάρτηση: ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠ. ΒΕΝΤΟΥΡΗ Ο ΝΑΥΤΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΕΡΑΙΑ ) πράγμα που τουλάχιστον δημιουργεί έντονες υποψίες ότι ο κ. Τριαντάφυλλος Λάμπρος γνώριζε προκαταβολικά, ότι η ναυτολόγηση στην οποία συνέργησε ήταν εικονική.
Αλλά και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στη Ναυτολογία, έχουν προφανώς τις δικές τους ευθύνες – όσοι εμπλέκονται - και εύλογα οι συνάδελφοί τους διερωτώνται: Γιατί ένας εργαζόμενος διευκολύνει έναν εφοπλιστή σε τέτοια περίπτωση; Μήπως έχει κάποιο προσωπικό όφελος ή …αφέλεια;
Δύσκολο πάντως να βεβαιώσει κάποιος για «ιό αφέλειας» ή «μαζική αφέλεια» στη Ναυτολογία Πειραιά.
Σύμφωνα πάντως με όσα φέρεται να υποστήριξε αξιωματικός του ΚΛΠ, ο Προϊστάμενος της Ναυτολογίας Πειραιά ήταν εκείνος που ναυτολόγησε τελευταίος αλλά και ο ίδιος που απέλυσε τον κ. Βεντούρη από το «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ».
Άλλος αξιωματικός μας επεσήμανε: Και ο Ναυτολόγος, και ο κάθε Λιμενάρχης και ο κάθε Υπολιμενάρχης οφείλουν να βάλουν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε τα περιθώρια λάθους να ελαχιστοποιούνται. Ιδιαίτερα στην αντικατάσταση του ναυτολογίου, πρέπει ο Ναυτολόγος να κάνει πάντα ταυτοπροσωπία. Διαφορετικά και αυτοδίκαια αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί, εάν θεωρεί ότι είναι ακριβές κάθε έγγραφο που του προσκομίζουν. Ο ίδιος αξιωματικός επεσήμανε ότι ο ναυτολόγος δίνει αμέσως άλλοθι σε κάποιον που ενδεχομένως ενεπλάκη σε παράνομες ενέργειες ή έγκλημα.
Άλλος αξιωματικός του Λιμενικού τόνισε ότι : Σε κάθε περίπτωση, οφείλει ο δημόσιος λειτουργός να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον. Και όταν κάποιος διαπιστώνει ότι υπάρχει ενδεχόμενο να έγινε εικονική ναυτολόγηση, έχει υποχρέωση να ενημερώσει όλα τα λιμεναρχεία προκειμένου να πραγματοποιούν έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πληρώματος.
Ήθελε να μάθει...
Για το τέλος του ρεπορτάζ σας αφήσαμε το καλύτερο: Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην κατάθεσή του ο Απόστολος Βεντούρης εξεταζόμενος στο πλαίσιο της ΕΔΕ που διενεργήθηκε με εντολή του πρώην Κεντρικού Λιμενάρχη Πειραιά Δημητρίου Τσιαδή, ο ίδιος δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι ναυτολογήσεις του δεν ήταν εικονικές αλλά πραγματικές. Πρόσθεσε επίσης ότι η παρουσία του στα πλοία και ιδιαίτερα στο «Αίολος Κεντέρης» τον βοήθησαν ώστε να γνωρίσει τα προβλήματα και τις αδυναμίες των μηχανών του πλοίου για να είναι σε θέση να διαπραγματεύεται με τους Γάλλους κατασκευαστές!
* * * * * * * * * *
Παρακαλούμε αφήστε τα σχόλιά σας κάτω από το κείμενο.
Δείτε επίσης: ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ – ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ …ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ http://nextok.blogspot.com/2011/03/blog-post_9971.html
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠ. ΒΕΝΤΟΥΡΗ Ο ΝΑΥΤΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΕΡΑΙΑ http://nextok.blogspot.com/2011/03/blog-post_8174.html
Κα Κοντζόγλου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαπιστώνουμε ότι προσπαθείτε να τετραγωνίσετε τον κύκλο με το θέμα εικονικές ναυτολογήσεις. Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι οι ναυτολογήσεις χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.
Η πρώτη, αφορά στους "κατ' επάγγελμα ναυτικούς" και η δεύτερη στους "κατ' επάγγελμα ναυτολογημένους".
Το ζήτημα κάθε φορά είναι, ποιος ναυτολογείται ή απολύεται, σε ποια λιμενική αρχή πραγματοποιείται η διαδικασία, εάν γίνονται οι προβλεπόμενες ταυτοπροσωπίες και το σπουδαιότερο......! Τί συνέπειες "απολαμβάνει" το όργανο που διαπιστώνει & καταγράφει την παράνομη πράξη & ιδιαίτερα, όταν ο απών "ναυτικός" συγκαταλέγεται στην "προστατευόμενη ευγενή τάξη" των "σπουδαίων" ή των "Ξέρεις ποιος είμαι εγω ρε?" ή των "γνωστών" ή των διαπλεκόμενων. Ο εξειδικευμένος επί του θέματος αντιναύαρχος Λ.Σ., ειδικά για την περίπτωση του προέδρου, έχει να πει κάτι ?
Γι' αυτό, είναι θέμα αυτοπροστασίας των θεσμών η ανάπτυξη ενός συστήματος αποτελεσματικών κυρώσεων, το οποίον όμως ουδείς Υπουργός ή Αρχηγός, μέχρι σήμερα, δεν δύναται να (υπο) στηρίξει! Η δυναμική τους, δυστυχώς, εξαντλείται σε επιλεκτικές μεταθέσεις, σε κατ' επιταγή κρίσεις & εξυπηρετήσεις ημετέρων.
ΜΘΧ
Δεν ξέρω τι εννοείται λέγοντας ότι προσπαθώ να τετραγωνίσω τον κύκλο. Παρουσίασα τα πράγματα ως έχουν και σύμφωνα με τις πληροφορίες μου συμπεριλαμβάνοντας πολύ λίγα σχόλια που εύλογα προκύπτουν από το θέμα. Εδώ που φθάσαμε, το ζήτημα είναι ΘΕΛΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ; ΝΑΙ Η ΟΧΙ. Τους τρόπους όλοι τους γνωρίζετε. Και οι καπεταναίοι που σωπαίνουν και οι οποίοι μπορεί αύριο να μου έρθουν μάρτυρες κατηγορίας επίσης σωπαίνουν γιατί έχουν λερωμένη τη φωλιά τους. Αλλά και οι κατά τόπους ναυτολόγοι, όπως σωστά παρατηρείτε, τι λόγους έχουν να ναυτολογούν παράνομα έναν εφοπλιστή όταν δεν επιβαίνει στο πλοίο; ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ - ιλδιαίτερα της τελευταίας δεκαετίας - ΗΤΑΝ ΑΜΟΙΡΟΙ ΕΥΘΥΝΩΝ; Βλέπετε, εάν κόψουν τον κ... του κάθε "Βεντούρη" που θα βρίσκουν καύσιμα και άλλα απαιτούμενα για να κυνηγήσουν τους φτωχοδιαβόλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς καμία διάθεση να αμφισβητήσουμε τα έγκριτα ρεπορτάζ σας, απαντούμε αντιγράφοντας από λεξικό:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πολλοί φιλόσοφοι και μαθηματικοί, από την αρχαιότητα μέχρι τα τέλη του 19ου αιώνα απασχολούντο με την προσπάθεια του τετραγωνισμού του κύκλου. Το θέμα έκλεισε το 1882 όταν ο Φέρντιναντ Φον Λίντεμαν (Ferdinand von Lindemann) απέδειξε πως το θέμα δεν μπορεί να καταστεί εφικτό. Γιαυτό όταν κάποιος λέει: «προσπαθώ να τετραγωνίσω τον κύκλο» εννοεί πως επιδιώκει κάτι το ακατόρθωτο, κάτι το καταδικασμένο σε αποτυχία.Λέγοντας κάποιος δε τη φράση «σιγά μην καταφέρω να τετραγωνίσω τον κύκλο» θεωρεί, πως είναι άσκοπο να κάνει μια προσπάθεια που φαίνεται εκ των προτέρων πως έχει από ελάχιστες έως μηδενικές πιθανότητες επιτυχίας."
Εκτιμούμε λοιπόν ότι αντιλαμβάνεστε τι εννοούμε.....
Με θαλασσινούς χαιρετισμούς