Απίστευτη, προκλητική, εγκληματική, κυβερνητική αδιαφορία
Πανικός επικρατεί στο Υπουργείο "Ναυτιλίας", εξ' αιτίας της αποδυνάμωσης όλων των υπηρεσιών που ασχολούνται ακριβώς με το αντικείμενο της Ναυτιλίας καθώς αυτό δεν μειώνει μόνον τα έσοδα της χώρας αλλά συμβάλλει και στον αφελληνισμό του εναπομείναντος ελληνικού εμπορικού στόλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ άλλων έχει καταστεί κυριολεκτικά ανάπηρη η ΔΕΔΑΠΛΕ καθώς απέμειναν μόλις τρεις επιθεωρητές για να εξυπηρετούν επτακόσιες (700) ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες με περίπου εννιακόσια (900) πλοία.
Υπενθυμίζεται ότι έργο της ΔΕΔΑΠΛΕ μεταξύ άλλων είναι η προετοιμασία των κατάλληλων εισηγήσεων και προτάσεων στην στρατιωτική και πολιτική ηγεσία ως προς τον τρόπο προετοιμασίας και υλοποίησης των νέων απαιτήσεων ασφαλείας (security) για τα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις που προβλέπονται από τις νέες διατάξεις της Δ.Σ. SOLAS Κεφαλαίου XI-2 (International Ship and Port facilities Security). Μεταξύ άλλων όμως, οι επιθεωρητές της Υπηρεσίας, καλούνται να πραγματοποιήσουν επιθεωρήσεις στα υπό Ελληνική σημαία πλοία τα οποία συχνότατα βρίσκονται στην άλλη άκρη του κόσμου, όπως είναι η Κίνα, οι Φιλιππίνες κλπ.
Και βέβαια πως είναι δυνατόν, τρεις μόνον άνθρωποι να φέρουν σε πέρας ένα τόσο απαιτητικό έργο, το οποίο μάλιστα φέρνει και αξιοσημείωτα έσοδα στο ελληνικό Δημόσιο - περίπου 700 ευρώ ανά επιθεώρηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας πρόκειται να στραφεί σε ιδιώτες / πολιτικό προσωπικό προκειμένου να καλύψει τις αναγκαίες θέσεις επιθεωρητών. Είναι όμως πρακτικώς αδύνατον, να πιστοποιηθούν άμεσα οι απαραίτητοι επιθεωρητές, με αποτέλεσμα το πρόβλημα να διαιωνίζεται για ...μερικά ακόμα χρόνια.
Πάντως - και κατά γενική ομολογία - γεγονός αποτελεί ότι ο διαχωρισμός του Λιμενικού από τις υπηρεσίες ναυτιλίας προξένησε πρωτοφανή δυσλειτουργικότητα στην ελληνική ναυτιλία, κάτι που μόνον η κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει.
Πανικός επικρατεί στο Υπουργείο "Ναυτιλίας", εξ' αιτίας της αποδυνάμωσης όλων των υπηρεσιών που ασχολούνται ακριβώς με το αντικείμενο της Ναυτιλίας καθώς αυτό δεν μειώνει μόνον τα έσοδα της χώρας αλλά συμβάλλει και στον αφελληνισμό του εναπομείναντος ελληνικού εμπορικού στόλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ άλλων έχει καταστεί κυριολεκτικά ανάπηρη η ΔΕΔΑΠΛΕ καθώς απέμειναν μόλις τρεις επιθεωρητές για να εξυπηρετούν επτακόσιες (700) ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες με περίπου εννιακόσια (900) πλοία.
Υπενθυμίζεται ότι έργο της ΔΕΔΑΠΛΕ μεταξύ άλλων είναι η προετοιμασία των κατάλληλων εισηγήσεων και προτάσεων στην στρατιωτική και πολιτική ηγεσία ως προς τον τρόπο προετοιμασίας και υλοποίησης των νέων απαιτήσεων ασφαλείας (security) για τα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις που προβλέπονται από τις νέες διατάξεις της Δ.Σ. SOLAS Κεφαλαίου XI-2 (International Ship and Port facilities Security). Μεταξύ άλλων όμως, οι επιθεωρητές της Υπηρεσίας, καλούνται να πραγματοποιήσουν επιθεωρήσεις στα υπό Ελληνική σημαία πλοία τα οποία συχνότατα βρίσκονται στην άλλη άκρη του κόσμου, όπως είναι η Κίνα, οι Φιλιππίνες κλπ.
Και βέβαια πως είναι δυνατόν, τρεις μόνον άνθρωποι να φέρουν σε πέρας ένα τόσο απαιτητικό έργο, το οποίο μάλιστα φέρνει και αξιοσημείωτα έσοδα στο ελληνικό Δημόσιο - περίπου 700 ευρώ ανά επιθεώρηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας πρόκειται να στραφεί σε ιδιώτες / πολιτικό προσωπικό προκειμένου να καλύψει τις αναγκαίες θέσεις επιθεωρητών. Είναι όμως πρακτικώς αδύνατον, να πιστοποιηθούν άμεσα οι απαραίτητοι επιθεωρητές, με αποτέλεσμα το πρόβλημα να διαιωνίζεται για ...μερικά ακόμα χρόνια.
Πάντως - και κατά γενική ομολογία - γεγονός αποτελεί ότι ο διαχωρισμός του Λιμενικού από τις υπηρεσίες ναυτιλίας προξένησε πρωτοφανή δυσλειτουργικότητα στην ελληνική ναυτιλία, κάτι που μόνον η κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει.
*** *** *** *** *** ***
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, αφήστε το σχόλιό σας κάτω από το κείμενο
*** *** *** *** *** ***
Και από ποια κατηγορία Αξιωματικών ΔΕΔΑΠΛΕ θα πάνε να κάνουν επιθεωρήσεις επί των πλοίων? Οι νομικοί,οι μαθηματικοί,οι γυμναστές,οι φιλόλογοι ή οι μηχανικοί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί δεν ξέρουν ποια είναι η πλώρη και ποια η πρύμνη, ούτε έχουν ιδέα τι εστί "Security",SOLAS,MARPOL,STCW. Και δεν μαθαίνονται όλα με θεωρητικά μαθήματα,απαιτείται εμπειρία και τριβή με το αντικείμενο.
Μην ανησυχείτε όμως, 3 επιθεωρητές που ήδη υπάρχουν και
4 απόφοιτοι ΑΕΝ που πέρασαν φέτος,σύνολο 7.
Επαρκής αριθμός ώστε να φέρουν εις πέρας επιθεωρήσεις
ανά την υδρόγειο ευρισκομένων πλοίων.
Εξαίρεση πάντως μπορεί ν'αποτελούν οι ναυπηγοί,αναφορικά στους ανωτέρω μηχανικούς.