Σύνταξη από το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο ύψους 1.556,00 ευρώ (χίλια πεντακόσια πενήντα έξι) λαμβάνει γνωστότατος εφοπλιστής από την 1η Ιουλίου του 2010 ενώ επί σειρά ετών και τουλάχιστον μέχρι το 2009 ελάμβανε και το οικογενειακό επίδομα από τον ΕΛΟΕΝ.
Ο λόγος αφορά επιχειρηματία της θάλασσας ο οποίος δραστηριοποιείται και σε αρκετές άλλες επιχειρήσεις της στεριάς. Και βέβαια μπορεί ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών
Ακτοπλοΐας να είναι σήμερα υπόδικος για τις εικονικές του ναυτολογήσεις που διαπιστώθηκαν από τις Αρχές, αλλά για τον συγκεκριμένο επιχειρηματία, μόνον όσοι συναλλάσσονταν μαζί του, αλλά και οι υπάλληλοί των διαφόρων εταιριών του όπως και οι ναυτικοί των πλοίων με τους οποίους φέρεται να …συνυπηρέτησε μπορούν να βεβαιώσουν την απάτη του.
Είναι όμως τόσο τρανταχτό αυτό το όνομα που είναι αμφίβολο εάν θα τολμήσουν οι απλοί πολίτες να σταθούν απέναντί του γι αυτό και απαιτείται η ενεργοποίηση της αρμόδιας εισαγγελίας Πειραιά αφού βεβαίως προηγηθεί η κινητοποίηση τόσο του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας που εποπτεύει το ΝΑΤ και τον ΕΛΟΕΝ, όσο και του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, καθώς για το αδίκημα των εικονικών ναυτολογήσεων του συγκεκριμένου επιχειρηματία, εμπλέκονται και υπηρεσιακοί παράγοντες. Εκ των πραγμάτων πάντως, δεν χωράει αμφιβολία ότι τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια ο εφοπλιστής έβλεπε τη θάλασσα μόνον όταν κολυμπούσε ή όταν σεριάνιζε στις ακτές.
Το nextok αποκαλύπτει σήμερα ότι ο συγκεκριμένος εφοπλιστής λαμβάνει από το ΝΑΤ σύνταξη 1278,84 ευρώ από την 1η Ιουλίου 2010 ενώ στο ποσό αυτό προστίθενται και 277,23 ευρώ από το ΚΕΑΝ.
Επίσης από τον ΕΛΟΕΝ εισέπραξε παρανόμως τα ακόλουθα ποσά:
- 2002 το ποσό των 2,259.00 ευρώ με «ναυτολόγηση» 180 ημερών
- 2003 το ποσό των 6,085.33 ευρώ με «ναυτολόγηση» 360 ημερών
- 2004 το ποσό των 4,374.10 ευρώ με «ναυτολόγηση» 310 ημερών
- 2005 το ποσό των 5,385.60 ευρώ με «ναυτολόγηση» 360 ημερών
- 2007 το ποσό των 3,054.60 ευρώ με «ναυτολόγηση» 180 ημερών
- 2008 το ποσό των 4,903.20 ευρώ με «ναυτολόγηση» 270 ημερών
- 2009 το ποσό των 2.145.60 ευρώ με «ναυτολόγηση» 180 ημερών
Συνολικά ο φερόμενος ως ναυτικός επιχειρηματίας, φέρεται να εισέπραξε περισσότερα από 28.000 ευρώ από το 2002 μέχρι το 2009
Όπως προκύπτει από τα παραπάνω στοιχεία, ο εφοπλιστής φέρεται να είχε ναυτολογηθεί επί 6 μήνες το 2009, επί 9 μήνες το 2008, άλλους 6 μήνες το 2007, ενώ επί 12 ολόκληρους μήνες φέρεται να ναυτολογήθηκε το 2005 και το 2003, για 10 μήνες το 2004, και έξι μήνες το 2002.
Από δημοσιογραφικές πηγές προκύπτει ότι η πρώτη του ναυτολόγηση έγινε το 1971 και για δύο μόνον μήνες. Το πιθανότερο είναι πως αυτή η ναυτολόγηση όπως ίσως και κάποιες από τις επόμενες δεν ήταν εικονικές. Εμφανίζει όμως ναυτολογήσεις κατά τα έτη 1972-1989 άλλοτε ως ανθυποπλοίαρχος, υποπλοίαρχος, ύπαρχος και πλοίαρχος.
Το 1998 φέρεται να ναυτολογείται στον Πειραιά ως …ναύτης για εννέα μόνον ημέρες.
Ακολουθεί ναυτολόγηση μέσα από το 2002 – 2009.
Συνολικά ο εφοπλιστής-υποπλοίαρχος, 56 ετών σήμερα, φαίνεται να έχει συγκεντρώσει ναυτική υπηρεσία 20 ετών, 5 μηνών και 8 ημερών και με αυτά τα «προσόντα» λαμβάνει σύνταξη από το Ταμείο των Ναυτικών ενώ ο νόμος είναι σαφέστατος και βάση του Νομοθετικού Διατάγματος 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (ΦΕΚ Α’ 261/3.10.1973) Άρθρο 208α περί Εικονικής ναυτολόγησης:
" Ναυτικός που έχει απογραφεί και ναυτολογηθεί ή καταχωρηθεί στις καταστάσεις πλοίου με ξένη σημαία ασφαλισμένου στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (Ν.Α.Τ.), αν δεν εργάζεται στο πλοίο, καθώς και συνταξιούχος του Ν.Α.Τ. ή άλλου φορέα με συμμετοχή του Ν.Α.Τ. κατά τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης, αν επαναλαμβάνει το ναυτικό επάγγελμα χωρίς άδεια της αρμόδιας Αρχής, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους. Μετατροπή της ποινής δεν επιτρέπεται. Με την ίδια ποινή τιμωρείται ο πλοίαρχος που τον ναυτολόγησε ή υπέγραψε την κατάσταση του πληρώματος του συμβεβλημένου πλοίου, ο πραγματικός πλοιοκτήτης, ο κατά το καταστατικό της εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, οι αντιπρόσωποι τους που έχουν δηλωθεί στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ή στο Ν.Α.Τ., καθώς και ο υπάλληλος με την έννοια του άρθρου 13 του Ποινικού Κώδικα που έχει συνεργήσει. Το εν λόγω αδίκημα τιμωρείται μόνο εκ δόλου".
[Το άρθρο 208α προστέθηκε με το άρθρο 4 του Ν. 1711/1987 (ΦΕΚ Α' 109)]
Τώρα τον λόγο οφείλει να λάβει η Δικαιοσύνη ενώ οι Αρμόδιες Αρχές, οι Υπουργοί Χρυσοχοΐδης και Παπουτσής όπως και ολόκληρη η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος, οφείλουν να κινητοποιηθούν, όχι μόνον για να προστατεύσουν το δημόσιο συμφέρον διερευνώντας το μέγεθος της εικονικής ναυτολόγησης του εν λόγω εφοπλιστή, αλλά και να διατάξουν έρευνα προκειμένου να αποκαλυφθούν όλοι όσοι διέπραξαν ή και συνέργησαν στην τέλεση του εγκλήματος της εικονικής ναυτολόγησης, εξαπατώντας το Δημόσιο αλλά και θέτοντας σε κίνδυνο τους επιβαίνοντες σε πλοία τα οποία οι ναυτικοί-φαντάσματα φέρονταν να ήσαν ναυτολογημένοι πλην όμως ήσαν απόντες.
Ο λόγος αφορά επιχειρηματία της θάλασσας ο οποίος δραστηριοποιείται και σε αρκετές άλλες επιχειρήσεις της στεριάς. Και βέβαια μπορεί ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών
Ακτοπλοΐας να είναι σήμερα υπόδικος για τις εικονικές του ναυτολογήσεις που διαπιστώθηκαν από τις Αρχές, αλλά για τον συγκεκριμένο επιχειρηματία, μόνον όσοι συναλλάσσονταν μαζί του, αλλά και οι υπάλληλοί των διαφόρων εταιριών του όπως και οι ναυτικοί των πλοίων με τους οποίους φέρεται να …συνυπηρέτησε μπορούν να βεβαιώσουν την απάτη του.
Είναι όμως τόσο τρανταχτό αυτό το όνομα που είναι αμφίβολο εάν θα τολμήσουν οι απλοί πολίτες να σταθούν απέναντί του γι αυτό και απαιτείται η ενεργοποίηση της αρμόδιας εισαγγελίας Πειραιά αφού βεβαίως προηγηθεί η κινητοποίηση τόσο του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας που εποπτεύει το ΝΑΤ και τον ΕΛΟΕΝ, όσο και του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, καθώς για το αδίκημα των εικονικών ναυτολογήσεων του συγκεκριμένου επιχειρηματία, εμπλέκονται και υπηρεσιακοί παράγοντες. Εκ των πραγμάτων πάντως, δεν χωράει αμφιβολία ότι τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια ο εφοπλιστής έβλεπε τη θάλασσα μόνον όταν κολυμπούσε ή όταν σεριάνιζε στις ακτές.
Το nextok αποκαλύπτει σήμερα ότι ο συγκεκριμένος εφοπλιστής λαμβάνει από το ΝΑΤ σύνταξη 1278,84 ευρώ από την 1η Ιουλίου 2010 ενώ στο ποσό αυτό προστίθενται και 277,23 ευρώ από το ΚΕΑΝ.
Επίσης από τον ΕΛΟΕΝ εισέπραξε παρανόμως τα ακόλουθα ποσά:
- 2002 το ποσό των 2,259.00 ευρώ με «ναυτολόγηση» 180 ημερών
- 2003 το ποσό των 6,085.33 ευρώ με «ναυτολόγηση» 360 ημερών
- 2004 το ποσό των 4,374.10 ευρώ με «ναυτολόγηση» 310 ημερών
- 2005 το ποσό των 5,385.60 ευρώ με «ναυτολόγηση» 360 ημερών
- 2007 το ποσό των 3,054.60 ευρώ με «ναυτολόγηση» 180 ημερών
- 2008 το ποσό των 4,903.20 ευρώ με «ναυτολόγηση» 270 ημερών
- 2009 το ποσό των 2.145.60 ευρώ με «ναυτολόγηση» 180 ημερών
Συνολικά ο φερόμενος ως ναυτικός επιχειρηματίας, φέρεται να εισέπραξε περισσότερα από 28.000 ευρώ από το 2002 μέχρι το 2009
Όπως προκύπτει από τα παραπάνω στοιχεία, ο εφοπλιστής φέρεται να είχε ναυτολογηθεί επί 6 μήνες το 2009, επί 9 μήνες το 2008, άλλους 6 μήνες το 2007, ενώ επί 12 ολόκληρους μήνες φέρεται να ναυτολογήθηκε το 2005 και το 2003, για 10 μήνες το 2004, και έξι μήνες το 2002.
Από δημοσιογραφικές πηγές προκύπτει ότι η πρώτη του ναυτολόγηση έγινε το 1971 και για δύο μόνον μήνες. Το πιθανότερο είναι πως αυτή η ναυτολόγηση όπως ίσως και κάποιες από τις επόμενες δεν ήταν εικονικές. Εμφανίζει όμως ναυτολογήσεις κατά τα έτη 1972-1989 άλλοτε ως ανθυποπλοίαρχος, υποπλοίαρχος, ύπαρχος και πλοίαρχος.
Το 1998 φέρεται να ναυτολογείται στον Πειραιά ως …ναύτης για εννέα μόνον ημέρες.
Ακολουθεί ναυτολόγηση μέσα από το 2002 – 2009.
Συνολικά ο εφοπλιστής-υποπλοίαρχος, 56 ετών σήμερα, φαίνεται να έχει συγκεντρώσει ναυτική υπηρεσία 20 ετών, 5 μηνών και 8 ημερών και με αυτά τα «προσόντα» λαμβάνει σύνταξη από το Ταμείο των Ναυτικών ενώ ο νόμος είναι σαφέστατος και βάση του Νομοθετικού Διατάγματος 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (ΦΕΚ Α’ 261/3.10.1973) Άρθρο 208α περί Εικονικής ναυτολόγησης:
" Ναυτικός που έχει απογραφεί και ναυτολογηθεί ή καταχωρηθεί στις καταστάσεις πλοίου με ξένη σημαία ασφαλισμένου στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (Ν.Α.Τ.), αν δεν εργάζεται στο πλοίο, καθώς και συνταξιούχος του Ν.Α.Τ. ή άλλου φορέα με συμμετοχή του Ν.Α.Τ. κατά τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης, αν επαναλαμβάνει το ναυτικό επάγγελμα χωρίς άδεια της αρμόδιας Αρχής, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους. Μετατροπή της ποινής δεν επιτρέπεται. Με την ίδια ποινή τιμωρείται ο πλοίαρχος που τον ναυτολόγησε ή υπέγραψε την κατάσταση του πληρώματος του συμβεβλημένου πλοίου, ο πραγματικός πλοιοκτήτης, ο κατά το καταστατικό της εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, οι αντιπρόσωποι τους που έχουν δηλωθεί στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ή στο Ν.Α.Τ., καθώς και ο υπάλληλος με την έννοια του άρθρου 13 του Ποινικού Κώδικα που έχει συνεργήσει. Το εν λόγω αδίκημα τιμωρείται μόνο εκ δόλου".
[Το άρθρο 208α προστέθηκε με το άρθρο 4 του Ν. 1711/1987 (ΦΕΚ Α' 109)]
Τώρα τον λόγο οφείλει να λάβει η Δικαιοσύνη ενώ οι Αρμόδιες Αρχές, οι Υπουργοί Χρυσοχοΐδης και Παπουτσής όπως και ολόκληρη η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος, οφείλουν να κινητοποιηθούν, όχι μόνον για να προστατεύσουν το δημόσιο συμφέρον διερευνώντας το μέγεθος της εικονικής ναυτολόγησης του εν λόγω εφοπλιστή, αλλά και να διατάξουν έρευνα προκειμένου να αποκαλυφθούν όλοι όσοι διέπραξαν ή και συνέργησαν στην τέλεση του εγκλήματος της εικονικής ναυτολόγησης, εξαπατώντας το Δημόσιο αλλά και θέτοντας σε κίνδυνο τους επιβαίνοντες σε πλοία τα οποία οι ναυτικοί-φαντάσματα φέρονταν να ήσαν ναυτολογημένοι πλην όμως ήσαν απόντες.
*** *** *** *** *** ***
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, αφήστε το ευπρεπές σχόλιό σας κάτω από το κείμενο
*** *** *** *** *** ***
αποκαλύψτε τον τέλος πάντων???
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ψάξτε και για τους υπόλοιπους