Ήθελε να πάει Κίνα μετά την άδειά του
Φαίνεται ότι «είναι πολλά τα λεφτά Άρη», αλλιώς δεν εξηγείται πως ορισμένοι Λιμενικοί, ανάμεσά τους και ένας Προξενικός Λιμενάρχης, δείχνουν περίεργο υπερβάλλοντα ζήλο…
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2011, προξενικός λιμενάρχης της Μεσογείου ο οποίος βρισκόταν σε άδεια, κανόνισε… με μεγάλη Ελληνική Ναυτιλιακή εταιρία, ώστε να ζητηθεί ονομαστικά για να εκτελέσει επιθεώρηση σε εμπορικό πλοίο που βρισκόταν στην Κίνα.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε το ενδιαφέρον της ηγεσίας του Λιμενικού και ο αξιωματικός «αναχαιτίστηκε» έγκαιρα και άλλος επιθεωρητής μετέβη στο εξωτερικό για την σχετική επιθεώρηση.
Το γεγονός αυτό όμως, φέρνει στην επιφάνεια το φημολογούμενο «αλισβερίσι» που υπάρχει μεταξύ ορισμένων επιθεωρητών και Ναυτιλιακών Εταιριών καθώς σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, σχεδόν κάθε φορά που απαιτείται μία επιθεώρηση εντός και κυρίως εκτός Ελλάδας, εκπρόσωπος της ενδιαφερόμενης εταιρίας, έρχεται σε επαφή με τον «δικό» της επιθεωρητή και …τακτοποιείται η αίτηση ώστε να διασφαλιστεί και το λιγότερο κοστοβόρο για την εταιρία «αποτέλεσμα» με όσο το δυνατόν λιγότερες παρατηρήσεις και ει δυνατόν με άμεση παροχή πιστοποιήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με κάθε επιθεώρηση στο εξωτερικό, το Δημόσιο χρεώνει την πλοιοκτήτρια εταιρία περίπου 700 ευρώ. Επιπλέον, η Ναυτιλιακή εταιρία υποχρεούται να καλύψει και τα έξοδα μετάβασης, διαμονής, διατροφής και επιστροφής του επιθεωρητή ενώ το Αρχηγείο Λ.Σ. υποχρεούται να εγκρίνει οδοιπορικά έξοδα περίπου 120 ευρώ στον αξιωματικό.
Τίθενται όμως οι εύλογες απορίες:
- Γιατί μία Ναυτιλιακή Εταιρία ζητά ονομαστικά έναν επιθεωρητή; Αυτό δεν δημιουργεί υπόνοιες για ενδεχόμενη προσυνεννόηση μεταξύ των δύο πλευρών;
Τι κάνει το αρμόδιο Υπουργείο προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι επιθεωρήσεις που πραγματοποιούν αξιωματικοί του Λιμενικού, δεν περιλαμβάνουν δωράκια και χρηματισμό με σκοπό τη παράβλεψη κάποιων σημαντικών ή όχι λεπτομερειών της πιστοποίησης;
-Και τέλος, ποια θα είναι η τύχη του Προξενικού Λιμενάρχη που θέλησε να εκμεταλλευτεί την άδειά του για να εξυπηρετήσει μία Ναυτιλιακή εταιρία; Ή μήπως ζήτησε την άδεια ακριβώς γι αυτό το λόγο;
Να σημειωθεί πάντως ότι άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο εν λόγω αξιωματικός ζήτησε να εξυπηρετήσει το αίτημα της εταιρίας, όχι μέσα στην άδειά του, αλλά μόλις αυτή θα ολοκληρωνόταν. Αυτό όμως συνεπαγόταν ότι δεν θα επέστρεφε αμέσως στην θέση του, πράγμα για το οποίο και ο Υπαρχηγός αρνήθηκε να εγκρίνει τη μετακίνηση.
Επίσης άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αξιωματικός αυτός κρίθηκε ήδη στάσιμος δύο φορές για την «περίεργη» συμπεριφορά που επέδειξε ενώ υπηρετούσε σε μεγάλο λιμάνι της Ελλάδας πριν από μερικά χρόνια.
Φαίνεται ότι «είναι πολλά τα λεφτά Άρη», αλλιώς δεν εξηγείται πως ορισμένοι Λιμενικοί, ανάμεσά τους και ένας Προξενικός Λιμενάρχης, δείχνουν περίεργο υπερβάλλοντα ζήλο…
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2011, προξενικός λιμενάρχης της Μεσογείου ο οποίος βρισκόταν σε άδεια, κανόνισε… με μεγάλη Ελληνική Ναυτιλιακή εταιρία, ώστε να ζητηθεί ονομαστικά για να εκτελέσει επιθεώρηση σε εμπορικό πλοίο που βρισκόταν στην Κίνα.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε το ενδιαφέρον της ηγεσίας του Λιμενικού και ο αξιωματικός «αναχαιτίστηκε» έγκαιρα και άλλος επιθεωρητής μετέβη στο εξωτερικό για την σχετική επιθεώρηση.
Το γεγονός αυτό όμως, φέρνει στην επιφάνεια το φημολογούμενο «αλισβερίσι» που υπάρχει μεταξύ ορισμένων επιθεωρητών και Ναυτιλιακών Εταιριών καθώς σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, σχεδόν κάθε φορά που απαιτείται μία επιθεώρηση εντός και κυρίως εκτός Ελλάδας, εκπρόσωπος της ενδιαφερόμενης εταιρίας, έρχεται σε επαφή με τον «δικό» της επιθεωρητή και …τακτοποιείται η αίτηση ώστε να διασφαλιστεί και το λιγότερο κοστοβόρο για την εταιρία «αποτέλεσμα» με όσο το δυνατόν λιγότερες παρατηρήσεις και ει δυνατόν με άμεση παροχή πιστοποιήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με κάθε επιθεώρηση στο εξωτερικό, το Δημόσιο χρεώνει την πλοιοκτήτρια εταιρία περίπου 700 ευρώ. Επιπλέον, η Ναυτιλιακή εταιρία υποχρεούται να καλύψει και τα έξοδα μετάβασης, διαμονής, διατροφής και επιστροφής του επιθεωρητή ενώ το Αρχηγείο Λ.Σ. υποχρεούται να εγκρίνει οδοιπορικά έξοδα περίπου 120 ευρώ στον αξιωματικό.
Τίθενται όμως οι εύλογες απορίες:
- Γιατί μία Ναυτιλιακή Εταιρία ζητά ονομαστικά έναν επιθεωρητή; Αυτό δεν δημιουργεί υπόνοιες για ενδεχόμενη προσυνεννόηση μεταξύ των δύο πλευρών;
Τι κάνει το αρμόδιο Υπουργείο προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι επιθεωρήσεις που πραγματοποιούν αξιωματικοί του Λιμενικού, δεν περιλαμβάνουν δωράκια και χρηματισμό με σκοπό τη παράβλεψη κάποιων σημαντικών ή όχι λεπτομερειών της πιστοποίησης;
-Και τέλος, ποια θα είναι η τύχη του Προξενικού Λιμενάρχη που θέλησε να εκμεταλλευτεί την άδειά του για να εξυπηρετήσει μία Ναυτιλιακή εταιρία; Ή μήπως ζήτησε την άδεια ακριβώς γι αυτό το λόγο;
Να σημειωθεί πάντως ότι άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο εν λόγω αξιωματικός ζήτησε να εξυπηρετήσει το αίτημα της εταιρίας, όχι μέσα στην άδειά του, αλλά μόλις αυτή θα ολοκληρωνόταν. Αυτό όμως συνεπαγόταν ότι δεν θα επέστρεφε αμέσως στην θέση του, πράγμα για το οποίο και ο Υπαρχηγός αρνήθηκε να εγκρίνει τη μετακίνηση.
Επίσης άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αξιωματικός αυτός κρίθηκε ήδη στάσιμος δύο φορές για την «περίεργη» συμπεριφορά που επέδειξε ενώ υπηρετούσε σε μεγάλο λιμάνι της Ελλάδας πριν από μερικά χρόνια.
*** *** *** *** *** ***
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, αφήστε το σχόλιό σας κάτω από το κείμενο
*** *** *** *** *** ***
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου